× Tällä palstalla voit kysyä KC Clinicin asiantuntijoilta sinua askarrattuvista kysymyksistä.

Toimenpidesuunnitelma vaatii aina plastiikkakirurgin konsultaatiovastaanoton ja asiantuntijapalsta ei korvaa tätä.
Ongelmatilanteissa kannattaa aina olla ensisijaisesti yhteydessä klinikkaan, jossa toimenpide on toteutettu.

Rintojen kokoero

Lisää
3 kuukautta 3 viikkoa sitten #46316 : Hellu37
Kuinka tavallista on, että rintoihin laitetaan erikokoiset implantit jos kokoero ei ole kovin suuri? Pitäisikö sitä osata itse "vaatia"? Itsellä rinnat olivat hieman eri kokoiset, mutta ei mitenkään merkittävän paljon kuitenkaan. Eron huomasin lähinnä itse. Nyt, kun minulle laitettiin implantit (Motiva Ergonimix Demi 360cc, osittain lihaksen alle), niin alusta lähtien vasen rinta ollut suurempi ja kokoeron huomaa selvästi. Tuoko implantti eroa selkeämmin esille kuin ns. luomuna? Kirurgi ei ehdottanut eri kokoisia implantteja ja luotin toki hänen näkemykseensä. Nyt mietityttää, että mikäli kokoero jää samanlaiseksi kuin se nyt on, niin kyllähän se harmittaa. Toki leikkauksesta vasta 12vrk, ettei lopputuloksesta pysty vielä mitään sanomaan.

Kirjaudu tai Rekisteröidy liittyäksesi keskusteluun.

Lisää
3 kuukautta 1 viikko sitten #46514 : Heikki Kupi Plastiikkakirurgi
Hei

Useinmiten, jos kokoero ei merkittävä niin käytetään samanlaisia implantteja. Pientä hienosäätöä voi toki tehdä erilaisilla implanteilla. Implantit yleensä tasoittavat koko- ja mutoeroa sinällään. Toki lopputuloksen näkemiseen menee useita viikkoja, joten en olisi tässä vaiheessa huolissaan tilanteesta.

Kirjaudu tai Rekisteröidy liittyäksesi keskusteluun.

Sivu luotiin ajassa: 0.464 sekuntia