× Tällä palstalla voit kysyä KC Clinicin asiantuntijoilta sinua askarrattuvista kysymyksistä.

Toimenpidesuunnitelma vaatii aina plastiikkakirurgin konsultaatiovastaanoton ja asiantuntijapalsta ei korvaa tätä.
Ongelmatilanteissa kannattaa aina olla ensisijaisesti yhteydessä klinikkaan, jossa toimenpide on toteutettu.

Leikkaus pilalla 3?

Lisää
2 viikkoa 4 päivää sitten #49497 : LRR
Hei,
Kirjoitan sinulle taas minulla on siis tullut hematooma rintaan joka oli jo heti leikkauksen jälkeen huomattavissa. Minulla on kaikki kuvat ja todisteet kuinka minut jätetty hoitamatta ja klinikka meni lomalle vielä kesken hoitoani ja sanottiin vain kuinka minulla huono tuuri. Tämä klinikka onnyksi tunnetuimista viron klinikoista ja minut luvattiin hoitaa. Nyt kuitenkin sanoivat että minun rinnoille ei pysty tehdä mitään kun arpikudosta voidaan avata tarvittaessa koska jännittäessä trauma rintaa se painuu sisälle arven kodalta. Sanoivat että lihota itsesi niin saattavat tasoittua vaikka olen urheilija joka einole nyt kohta vuoteen päässyt urheilemaan tämän sotkun takia. Voinko tässä tapauksessa valittaa johonkin, en tosiaan tahdo jäädä eriparirintaiseksi. Ero on todella huomattava mitään bikineitä ei voi laittaa ei toppeja/mekkoa eihän näin voi jättää asiakasta? Olen tästä niin suruissani ja mietin tätä asiaa melkein 10 kertaa päivässä että mitä sitä tekis asialle. Yksi asiantuntija sanoi että minulla oli 50% mahdollisuus todella vakavaan tulehdukseen ja 100% kapseloitumis riski . Tässä vielä kuva sairaalassa sitten muutama päivä sen jälkee sitten reikä. Jouduin olemaan reikä rinnassa 2viikkoa antibiootti kuureilla.. hematooma näkyy selvästi mutta minulle sanottiin että ei ole huolta kaikki on ok kuvan perusteella.

Tässä viestissä on kuvia liitetiedostona.
Kirjaudu sisään tai rekisteröidy nähdäksesi ne.

Kirjaudu tai Rekisteröidy liittyäksesi keskusteluun.

Lisää
2 viikkoa 3 päivää sitten #49519 : Heikki Kupi Plastiikkakirurgi
Hei

Todennäköisesti kudos vaurioitunut hematooman ja tulehduksen vuoksi. Rasvansiirrolla voidaan mahdollisesti parantaa tilannetta. Tiedustelit mihin voi valittaa tälläisessä tilanteessa. Tavllisimmin käytetään potilasvakuutusta, mutta koska hoito toisessa maassa niin pitää selvittää meneekö paikallisen vakuutuksen kautta vai maksaako hoitava yritys myös Suomeen potilasvakuutusmaksuja. Toinen vaihtoehto on selvittää sinua hoitaneen yrityksen kautta, mihin yritys on rekisteröity kuluttajasuojan kannalta eli meneekö Viron vai Suomen kautta asioiden hoito. Uskoisin, etä sinua hoitanut yksikkö osaa näissä asioissa sinua kuitenkin auttaa.

Kirjaudu tai Rekisteröidy liittyäksesi keskusteluun.

Sivu luotiin ajassa: 0.138 sekuntia