× Tällä palstalla voit kysyä KC Clinicin asiantuntijoilta sinua askarrattuvista kysymyksistä.

Toimenpidesuunnitelma vaatii aina plastiikkakirurgin konsultaatiovastaanoton ja asiantuntijapalsta ei korvaa tätä.
Ongelmatilanteissa kannattaa aina olla ensisijaisesti yhteydessä klinikkaan, jossa toimenpide on toteutettu.

Veritulppa

Lisää
5 kuukautta 1 viikko sitten #44527 : Mko
Minulla taitaa olla nyt vähän huonoa tuuria matkassa. Olin kaksiviikkoa sitten leikkauksessa ja kaikki meni paremmin kuin hyvin. Myös toipuminen haavakipuja lukuunottamatta on mennyt paremmin kuin uskalsin odottaa. Eilen kuitenkin oikea jalkani kipeytyi ja tänään kävin työterveydessä. Labra arvoissa hyytimisarvot olivat piirun verran yli viitearvojen. Kaiken varalta aloitettiin klexane pistokset.
Huomenna menen ultraan ja toivon todella että kyseessä on väärä hälytys. Mutta mikäli siellä on trombi alotetaan verenohennus. Olen aika huolissani siitä, että tämä lisää seroman riskiä. Tästä olen enemmän huolissani kuin mahdollisesta tulpasta. Kuulostaa ehkä oudolta.
Kuinka suuri mahdollisuus sille on kaksi viikkoa leikkauksen jälkeen? Implantit ovat Motivat.

Kiitos muuten tästä palstasta. Ihan huippua!

28.5.2017
Helsinki Clinic, Janne Jyränki
Motiva ergonomix Demi 390 cc

Kirjaudu tai Rekisteröidy liittyäksesi keskusteluun.

Lisää
5 kuukautta 1 viikko sitten #44563 : Heikki Kupi Plastiikkakirurgi
Hei

Todennäköisesti nyt jo tiedät onko kyseessä laskimoveritulppa alaraajassa. Jos tukos niin sen laajuss määrittelee hoidon. Riski, että veren hyytymistä estävä lääkitys tässä vaiheessa aiheuttaisi implanttitilassa verenvuotoa on hyvin pieni varsinkin Motivan kaltaisella nanokarhennetun pinnan omaavan implantin yhteydessä. Toivottavasti oli kuitenkin väärä hälytys.

Kirjaudu tai Rekisteröidy liittyäksesi keskusteluun.

Sivu luotiin ajassa: 0.332 sekuntia