× Tällä palstalla voit kysyä KC Clinicin asiantuntijoilta sinua askarrattuvista kysymyksistä.

Toimenpidesuunnitelma vaatii aina plastiikkakirurgin konsultaatiovastaanoton ja asiantuntijapalsta ei korvaa tätä.
Ongelmatilanteissa kannattaa aina olla ensisijaisesti yhteydessä klinikkaan, jossa toimenpide on toteutettu.

Oman rinnan koon vaikutus lopputulokseen?

Lisää
3 viikkoa 3 päivää sitten #50173 : Mariajen
Hei,

Minulle on suunniteltu 355cc tai 375cc implanttia osittain lihaksen alle laitettavaksi. Minulla on kiinteät b-kupin rinnat. Haluan suht luonnollisen lopputuloksen, mutta hankalaa on kun ei ole oikein vertailukohtaa. Enkä osaa kuvitella lopputulosta, koska en ole kuvia nähnyt samankaltaisesta lähtökohdasta kuin omani. En ole siis ollut raskaana jne.

Lähes kaikki luvat ennen-jälkeen, joita olen nähnyt samoilla mitoilla ovat olleet imettämisen jälkeen, eli eikö omaa kudosta ole noissa tapauksissa vähemmän kuin ei imetetyissä? Osaatko auttaa hahmottamaan mitä tulisi odottaa lopputulokseksi tuon kokoisilla implanteilla omat lähtökohtani huomioiden?

Kiitos jo etukäteen vastauksesta!

B-kuppi
160/53kg
Rintakehän leveys 78cm ja hartioita löytyy

Suunnitteilla 355cc/375cc Motiva Ergonomix
Osittain lihaksen alle
5/2019 Helsinki Clinic

Kirjaudu tai Rekisteröidy liittyäksesi keskusteluun.

Lisää
1 viikko 4 päivää sitten #50293 : Heikki Kupi Plastiikkakirurgi
Hei

Periaatteessa sinulle mietitty kokoluokka ilmoittamillasi mitoilla lisää vähintään 2 kuppikoon verran kokoa, mutta tähän vaikuttaa moni tekijä. Eli oman kudoksen määrä ja joustavuus, implantin sijoitustapa ja implantin rakenne, vartalon ja rintakehän rakenne,,,,

Valokuvat vastaavista tilanteista hieman helpottaa suunnittelua (tosin aina yksilöllisiä vaihteluita), samoin suunnitteluohjelmat ja ns. sovitusimplanttisarjat. Mikäli olet epävarma tilanteesta, kannattaa käydä uudelleen arviossa ja keskustella tilanteesta.

Kirjaudu tai Rekisteröidy liittyäksesi keskusteluun.

Sivu luotiin ajassa: 0.152 sekuntia