× Tällä palstalla voit kysyä KC Clinicin asiantuntijoilta sinua askarrattuvista kysymyksistä.

Toimenpidesuunnitelma vaatii aina plastiikkakirurgin konsultaatiovastaanoton ja asiantuntijapalsta ei korvaa tätä.
Ongelmatilanteissa kannattaa aina olla ensisijaisesti yhteydessä klinikkaan, jossa toimenpide on toteutettu.

Implantti "irtosi" liikunnan seurauksena

Lisää
1 kuukausi 1 viikko sitten #46097 : Missema
Hei,

Haluaisin ammattilaisen näkökulmaa asiaan.
Minulle laitettu siis motivan pyöreä implantti lokakuussa lihaksen päälle. Olen noudattanut jälkihoito-ohjaita tunnollisesti.
Viime viikolla aloittelin varovasti salitreenia, tein yläkropalla muutamia liikkeitä hyvin pienillä painoilla ja tunnustellen koko ajan miten uusi rintavarustus suhtautuu.

Treenin jälkeen kotona huomasin että oikea rinta on litteämpi ja riippuvamman näköinen.
Seuraavana päivänä rintoja tunnustellessa käsillä, oikean rinnan reunat olivat selkeästi tunnettavissa ja rinta oli selkeästi liikkuvaisempi. Implantin liikkuminen tuntuu inhottavalta.
Kävin ultrassa jossa paljastui että oikea implantti on liikkunut ja kerännyt nestettä, implantti on oikein päin eikä mennyt kuitenkaan ruttuun vaikka niin aluksi epäilin.

Nyt kysyisinkin kun en mistään ole saanut asiantuntijan vastausta että paraneeko tälläinen itsestään? Voiko implantti kiinnittyä vielä itsestään?Mihin kannattaa kiinnittää huomiota? Tulevatko rinnat nyt mahdollisesti olemaan erimuotoiset aina vai alkaako oikea mahdollisesti parantuessaan taas näyttää pyöreältä ja yhtä terhakalta kuin vasen? Kiinnittyykö implantti millä todennäköisyydellä edes jokseenkin niin etteivät rinnat olisi aivan eri tasolla? Poistuuko neste itsestään?

Ylävartaloa olen varjellut liikkeiltä nyt ja nukkunut taas selällään koko ajan että rinta ei seikkailisi ja saisi aikaa rauhoittua.

Kiitos jo etukäteen vastauksestasi, olen niin monet itkut tästä jo vääntänyt kun pelottaa ettei rinta parane ja se joudutaan avaamaan.

Laitettu Motiva pyöreä 450cc lihaksen päälle 10/2017. Monesti imetetty 80C -> 80D-E
162/75

Kirjaudu tai Rekisteröidy liittyäksesi keskusteluun.

Lisää
1 kuukausi 1 viikko sitten #46112 : Heikki Kupi Plastiikkakirurgi
Hei

Motivan implantin pintarakenne on ns. nanokarhennettu eli karhennus on hyvin hento ja kiinnittyy yleensä heikosti tai ei ollenkaan (kuten myös monet mikrokarhennetut implantit). Mahdollisesti kohdallasi se on hieman kiinnittynyt ja ilmeisesti irronnut kiinnityksestä, joka voi olla nesteilyn syynä (myös implantin merkittävä liikkuminen voi aiheuttaa joskus nesteilyä). Muitakin syitä voi olla. Tilanne todennäköisesti rauhoittuu itsestään, mutta muodon palautuminen entiselleen on epävarmaa. Suosittelisin käymään vielä arviossa sinut leikanneella plastiikkakirurgilla niin hän osaisi varmaan arvioida tilanteen parhaiten kohdallasi.

Kirjaudu tai Rekisteröidy liittyäksesi keskusteluun.

Sivu luotiin ajassa: 0.480 sekuntia