× Tällä palstalla voit kysyä KC Clinicin asiantuntijoilta sinua askarrattuvista kysymyksistä.

Toimenpidesuunnitelma vaatii aina plastiikkakirurgin konsultaatiovastaanoton ja asiantuntijapalsta ei korvaa tätä.
Ongelmatilanteissa kannattaa aina olla ensisijaisesti yhteydessä klinikkaan, jossa toimenpide on toteutettu.

Millä paras lopputulos tubulaarisiin rintoihin?

Lisää
6 kuukautta 3 viikkoa sitten #43871 : Ilonpilke
Hei! Olen vuosien häpeän jälkeen päättänyt korjauttaa rintani. Eniten olen aina inhonnut niiden epäsymmetrisyyttä sekä muotoa, joskin myös kokoa voisi olla enemmän.

Olen toistaiseksi käynyt yhdessä konsultaatiossa, jossa kirurgi totesi minulla olevan tubulaarisuutta. Hän ehdotti minulle 350cc anatomisia implantteja osittain lihaksen alle + nänninympäryksen ihon kiristystä.

Mitä mieltä olet? Onko anatominen implantti järkevin vaihtoehto? Jääkö tulos väistämättä huonommaksi, jos nänniä ei erikseen kohoteta?

Haluaisin symmetriset, luonnollisen näköiset ja kokoiset rinnat 172/70kg kroppaani. Minulla on leveät hartiat sekä erottuva lantio. En ole ollut raskaana/imettänyt. Lähtötilanne ehkä 75A.

Tässä viestissä on kuva liitetiedostona.
Kirjaudu sisään tai rekisteröidy nähdäksesi se.

Kirjaudu tai Rekisteröidy liittyäksesi keskusteluun.

Lisää
6 kuukautta 2 viikkoa sitten - 6 kuukautta 2 viikkoa sitten #43949 : Heikki Kupi Plastiikkakirurgi
Hei

Tubulaarisuutta on hyvin monenmuotoista, kuvassa sinulla myös selkeä asymmetria.

Anatomisella implantilla saa usein parhaiten korjattua tubulaarisuutta, koska siinä on yhtenä ongelmana rinnan alaosan pienuus, jota osa anatomisista implanteista korjaa parhaiten. Toki joissakin tilanteissa myös pyöreä implantti voi olla vaihtoehto.

Nännipihan kiristys tehdään usein tubulaarisen rinnan yhteydessä, mutta monesti voi ensin laittaa implantin ja katsoa miten rinta muotoutuu ja myöhemmässä vaiheessa tehdä mahdolliset toimenpiteet nännipihan suhteen.

Kuvan perusteella voisi harkitan ensin implanttien laittoa ja tarvittavat lisätoimenpiteet tekisi myöhemmin, koska kyseeseen voi tulla pienimmillään vain oik.p. nännipihan sisäinen kiristys.

Toivottavasti tästä oli hieman apua päätökseesi.
Viimeksi muokattu: 6 kuukautta 2 viikkoa sitten : Heikki Kupi Plastiikkakirurgi.

Kirjaudu tai Rekisteröidy liittyäksesi keskusteluun.

Sivu luotiin ajassa: 0.297 sekuntia