× Tällä palstalla voit kysyä KC Clinicin asiantuntijoilta sinua askarrattuvista kysymyksistä.

Toimenpidesuunnitelma vaatii aina plastiikkakirurgin konsultaatiovastaanoton ja asiantuntijapalsta ei korvaa tätä.
Ongelmatilanteissa kannattaa aina olla ensisijaisesti yhteydessä klinikkaan, jossa toimenpide on toteutettu.

Toinen rinta paljon kiinteämpi

Lisää
5 kuukautta 3 viikkoa sitten #44342 : Prix
Hei!
Minulle on laitettu vuosi sitten nagorin pyöreät 270cc rintaimplantit lihaskalvon alle. Oikea rintani on ollut alusta asti hieman kipeämpi ja kiinteämpi ja vielä nyt vuoden jälkeen siinä on välillä "repiviä" tuntemuksia, ei onneksi niin usein että se olisi suuremmin häirinnyt. Rinta on myös hieman korkeammalla eikä ole laskeutunut yhtä hyvin kuin vasen rintani. Tämäkin vielä menisi, mutta minua häiritsee suunnattomasti se että rinta on huomattavasti kovempi eikä se liiku kovinkaan paljoa. Kirurgini oli kuvien lähettämisen jälkeen sitä mieltä ettei kyseessä ole kapseli? Käteen implantti tuntuu selvästi "erillisenä pallona" kun taas toinen on oikein mukavan pehmoinen! Mistä voisi olla kyse? Olen koittanut hierontaa ja venyttelyä joka ei ole auttanut..

Kirjaudu tai Rekisteröidy liittyäksesi keskusteluun.

Lisää
5 kuukautta 2 viikkoa sitten #44435 : Heikki Kupi Plastiikkakirurgi
Hei

Oireesi kyllä valitettavasti sopivat kapseloitumiseen eli kovuus/kiinteys sekä tuntemukset ja usein kapseloitunut rinta on ylempänä. Tilanne on helppo varmistaa plastiikkakirurgin tekemällä rinnan tutkimisella varsinkin, jos yhdistää ulträänitutkimuksen tutkimukseen.

Kirjaudu tai Rekisteröidy liittyäksesi keskusteluun.

Sivu luotiin ajassa: 0.379 sekuntia