× Tällä palstalla voit kysyä KC Clinicin asiantuntijoilta sinua askarrattuvista kysymyksistä.

Toimenpidesuunnitelma vaatii aina plastiikkakirurgin konsultaatiovastaanoton ja asiantuntijapalsta ei korvaa tätä.
Ongelmatilanteissa kannattaa aina olla ensisijaisesti yhteydessä klinikkaan, jossa toimenpide on toteutettu.

Hammassärky

Lisää
3 kuukautta 2 viikkoa sitten #44391 : Mko
Haluaisin kysyä onko aihetta huoleen ja mitä neuvoisit tekemään.

Minun leikkauksesta on kulunut viikko aikaa. Kävin pariviikkoa ennen leikausta hammaslääkärin tarkistuksessa, koska alahampaassani oli tuntunut terävää vihlontaa, jo noin vuoden verran. Koko purukalusto kuvattiin eikä siellä näkynyt reikiä eikä tulehduspesäkkeitä. Kerroin hammaslääkärille, että olen menossa leikkaukseen ja hänen mukaansa sekä ulkoisessa tarkastuksessa että kuvissa ei ole merkkejä siitä että hampaissa olis reikiä tms.
Nyt kuitenkin vihlominen ja särky alkanut uudelleen. Se ei ole jatkuvaa. Epäilen että kipulääkitys mahdollisesti saattaa peittää osan kivuista.
Mitä suosittelet? Pitäisikö luottaa tutkimukseen ja toivoa että kyse on jostain muusta? Vai jatkaa selvittämistä? Kuinka pahaksi tilanteen pitää mennä että siitä on vaaraa implanteille? Tiedän että röntgenkuvassa ei välttämättä kaikki näy?
En tiedä onko tämä asia saanut liian suuret mittasuhteet minun korvien välissä. Mutta en haluaisi ottaa turhia riskejä kun kaikki on mennyt tähän asti hyvin.

28.5.2017
Helsinki Clinic, Janne Jyränki
Motiva ergonomix Demi 390 cc

Kirjaudu tai Rekisteröidy liittyäksesi keskusteluun.

Lisää
3 kuukautta 2 viikkoa sitten #44437 : Heikki Kupi Plastiikkakirurgi
Hei

Jos sinut perusteellisesti tutkittu hampaiston suhteen niin mitään merkittävää tulehdusta ei tällöin pitäisi olla. Toki aivan kaikkea tämäkään ei poissulje, mutta en olisi huolestunut tilanteesta. Toki jos oireet pahenevat hampaan suhteen, niin arvioisin tilanteen uudelleen hammaslääkärillä.

Kirjaudu tai Rekisteröidy liittyäksesi keskusteluun.

Sivu luotiin ajassa: 0.340 sekuntia