Tubulaaristen rintojen korjaus + implantit

Lisää
4 viikkoa 1 päivä sitten #50443 : Masukka
Ei tarvii julkiselta diagnoosia. Mulle Janne vaan sanoi hinnasta puhuttaessa että saan ilman ALV:tä tubulaarisuuden takia. En mä oo edes yrittänyt julkiselle puolelle (en tiiä onko mun tubulaarisuus tarpeeksi vakavaa sinne), koska tän palstan keskusteluista päätellen julkisella laitetaan jotain maksimissaan 200-300 cc:n implantteja, ja mulla on niin leveä rintakehä että ei niistä olis mihinkään, tulis vaan mandariinit kainaloihin. Kun nyt kerran tähän lähen niin haluun hyvät tissit enkä mitään "mikä tahansa on parempi kuin lähtökohta" -mallisia! :D

Tulossa 28.6.2019 @ Helsinki Clinic: Motiva Round Full 550 cc (implantin leveys 13,5 cm), lihaksen päälle, nännien korjaus samalla.
Lähtökohta lievästi tubulaarinen 80-85A, ihan hiton leveät hartiat ja rintakehä!
173 cm/68 kg
Seuraavat käyttäjät sanoivat kiitos: Mailuo

Kirjaudu tai Rekisteröidy liittyäksesi keskusteluun.

Lisää
3 viikkoa 3 päivää sitten #50471 : Mailuo
Masukka mulla oli sama homma, en edes lähtenyt kysymään julkiselta juuri noiden syiden takia. Julkisella kriteerit on kuitenkin aika tiukat ja tulokset pienet.. :D Itsekin oon mallia ladonovi niin halusin omaan kroppaan sopusuhtaiset rinnat.

Mulla oli eilen 3kk jälkitarkastus ja siinä Janne totesi et ei sellanen 200cc implantti olisi juuri tehnyt toivottua muutosta. Näillä isommilla saatiin rintaan muotoa ja nyt nännit näyttää sopusuhtaisilta rintoihin nähden, ja rinnat on sopusuhtaiset kroppaan nähden :)

Rinnat on parantuneet hyvin, ei ole enää juurikaan kokoeroa mistä aiemmin muistaakseni kirjoitin. Vielä on kuulemma odotettavissa että ne vähän laskeutuu ja pehmenee, mutta olen tyytyväinen vaikka jäisivät tällaisiksikin. On se kyllä ammattilainen tuo Jyränki, rinnat on juuri sen kokoiset ja näköiset mitä toivoin ja mihin tähdättiin.

Ja tosiaan sain myös leikkauksen ALVittomana ja siihen riitti Jyrängin oma lausunto, ei tarvitse lähteä julkiselta kyselemään mitään jos ei halua.

1/2019 Helsinki Clinic / Janne Jyränki.
Anatominen Sebbin 470cc lihaksen alle, dual plane. Lähtötilanne alikehittyneet ja lievästi tubulaariset AA-A kuppi /ei imetyksiä.
164cm/80kg

Lisää
2 viikkoa 4 päivää sitten #50513 : Masukka
Ei sulta Mailuo irtois kuvia...? :) Kiinnostais hirveesti nähdä muita ladonovia, on meinaan todella hankalaa ollut löytää kuvia yhtä leveillä hartioilla varustetuista leikkauksessa käyneistä (saati sitten tubulaarisuudesta).

Tulossa 28.6.2019 @ Helsinki Clinic: Motiva Round Full 550 cc (implantin leveys 13,5 cm), lihaksen päälle, nännien korjaus samalla.
Lähtökohta lievästi tubulaarinen 80-85A, ihan hiton leveät hartiat ja rintakehä!
173 cm/68 kg

Lisää
1 viikko 6 päivää sitten #50563 : Mailuo
@masukka koitan huomenna perehtyä miten tänne lisätään kuvia, puhelimella en löydä kys. toimintoa :D

1/2019 Helsinki Clinic / Janne Jyränki.
Anatominen Sebbin 470cc lihaksen alle, dual plane. Lähtötilanne alikehittyneet ja lievästi tubulaariset AA-A kuppi /ei imetyksiä.
164cm/80kg

Lisää
2 päivää 11 tuntia sitten - 2 päivää 11 tuntia sitten #50705 : pörrö
Noniin, 3. kerta toden sanoo, eli kolmas leikkaus olisi täällä nyt takana. Toissapäivänä oli leikkaus, ja vieläkin on vähän väsähtänyt olo, joskin kyllä tosi onnellinen myös! Eli mun tilannehan oli kerrattuna se, että alunperin mulla on ollut vasen rinta aivan suippo ja putkimainen eikä siinä ole ollut ollenkaan rinnan alapuolista kudosta, ja oikea oli ns. paremman mallinen, mutta tubulaarisuutta oli siinäkin runsaasti. Nämä leikattiin julkisella x 2 laittamalla implantit osittain alle ja aina "muussaamalla" tubulaarisia kudoksia auki. Lopulta en silti ollut täysin tyytyväinen, etenkin nännien korjausta olisin alunperinkin halunnut, mutta tätä ei tehty kun olen vielä fertiili-iässä. Kyllähän noidenkin rintojen kanssa pärjäsi, mutta rintaliivien, bikinien jne osto oli aina etenkin hankalaa, kun nännit edelleen meinasivat tulla kupeista ulos. Päätös tähän kolmanteen leikkaukseen tuli aika nopeasti, tammikuussa kävin konsultaatiossa Helsinki Clinicillä ja päätin että nyt on aika laittaa rinnoista ekaa kertaa sellaiset, ettei niitä tarvitse hävetä tai piilotella. Toiveena oli saada normaalin muotoiset, isommat rinnat ja nänneistä nätit.

Eli suunnitelmissa oli tehdä benellin mastopeksiat nänneihin, ja laittaa osittain alle uudet implantit koossa 350 cc ja 400 cc aiempien 140 cc ja 225 cc tilalle. Sanoin vielä kirurgille ennen leikkausta, että kaikki muut vaihtoehdot käyvät sijoitustavan suhteen, paitsi implantit kokonaan lihaksen alla, kun en ollut aivan varma mistä ne löytyvät - osittain alta vai kokonaan alta :laugh: Treenauksen vuoksi tämä. Ilmeisesti vuosien varrella laihdutukset olivat aiempaa ns. isompaa rintaa verottaneet, ja heräämössä sainkin tietää, että molempiin rintoihin voitiin laittaa samankokoinen implantti, eli Motiva Ergonomix Full 400 cc. Aiemmat implantit olivat olleet osittain lihaksen alla, ja sinne myös uudet laitettiin ja isonnettiin implanttitaskua myös alaspäin 3 cm kun entiset olivat kuulemma olleet melko ylhäällä.

Heräämössä ei kipuja kummemmin ollut, lähinnä pöhnäinen olo oli vain, useampi tunti siellä pötkötellessä vierähti. Janne kävi kertomassa vielä leikkaukseen liittyen, ja kertoi, että hänestä lopputuloksesta tuli aika täydellinen lähtökohtaan nähden. Ja että hän aika innolla odottaa kuvia kesän korvilla rinnoista :cheer: Kuulosti melko mahtavalta siinä kohtaa! Eilen jännityksellä miehen kanssa purettiin valkoinen sidospaketti, ja kyllä näyttää jo tässä vaiheessa aika eriltä, mitä lähtökohta. Toki tissit ovat vielä kurkussa, ja nännit ovat teippien alla, mutta uskon että nyt vihdoin olen saanut unelmieni rinnat kunhan tästä laskeutuvat ja parantuvat! Kipuja on, etenkin oikea rinta on kyllä ajoittain kohtalaisen kipeä. Uskon tämän johtuvan siitä, kun siinä oli nimenomaan aiempi pienempi implantti, ja toki kudokset nyt joutuvat sillä puolella antamaan enemmän periksi. Mutta tuleepahan treenattua vasenta kättä nyt enemmän sitten niissä askareissa mitä nyt pystyy tekemään, heh.

Ei voi muuta kuin suositella Helsinki Cliniciä ja ihanaa henkilökuntaa! :) Vielä tässä ainakin hetkeksi kuvat alkutilanteesta, ja rinnat näin toisena päivänä leikkauksesta.

-158/60. 2 x julkisella puolella v. -12 ja -14 leikatut tubulaariset rinnat.
-Mentor Moderate Plus Profile 225 cc & 140 cc, osittain lihaksen alla 2/14
-Motiva Ergonomix Full 400 cc osittain lihaksen alle + mastopeksia 5/19

Tässä viestissä on kuvia liitetiedostona.
Kirjaudu sisään tai rekisteröidy nähdäksesi ne.

Viimeksi muokattu: 2 päivää 11 tuntia sitten : pörrö. Syy: Liian isot liitetiedostot
Seuraavat käyttäjät sanoivat kiitos: Jetta, Masukka, Suvinen-85

Lisää
2 päivää 7 tuntia sitten #50707 : Masukka
No jumaleissön pörrö mikä parannus! :woohoo: Eihän nuo edes näytä kurkussa olevilta nytkään vaan ihan huipuilta! Arvaa vaan ootanko innolla omaa leikkausta ku täällä on ollu niin hyviä tubulaaristen lopputuloksia by Janne, enää 40 päivää (ei silleen että mitenkään laskisin... :P )!

173 cm/68 kg

Sivu luotiin ajassa: 0.225 sekuntia