× Tällä palstalla voit kysyä KC Clinicin asiantuntijoilta sinua askarrattuvista kysymyksistä.

Toimenpidesuunnitelma vaatii aina plastiikkakirurgin konsultaatiovastaanoton ja asiantuntijapalsta ei korvaa tätä.
Ongelmatilanteissa kannattaa aina olla ensisijaisesti yhteydessä klinikkaan, jossa toimenpide on toteutettu.

Liiveistä

Lisää
4 kuukautta 1 päivä sitten #47789 : Vaahtera
Hei, minulle vaidettiin lihaksen alle isommat(460 Nagorin impleot) 9,5 vuotta vanhojen mentorien tilalle (275cc). Molemmat olleet lihaksen alla.Urheiluliivien käyttöä suositeltu 1 kk.Minua kuitenkin ihmetyttää että miksi en voisi pitää todella pienellä/napakalla olevia Freyan laadukkaita kasrituellisia liivejä kun ne eivät nosta rintoja mihinkään, pitävät vain paikallaa.Ympärysmitta 60 on niissä minulle siis todella napakka.Minulla uusintaleikkauksen johdosta liivit eivät paina haavoja, koska haavat ovat hiukan ylempänä.Voisitko selittää asiaa kun en ihan ymmärrä kun tuntuvat ihan yhtä tukevilta kuin nuo muutkin liivit?Ja siis implantit laitettu samoihin taskuihin vanhojen kanssa, hieman vain sisäänpäin suurennettiin!Olisi kiva ulkoilla toppi tai mekko päällä, olen aina inhonnut urheiluliivejä.

Mentor pyöreä 275 cc 9v.sitten, mitat silloin 165/51. Jäi liian pieneksi, 7.8.2018 Nagor Impleo 460cc 165/58.3 x imetetyt A tai AA

Kirjaudu tai Rekisteröidy liittyäksesi keskusteluun.

Lisää
3 kuukautta 4 viikkoa sitten #47843 : Heikki Kupi Plastiikkakirurgi
Hei

Liivien käytöstä implanttileikkauksen jälkeen on monenlaisia suosituksia. Yleensä parin viikon ajan käytetään ns. rintaleikkaukseen suunniteltuja tukiliivejä ja kahden viikon kohdalla voi miettiä muita vaihtoehtoja - myös kaarituellisia, jos mahdollista. Tavoitteena tässä vaiheessa löytää vielä tukevat mutta kauniit rintaliivit. Osa haluaa pitää tukilivejä monen viikon ajan...

Kirjaudu tai Rekisteröidy liittyäksesi keskusteluun.

Sivu luotiin ajassa: 0.141 sekuntia