× Tällä palstalla voit kysyä KC Clinicin asiantuntijoilta sinua askarrattuvista kysymyksistä.

Toimenpidesuunnitelma vaatii aina plastiikkakirurgin konsultaatiovastaanoton ja asiantuntijapalsta ei korvaa tätä.
Ongelmatilanteissa kannattaa aina olla ensisijaisesti yhteydessä klinikkaan, jossa toimenpide on toteutettu.

implanteista

• hmm
  • hmm hahmo Aiheen kirjoittaja
  • Vieras
  • Vieras
4 vuotta 7 kuukautta sitten #6302 : hmm
Moips,

minulle suositeltiin Natrellen pyöreitä Inspira TSF 345, mutta haluankin vaihtaan sen Mentoriin.
Sanottiin että Mentorilla on kokoa 350cc ja 325cc, onko niin että toi Mentorin 350cc näyttää lähes samalta sillä kokoeroa on niin vähän?

Mitä tarkoittaa että minulle olisi Mentorin pyöreä HP 350cc?

Pitääkö tämä paikkansa
"Allergan implanteilla on silminnähden rosoisempi karhennus. Silloin implantti kiinnittyy
helpommin kudokseen ja estää implanttia liikkumasta, joka aiheuttaa kitkaa ja saattaa helpommin aiheuttaa seromaa."
Näin siis itsekkin että on karheampi mutta silti haluaisin Mentorin, olisiko se nyt hölmö päätös?

Ja vielä, pitääkö tämäkin paikkansa (kopioitu suoraan spostista minkä lähettivät)
"Kuten kuvassa näkyy niin Allergan on täyttöasteeltaan enemmän täytetty kuin Mentor.
Mentor on aavistuksen vajaa täytteisempi.
Hoikilla asiakkailla vajaatäytteiset implantit saattavat
todennäköisemmin aiheuttaa implanttia ryppyjen ja poimujen näkymistä
ja tuntumista. Tämä on yksi syy miksi suositeltiin juuri sinulle ennemmin Allerganin Natrellea kuin Mentoria."

Minulla on siis impalntti tulossa osittain lihaksen alle ja olen ymmärtänyt että silloin noiden ryppyjen tms ei pitäisi tulla näkyviin niin helposti?

Kiitos jo etukäteen! :)

Kirjaudu tai Rekisteröidy liittyäksesi keskusteluun.

Lisää
4 vuotta 7 kuukautta sitten #6332 : Heikki Kupi Plastiikkakirurgi
Vastauksia välissä paksunnettuna

Minulle suositeltiin Natrellen pyöreitä Inspira TSF 345, mutta haluankin vaihtaan sen Mentoriin.
Sanottiin että Mentorilla on kokoa 350cc ja 325cc, onko niin että toi Mentorin 350cc näyttää lähes samalta sillä kokoeroa on niin vähän?
TSF 345 on lähes sama kuin Mentorin HP 350 , TSF veriossa on Mentorin cohesiivi I vastaava geeli eli pehmeämpi geeli

Mitä tarkoittaa että minulle olisi Mentorin pyöreä HP 350cc?
350 cc on koko eli 350 millilitraa (ml) ja HP tarkoittaa korkeaa projektiota eli high projection

Pitääkö tämä paikkansa
"Allergan implanteilla on silminnähden rosoisempi karhennus. Silloin implantti kiinnittyy
helpommin kudokseen ja estää implanttia liikkumasta, joka aiheuttaa kitkaa ja saattaa helpommin aiheuttaa seromaa."
Näin siis itsekkin että on karheampi mutta silti haluaisin Mentorin, olisiko se nyt hölmö päätös?
Allerganilla on ns. Biocell karhennus, joka kiinnittyy muita implantteja tiukemmin kudokseen. Joskus tämä kiinnitys irtoaa ja aiheuttaa ilmeisesti verenvuodon kautta seroomamuodostusta.
Mentorilla ja Natrelle implantilla melko vähän eroja, joten kumman vaan valitset niin ihan hyvä päätös.

Ja vielä, pitääkö tämäkin paikkansa (kopioitu suoraan spostista minkä lähettivät)
"Kuten kuvassa näkyy niin Allergan on täyttöasteeltaan enemmän täytetty kuin Mentor.
Mentor on aavistuksen vajaa täytteisempi.
Hoikilla asiakkailla vajaatäytteiset implantit saattavat
todennäköisemmin aiheuttaa implanttia ryppyjen ja poimujen näkymistä
ja tuntumista. Tämä on yksi syy miksi suositeltiin juuri sinulle ennemmin Allerganin Natrellea kuin Mentoria."
Implantin geelin täyttöaste riippuu pitkälti implantin muodosta eli mitä pyöreämpi (korkeaprofiilisempi) implantti, sitä enemmän suhteellisesti täytettä.Ryppyjen ja poimujen muodostumiseen vaikuttaa eniten oma kudos eli kuinka ohut ja löysä on implantin päällä oleva kudos.

Minulla on siis implantti tulossa osittain lihaksen alle ja olen ymmärtänyt että silloin noiden ryppyjen tms ei pitäisi tulla näkyviin niin helposti?
Kun implantti osittain lihaksen alla, niin yläosaan ei muodostu poimuja, tosin edelleen alaosaan ja ulkoreunaan alas voi poimuja tulla, missä lihas ei peitä implanttia. Tosin alaosaan voidaan ottaa lihaskalvo peittämään implanttia, mikä voi hieman estää tätä ongelmaa.

Kiitos kysymyksistä, toivottavasti näistä on apua päätöksissäsi.

Kirjaudu tai Rekisteröidy liittyäksesi keskusteluun.

Sivu luotiin ajassa: 0.423 sekuntia