× Tällä palstalla voit kysyä KC Clinicin asiantuntijoilta sinua askarrattuvista kysymyksistä.

Toimenpidesuunnitelma vaatii aina plastiikkakirurgin konsultaatiovastaanoton ja asiantuntijapalsta ei korvaa tätä.
Ongelmatilanteissa kannattaa aina olla ensisijaisesti yhteydessä klinikkaan, jossa toimenpide on toteutettu.

Toinen implantti ei ole laskeutunut

• JT
  • JT hahmo Aiheen kirjoittaja
  • Poissa
  • Junior Boarder
  • Junior Boarder
Lisää
9 kuukautta 2 viikkoa sitten #46759 : JT
Kävin 7 kuukautta sitten rintojen suurennusleikkauksessa. Kaikki meni hyvin ja mitään kummempia ongelmia ei ollut. Noudati hoito-ohjeita ja käytin tukiliivejä kuukauden leikkauksesta. Olin koko ajan huolissani toisen implantin laskeutumisesta kun se oli erikorkeudella jo sillon kun se laitettiin. Minulle vakuutettiin että kyllä se siitä kun ne asettuu. Nyt kävin 7kk jälkeen jälkitarkastuksessa ja konsultoiva sairaanhoitaja ja kirurgi olivat sitä mieltä että tarvitsen uusinta leikkauksen vasempaan rintaan koska se ei ole laskeutunut. He kustantavat leikkauksen, mutta en haluisi itse mennä uuteen leikkaukseen. Pystynkö enää 7kjälkeen vaikuttamaan hieronnalla tai rintapannalla implantin sijaintiin ja välttäisin uusintaleikkauksen?
Lähtötilanteeni oli 65A ja implantit ovat maltilliset 270cc

Kirjaudu tai Rekisteröidy liittyäksesi keskusteluun.

Lisää
9 kuukautta 2 viikkoa sitten - 9 kuukautta 2 viikkoa sitten #46766 : Heikki Kupi Plastiikkakirurgi
Hei

Todennäköisesti tilanne on sellainen tässä vaiheessa, että ainoastaan uudesta toimenpiteestä on apua ongelmaan. Tukipannasta tai hieronnasta ei enää apua, ei välttämättä alkuvaiheessakaan merkittävästi.
Viimeksi muokattu: 9 kuukautta 2 viikkoa sitten : Heikki Kupi Plastiikkakirurgi.

Kirjaudu tai Rekisteröidy liittyäksesi keskusteluun.

Sivu luotiin ajassa: 0.263 sekuntia