× Rasvaimu

Smartlipo

• Smartlipoon menossa?
  • Smartlipoon menossa? hahmo Aiheen kirjoittaja
  • Vieras
  • Vieras
8 vuotta 2 kuukautta sitten #496 : Smartlipoon menossa?
Onko kenelläkään kokemusta / tietoa smartlipon tehokkuudesta ja hinnoista? Mieli tekisi mennä, mutta en oikein tiedä uskoako tuloksiin vai ei. Ongelmana "jenkkakahvat"....

Kirjaudu tai Rekisteröidy liittyäksesi keskusteluun.

• Smarlipo toimii
  • Smarlipo toimii hahmo Aiheen kirjoittaja
  • Vieras
  • Vieras
8 vuotta 1 kuukausi sitten #502 : Smarlipo toimii
Testattu on vaikka itsekin olin vähän sillä mielellä että smartlipo on "humpuukia". Toimii oikein hyvin, pääsin osittain eroon pömppövatsastani. Toimenpiteessä olen käynyt 2 kertaa. Kolmaskin vielä mielessä, vaikka rasvaa ei enää paljoa olekaan. Ehkä kuitenkin liikunnalla :P

Hinnat olivat n. 900€/kerta. Kannattaa kokeilla.

• jennifer
  • jennifer hahmo Aiheen kirjoittaja
  • Vieras
  • Vieras
8 vuotta 1 viikko sitten #680 : jennifer
olen itsekin todella kiinnostunut tuosta smartlipo systeemistä. Ajattelin mennä kokeilemaan. Onko kellään kokemuksia ClinicEstetic paikasta, onko luotettava tämän smart lipo toimenpiteen suhteen ja ammattitaitoisia??

• Smartliposta
  • Smartliposta hahmo Aiheen kirjoittaja
  • Vieras
  • Vieras
8 vuotta 1 päivä sitten #683 : Smartliposta
Tulin juuri Cityklinikalta...senverran oli tullut rasvaa vyötärölle että tehtiin 8 aluetta eli kaikki mahdollinen! Kesti 4 tuntia...Piotr Sikorski oli charmikas ja helläkätinen herrasmies...kovasti olen turvoksissa...mutta kaikki on nyt imuroitu. 1,4 litraa rasvaa. Tykkäsin hoidosta...uskon että tulos tulee olemaan hyvä...maksoin 4700 joten ilmaista tämä ei ollut! Kipua ei ole...kuin ehkä vähän hoitoalueiden reunoilla voin kirpaista...piikit ei satu eikä rasvan puutudus...nukuin välillä hoidon aikana!

Sivu luotiin ajassa: 0.444 sekuntia