× Tällä palstalla voit kysyä KC Clinicin asiantuntijoilta sinua askarrattuvista kysymyksistä.

Toimenpidesuunnitelma vaatii aina plastiikkakirurgin konsultaatiovastaanoton ja asiantuntijapalsta ei korvaa tätä.
Ongelmatilanteissa kannattaa aina olla ensisijaisesti yhteydessä klinikkaan, jossa toimenpide on toteutettu.

implanteilla imetys

• Maria
  • Maria hahmo Aiheen kirjoittaja
  • Poissa
  • Platinum Boarder
  • Platinum Boarder
  • nagor impleo HR 360/ Kullamaa
Lisää
3 viikkoa 1 päivä sitten #50219 : Maria
moi Kupi!

Olen laittanut implantit vuonna 2016 ja nyt olen tullut yllättäen raskaaksi. Minulla on Nagor impleot. Mietityttää tuo raskauden/imetyksen vaikutus implantteihin. Itselläni on implantit lihaksen alla osittain ja omaa rintakudosta ei ole juuri lainkaan, vain rauhaskudosta. Olen puolen välin ohittanut juuri raskaudessa ja rinnat ei ole vielä ainakaan edes kasvaneet. En pelkää ulkonäöllistä muutosta niinkään rinnoissa vaan kapseloitumista. Kuinka suuri riski tähän on yleisesti? eli kannattaako laittaa jo rahaa säästöön uutta leikkausta varten? Raskaus siis voi aiheuttaa kapseloitumisen vaikka ei imettäisikään? Olen kuullut että vaikka ottaisi maidonestolääkkeen, se ei aina välttämättä maidonnousua estä. Haluiaisin myös imettää, sillä se olisi hyväksi lapselle.Eli kuinka isot riskit on imetykseen liittyen? Voiko jotenkin ehkäistä kapseloitumisen syntymistä imettäessään?eli jotain vinkkejä minimoida riskit? suositteletko maidon pumppaamista lisäksi? sen olen kuullut lisäävän maidonnousua myös...

Kirjaudu tai Rekisteröidy liittyäksesi keskusteluun.

Lisää
1 viikko 4 päivää sitten #50297 : Heikki Kupi Plastiikkakirurgi
Hei

Sinällään raskaus ja imetys eivät lisää kapseloitumista, mutta imetyksen aikana sattaa olla rinnassa tulehduksia, jotka voivat aiheuttaa rintaimplantin kapseloitumista. Maidon tukkeutuminen rauhaskudokseen on osasyynä tulehduksiin eli rintojen hyvästä tyhjentämisestä voi olla apua vähentämään kapseloitumisriskiä.

Sinällään implanteista ei ole haittaa imetyksen suhteen.

Kirjaudu tai Rekisteröidy liittyäksesi keskusteluun.

Sivu luotiin ajassa: 0.168 sekuntia