× Tällä palstalla voit kysyä KC Clinicin asiantuntijoilta sinua askarrattuvista kysymyksistä.

Toimenpidesuunnitelma vaatii aina plastiikkakirurgin konsultaatiovastaanoton ja asiantuntijapalsta ei korvaa tätä.
Ongelmatilanteissa kannattaa aina olla ensisijaisesti yhteydessä klinikkaan, jossa toimenpide on toteutettu.

Rintojen kohotuksesta implanttien laiton jälkeen

Lisää
6 kuukautta 1 viikko sitten #44061 : Vivianh
Minulla on nyt kaksi leikkausta takana, ja uudemmat implantit olleet nyt reilu vuoden(polytech 485g lihaksen päällä)heikon ihotyypin vuoksi implantit on alkanut nyt jo hieman roikkumaan ja koska rinnat ovat minulla luonnostaankin melko matalalla, tämä pienehkö roikkuminen häiritsee paljon.

Kysyisinkin siis, että onko rintoja mahdollista kohottaa näin jälkeenpäin koskematta implantteihin? Ja voiko tämmöisen kevyemmän kohotuksen yhdistää nännipihojen pienennysleikkaukseen(en usko, että ankkurityylillä tehty rajumpi kohotus on tarpeen)? Entä voiko luonnostaan matalalla olevia rintoja siirtää leikkauskessa ylöspäin?

Haluaisin myös tietää, että jos tulevaisuudessa vaihdan implantit toisiin(olen harkinnut anatomisia), voiko niitä enää laittaa lihaksen alle, kun ovat tähän mennessä ollut lihaksen päällä ja kokoakin kuitenkin jonkin verran?

Kirjaudu tai Rekisteröidy liittyäksesi keskusteluun.

Lisää
6 kuukautta 1 viikko sitten - 6 kuukautta 1 viikko sitten #44102 : Heikki Kupi Plastiikkakirurgi
Hei

Rintoja voi hieman kohottaa aiempien arpien. Kohotuksen laajuus riippuu tilanteesta. Pelkällä kudoskohotuksella nostovaikutus voi olla vähäinen. Todennäköisesti vielä voidaan implantin sijoitus tehdä myös lihaksen alle tuossa kokoluokassa. Vaatii mahdollisesti päällä olevan kudoksen kiristyksen samassa yhteydessä (mastopeksian), koska implantin kohottava vaikutus hieman heikkenee sijoitustavasta (lihaksen alle) johtuen.
Viimeksi muokattu: 6 kuukautta 1 viikko sitten : Heikki Kupi Plastiikkakirurgi.

Kirjaudu tai Rekisteröidy liittyäksesi keskusteluun.

Sivu luotiin ajassa: 0.365 sekuntia