× Tällä palstalla voit kysyä KC Clinicin asiantuntijoilta sinua askarrattuvista kysymyksistä.

Toimenpidesuunnitelma vaatii aina plastiikkakirurgin konsultaatiovastaanoton ja asiantuntijapalsta ei korvaa tätä.
Ongelmatilanteissa kannattaa aina olla ensisijaisesti yhteydessä klinikkaan, jossa toimenpide on toteutettu.

Lihaksen päälle vai puoliksi alle!?

Lisää
5 kuukautta 3 viikkoa sitten #46303 : Anu1986
Hei!
Itselleni on suositeltu molempia vaihtoehtoja.
Olen itse b-lite implanttiin kallistumassa keveyden sekä ryppyyntimsen takia. (Konsultaatiossa ei mene ryppyy niinkuin muut, mutta on kimmoisampi kun muut)
Tykkään että rinnoista on pieni push up efekti se rinnan ylä osassa pieni pyöreys. Mutta ei saisi olla liian selkeä feikkitissi.
Suositeltu koko on 365cc b-lite high profile pyöreä. Sekä puolikohotus.
(Motiva ergonomix full 375c).Itse kun olen katsellut niin saattaisi jopa miellyttää 400-600cc kokoiset.
Ongelma on se että harrastan myös 4-5krt salia viikossa ja monessa paikkaa sanotaa että puoliksi alla oleva implantti saattaisi lähteä pois paikoiltaa tai näyttää rumalta kun menee kainaloon kohti.
Päällä pelkään että näkyy rajat tai kun mikään ei ole tukemassa implanttia eli valahtamista pelkään.
Päälle laittaessa on vissii pehmeämpi lopputulos ja tissivako saa ilman kunnon push up liivejä.

Kirjaudu tai Rekisteröidy liittyäksesi keskusteluun.

Lisää
5 kuukautta 1 viikko sitten #46513 : Heikki Kupi Plastiikkakirurgi
Hei

Totta että lihaksen päällä tuntuma on pehmeämpi ja muotouttaa rintaa paremmin sekä lihasreenissä vähemmän tuntemuksia. Toki jos oma rasvakudos vähäinen niin implantin rakenne (reunat, poimuilu) voi tulla näkyviin. Eli tämä on aina sellainen punnitseminen eri vaihtoehtojen hyötyjen ja haittojen suhteen.

Kirjaudu tai Rekisteröidy liittyäksesi keskusteluun.

Sivu luotiin ajassa: 0.386 sekuntia