× Rasvaimu

Rasvaimu/ ultrashape/clatuu alpha + rintojen suurennus

Lisää
2 viikkoa 6 päivää sitten #50249 : silikonitkesällä2019
Olen miettinyt rasvaimua, en ole ylipainoinen, normaalipainoinen, Mutta sisäreisiä ja alavatsasta löytyy extraa. Treenaa 4-5x viikossa ja syön normaalisti, aika normaalinen ruokavalio, välillä herkkuja. Olen päättänyt että kaksi/kolme kuukautta annan aikaa, laitan ruokavalion kunnolla kuntoon ja myös urheilen enemmän. Mutta jos muutosta ei tapahdu, varsinkaan sisäreisissä olen ajatellut rasvaimun tekemistä. Voiko siis ihan normaalipainoinen, jolta löytyy vähän extraa mennä rasvaimuun? Ja onko hinta tällöin sama, kuin jos ylipainoinen menisi ( jos on enemmän rasvaa=otetaan enemmän pois= kalliimpi?) ? . Nyt siis paino 60kg ja pituus 160cm.

Vai pitäiskö ensiksi kokeilla Ultrashapea tai Clatuu Alpha jäähdytystä, ennenkuin lähtisi leikkaukseen. Uskon että imulla saa enemmän tulosta....

Viimeiseksi kysyn, voisikohan rasvaimun tehdä samaan aikaan kun rintojen suurennuksen ( silikonit, ei siis ns omaa rasvaa käyttäen)?

Kirjaudu tai Rekisteröidy liittyäksesi keskusteluun.

Lisää
2 viikkoa 5 päivää sitten #50253 : Masukka
2-3 kk on kyllä aikasta lyhyt aika saada kunnon tuloksia niiden itsepäisimpien alueiden osalta rasvanpoltossa. Voi vaatia tarkempaakin viilausta ruokavaliossa ja erilaisia kokeiluja, että mikä kellekin toimii. Ja lyhytkestoinen dieettaaminen ei oo järkevää, koska ne läskit aivan varmasti tulee takaisin, jos jatkossa syö miten sattuu. Esim. itselläni oon tässä viimeisen 3,5 VUODEN aikana saanut selville, että kropan pitäminen suht tiukassa kunnossa vuoden ympäri ja samalla lihasmassan kehittäminen vaatii hiilareiden keskittämisen treenin ympärille. Tää nyt ihan vaan varoituksena, ettei kannata odottaa ruokavaliolta liian suuria liian lyhyessä ajassa.

Mun nähdäkseni rasvaimu just olis järkevin niille, joilla ei oo sitä rasvaa kovin paljoa! Ei sen pitäis olla mikään laihdutuskeino... Tai ainakin siinä voi olla se ongelma, että jos ei oo valmis muuttamaan elintapojaan, lihoo varmasti takaisin ne imetyt läskit. Mä en oo perehtynyt rasvaimuihin, mutta luulis että hinta riippuu käsiteltävän alueen koosta.

Tulossa 28.6.2019 @ Helsinki Clinic: Motiva Round, sovittu Demi 475 cc mutta vaihdan mitä luultavimmin Full 550 cc:hen (implantin leveys 13,5 cm), lihaksen päälle, nännien korjaus samalla.
Lähtökohta lievästi tubulaarinen 80-85A, ihan hiton leveät hartiat ja rintakehä!
173 cm/68 kg

Kirjaudu tai Rekisteröidy liittyäksesi keskusteluun.

Sivu luotiin ajassa: 0.154 sekuntia