× Tällä palstalla voit kysyä KC Clinicin asiantuntijoilta sinua askarrattuvista kysymyksistä.

Toimenpidesuunnitelma vaatii aina plastiikkakirurgin konsultaatiovastaanoton ja asiantuntijapalsta ei korvaa tätä.
Ongelmatilanteissa kannattaa aina olla ensisijaisesti yhteydessä klinikkaan, jossa toimenpide on toteutettu.

Seroma toisessa rinnassa- onko peli menetetty?

Lisää
2 kuukautta 3 viikkoa sitten #49465 : Se
Hei! Kävin rintojen kohotuksessa + implantit tasan 5 viikkoa sitten. Paraneminen lähti hyvin käyntiin, mutta 2 viikon jälkeen kun kävin ompeleiden poistossa huomattiin että toinen haava vuotaa nestettä. Tuolloin otettiin teipit pois, joita oltiin käsketty pitää sinne käyntiin saakka ja asia huomattiin. Nyt on kulunut n.2,5 viikkoa ja olen syönyt 2 antibioottia ja haava on tuntunut vuotavan todella paljon edelleen. Reiän koko on kasvanut, tai en ole täysin varma johtuuko se siitä että kate on lähtenyt siitä ympäriltä pois. 4 päivän aikana haava on tuntunut umpeutuneen enemmän, mutta olen todella peloissani paraneeko tämä ollenkaan. Laitan kuvat haavasta 2,5 viikkoa leikkauksesta(valkoinen haavalappu kuvassa) ja nyt tänään 5 viikon kohdalla. Minulle on lääkäri sanonut että missään vaiheessa haava ei ole onneksi ollut täysin avoin, vaan ollut ihoa suojana implantin edessä.

Missä aiheessa yleensä aletaan miettiä implantin poistoa? Näyttääkö haava siltä että se olisi menossa parempaan suuntaan?

Tässä viestissä on kuvia liitetiedostona.
Kirjaudu sisään tai rekisteröidy nähdäksesi ne.

Kirjaudu tai Rekisteröidy liittyäksesi keskusteluun.

Lisää
2 kuukautta 2 viikkoa sitten #49517 : Heikki Kupi Plastiikkakirurgi
Hei

Näyttäisi kuvien perusteella, että muu osa haavaa parantumassa, mutta keskiosa syventynyt. Tosin kuvien perusteella vaikea arvioida täysin tilannetta. Tavoitteena tässä tilanteessa on ehkäistä implanttitilan tulehdusta, jonka vuoksi sinulla antibiootti/antibiootit ja haavan paranemista edistävät tuotteet. Tilanteessa voi mennä useampi viikko, kuten sinullakin, mutta jos vähitellen rauhoittuu ja haava umpeutuu, niin implanttia ei tarvitse poistaa. Toki riskinä on, että menee huonompaan suuntaan ja päädytään implantin poistoon.

Kirjaudu tai Rekisteröidy liittyäksesi keskusteluun.

Sivu luotiin ajassa: 0.162 sekuntia