× Tällä palstalla voit kysyä KC Clinicin asiantuntijoilta sinua askarrattuvista kysymyksistä.

Toimenpidesuunnitelma vaatii aina plastiikkakirurgin konsultaatiovastaanoton ja asiantuntijapalsta ei korvaa tätä.
Ongelmatilanteissa kannattaa aina olla ensisijaisesti yhteydessä klinikkaan, jossa toimenpide on toteutettu.

Suuhygienisti

Lisää
4 kuukautta 3 viikkoa sitten #46633 : Elsa1234
Hei! Olin menossa suuhygienistille, mutta hän ei suostunut poistaa hammaskiveä ilman antibioottisuojaa, minulle on tehty rintojen suurennus implanteilla helmikuussa 2017. Pitääkö minun ottaa aina antibiootit ennen suuhygienistiä? Kävin Fin-Estillä ja sieltä ei puhuttu mitään tällaisesta.

Kirjaudu tai Rekisteröidy liittyäksesi keskusteluun.

Lisää
4 kuukautta 3 viikkoa sitten #46726 : Heikki Kupi Plastiikkakirurgi
Hei

Antibioottisuoja tarkoittettu ensisijaisesti isoille suunalueen toimenpiteille kuten hampaan poisto tai sitä laajemmat toimenpiteet. Normaaliiin hammashoitoon ei yleensä tarvi antibioottia. Tosin viime aikoina keskusteltu ikenien verenvuotoa aiheuttavien hoitojen merkittyksestä ja mahdollisesta antibioottisuojasta myös siinä yhteydessä. Eli tässä varmaan syy miksi hammashoitaja on kohdallasi suositellut antibioottihoitoa.

Kirjaudu tai Rekisteröidy liittyäksesi keskusteluun.

Sivu luotiin ajassa: 0.353 sekuntia