Tubulaaristen rintojen korjaus + implantit

Lisää
3 viikkoa 8 tuntia sitten #49455 : Masukka
Ootteko te muut tubulaariset muuten kauankin tienneet tubulaaristen rintojen diagnoosin olemassaolosta? Ja minkä ikäisiä muuten ootte? Musta on hiukka huvittavaa, että mä sain tietää tästä vasta joskus muutama vuosi sitten (ja täytän parin viikon päästä hei 39! :laugh:)! Olin vaan aina pitänyt rintojani omituisen muotoisina, mut aattelin vaan että on käynyt paska nakki geneettisissä arpajaisissa. Ja sit konsultaatiossa Janne vielä totesi, että mulla on lievä kuopparintakin! Ei siitäkään oo kukaan koskaan missään kouluterveydenhoidossa tms. maininnut! Ja hitto, tuohan selittikin sitten sen, miksi mulla on niin ulkonevat kylkiluut, että ne haittaa lattialla mahallaan tehtävissä selkälihasliikkeissä. Luulin että oon vaan oudonmuotoinen.

Mä en siis oo ikinä nolostellut tissejäni vaan nakuilen kyllä ihan pokkana pukuhuoneissa jne. En oo nuorempana muutenkaan ollu tyytyväinen ulkonäkööni (ei-hoikka, tasapaksu, lättänä perse jne.) mut mulla kuitenkin on ollu hyvä itsetunto älyn takia joten ei se oo silleen haitannu, ja siinä samassahan nuo tissit on menny. Vasta nyt vanhemmalla iällä bodailun myötä oon saanu kroppaani muokattua sellaseks että vihdoin tykkään siitä, mutta kun nuo tissit on ikävästi semmoset ettei lihasten kasvatus auta niihin. :P Itse asiassa tilanne on menny huonommaksi, kun rintalihakset on kasvanu, sivuprofiili on tyhmä hyppyri! :pinch: Joten mä ajattelen tätä rintaleikkausta vähän niinku kirsikkana kakun päällä mun kehonmuokkausprojektissa.

Vain 4 ihmistä tietää tästä mun lisäksi, ei oo tullut negatiivisia kommentteja, uteliaita vain. Tosin eipä mua kiinnosta muiden mielipiteet mun asioista muutenkaan. Leikkauksen jälkeen aion kyllä ihan reilusti myöntää käyneeni leikkauksessa jos joku kysyy, ja varuilta pidän jemmassa ennen-kuvaa jos joku väittää että ihan hyvät ne varmasti oli luomuna! :P Muutenkin vähän toivon, että joku alkais lässyttämään jotain paskaa, että silikonit ottavat on bimboja tms. niin pääsis vähän täräyttämään, että tiesittekös että mulla on! :evil:

Ai niin, Mailuo, piti kysymäni että tuntuuko nyt enemmän painetta hartioissa tms. kun etuvarustukseen on kuitenkin tullut lähemmäs kilo lisää painoa?

Tulossa 28.6.2019 @ Helsinki Clinic: Motiva Round, sovittu Demi 475 cc mutta vaihdan mitä luultavimmin Full 550 cc:hen (implantin leveys 13,5 cm), lihaksen päälle, nännien korjaus samalla.
Lähtökohta lievästi tubulaarinen 80-85A, ihan hiton leveät hartiat ja rintakehä!
173 cm/68 kg

Kirjaudu tai Rekisteröidy liittyäksesi keskusteluun.

Lisää
3 viikkoa 6 tuntia sitten #49459 : Soffinen
Selvisi itselle toi tubulaarisuus vasta viimevuonna :O luulin et mulla on vaan manboobsit tms ja häpesin kyllä yli kaiken.
En oo ollut mikään kevyt keijukainen hetkeen niin pitkän aikaa ajattelin että jos vaan olisin hoikka niin olis sit normaalit ja pienemmät tissit :D Sanoin miehelleni halusta päästä leikkaukseen jo ajat sitten muttei hän sillon ymmärtänyt miksi.. vihdoin googletellessa löysin syyn tissien outoon ulkonäköön ja sen myötä mieskin tajusi että leikkaus on oikeasti minulle henk koht tosi tärkeä asia eikä mikään haluan vaan isommat tissit juttu.
Nyt innolla leikkausta odottaen ja todella paljon samaan aikaan pelottaa kun ei ole koskaan nukutettu D:
Niin ja olen parikymppinen :)

Lähtötilanne: AA A tubulaarisuus

Laitettu:Helsinki Clinic motiva full 400cc helmikuussa ja nännit operoitu

Lisää
3 viikkoa 5 tuntia sitten #49461 : Mailuo
@Masukka, ei nyt suurempaa ongelmaa ole tuottanut, mutta oon kyllä niin jumissa muutenkin tuosta puoli-istuvassa asennossa nukkumisesta etten tiiä mikä olis sit rintojen aiheuttamaa kipua ja mikä johtuu omituisesta lepoasennosta :D Pari viime yötä oon nukkunut jo lähes normaalisti selällään ja sohvalta pääsee jo ilman ongelmia ylös. Ihan niin pinkeältä rinnat ei myöskään enää tunnu, mutta onhan nää nyt kuitenkin vasta viikon vanhat että ei oo lähelläkään "valmiit" vielä.

Oon nyt 28 ja törmäsin tubulaaristen ilmiöön myös vasta pari vuotta sitten. Siihen asti toivoin, samoin kuin @Soffinen että no kunhan laihdutan tästä ensin niin sit rinnatkin näyttää paremmalta.. Vaikka olen elämäni aikana lihonut ja laihtunut kymmeniä kiloja suuntaan ja toiseen ja rinnat on aina olleet samankokoiset niin silti sitä jaksoi uskoa laihdutuksen voimaan. :D
Ja sama homma että oon oppinut luottamaan älyyn ja persoonaani sen verran tässä matkan varrella etten usko että mua määritellään pelkän ulkonäön perusteella, mutta muiden ihmisten reaktioita on silti jo nyt mielenkiintoista seurata. Olen ollut aika avoin tästä ja puhunut monelle, osittain juuri siksi että saisin hälvennettyä tätä bimbo-leimaa koko rintaleikkaus-asian ympäriltä. Osa näistä ihmisistä on varmasti puhunut jo eteenpäinkin, eli lähtökohtaisesti odotan että koko kylä tietää jo tästä mun asiasta, mutta pitäähän kansalla olla puheenaiheita :laugh: Mitään negatiivista ei kuitenkaan ole omiin korviin kantautunut. Erikoisin reaktio on ehkä tullut ystävältä kuka oli eniten tukena ennen leikkausta - kävin hänen kanssaan jopa yhdessä konsultaatiossa ja hän tsemppasi mua tähän, mutta nyt leikkauksen jälkeen ja kuluneen viikon aikana hän ei ole juuri kysynyt kuinka voin tai miten leikkaus meni, ei ole tullut käymään (vaikka sanoi että haluaa heti nähdä lopputuloksen sitten) ja itseasiassa perui jo loppuviikolle sovitut treffitkin. Niin olen vähän ulalla että mitähän tässä nyt on meneillään, mutta muuten ihmiset on kyllä olleet tosi kannustavia asian suhteen. :)

25.01.2019 Helsinki Clinic / Janne Jyränki.
Anatominen Sebbin 470cc lihaksen alle, dual plane. Lähtötilanne alikehittyneet ja lievästi tubulaariset AA-A kuppi /ei imetyksiä.
164cm/80kg

Lisää
3 viikkoa 2 tuntia sitten #49463 : Jetta
Mailuo, kuulostaapa kummalliselta toi sun ystävän toiminta :blink: !!

Mä oon jotenkin ihan junnuna jo epäilly, että joku on vialla. Lukio aikoihin mietin, että ”hyväksyn itteni sellasena ku olen”, mut ei siitä sit lopulta tullut mitään, tää asia häiritsi aina vaan enemmän.
Lopullisesti sain varmuuden kun luin Iidan matkassa - blogista sen tarinan liittyen tähän ja tajusin, et mulla on täysin sama ongelma!

Mulle tää on ollu tosi tosi iso juttu itsetunnon kannalta, mä oon muuten kauheen itsevarma ja tykkään mun kehosta, mut koen hirveen häiritsevänä, kun kroppa ei oo sopusuhtanen näiden kummallisten tissien takia. Myös noi lisärintarauhaset korostaa paljon sitä epänormaalia ulkonäköä.

Mulle ulkonäkö on tosi tärkee asia ( sen älyn lisäksi :D ), enkä häpeile myöntää sitä :) Mun mielestä myös mulla on oikeus nauttia naisellisuudesta ja siitä, että tunnen itteni seksikkääksi.
Tää elämä on liian lyhyt, että pitäs murehtia tissejä jatkuvasti! :D
Ainii ja olen 23-vuotias!

Tänään tasan kolme viikkoa leikkaukseen!! :ohmy:

Lähtötilanne selkeä tubulaarinen kehityshäiriö 80A.

Tulossa 22.2.2019 Motiva Ergonomix Full 450cc, lisärintarauhasten rasvaimu kainaloista sekä benelli.
Helsinki Clinic/Janne Jyränki

Lisää
2 viikkoa 6 päivää sitten #49467 : Masukka
No hei hienoa että te ootte sentään saaneet tietää tubulaarisuuden olemassaolosta jo noin nuorina, toisin kuin allekirjoittanut! :lol: Tosin enpä tiiä olisinko sitten kuitenkaan tehny asialle mitään, vaikka olisinkin kuullut tosta huomattavasti nuorempana. Varsinkin kun edellinen eksä (jonka kanssa ei näin jälkikäteen ajateltuna olis pitänyt olla ollenkaan, ei me sovita toisillemme yhtään...) on semmonen luomuhippi, että ei olis oikeestaan pimpsakarvojakaan saanu ajella... :dry: Ootan mielenkiinnolla, mitä se sanoo, kun saa tietää tästä operaatiosta! :woohoo:

@Soffinen, mä oon ollu nukutuksessa 2 kertaa ja voin sanoa, että se on vaan kivaa kun leikkaus menee humps vaan, ja ootkin heräämössä. Oon meinaan ollu 2 kertaa myös puudutuksessa ja on aika pitkäveteistä olla leikeltävänä hereillä. Toka kerta etenkin oli mielenkiintoinen, kun puudutuksesta huolimatta tunsin, missä asennossa jalka oli (ei siis sattunut yhtään) ja tunsin tärinää, kun luuta sahattiin (ja myös toki kuulin sen!)! :laugh: Onneks en oo herkkä tommosille, musta se oli vain hassua.

Tulossa 28.6.2019 @ Helsinki Clinic: Motiva Round, sovittu Demi 475 cc mutta vaihdan mitä luultavimmin Full 550 cc:hen (implantin leveys 13,5 cm), lihaksen päälle, nännien korjaus samalla.
Lähtökohta lievästi tubulaarinen 80-85A, ihan hiton leveät hartiat ja rintakehä!
173 cm/68 kg

Lisää
2 viikkoa 6 päivää sitten #49473 : Masukka
Ai niin, semmonen kysymys teille joilla on (tulossa) anatominen implantti, että onko joku erityinen syy, miks just se? Mulle ei ehdotettukaan sitä vaihtoehtona, ja hyvä niin, kun ymmärtääkseni se voi kääntyä kovan treenin seurauksena, ja todellakin haluan jatkaa rintalihasten treenaamista entiseen malliin sit kun se on mahdollista.

173 cm/68 kg

Lisää
2 viikkoa 5 päivää sitten #49481 : Kissanainen
Mulle vaihdettiin eilen toiset anatomiset (pienemmät). Itse halusin nimenomaan kohotusta rinnan alaosaan ja se nostaa samalla nänniä hiukan ylemmäs. Enkä itse välitä niin muhkeudesta rinnan yläosassa. Se oli yksi syy implantin vaihtoon, kun koin että implantissa oli liian korkea profiili, etenkin rinnan yläosassa. Mulla ei siis tubulaarisuus ongelmaa.

Lisää
2 viikkoa 3 päivää sitten #49521 : Mailuo
Masukka, mulle taas ei ehdotettukaan pyöreää, koska juuri rinnan alaosasta puuttui rakenne ja rintakudos, joten anatomisella saatiin mulle se normaali rinnan muoto paremmin kuin pyöreillä olisi saatu. Halusin anatomisen myös siksi että vähän vierastin/pelkäsin sellaista "pysyvästi push up" efektiä, toivon että sen saa sit tarvittaessa liiveillä aikaan. :) Itse en treenaa kovaa, olen tällainen lenkki- ja jumppaihminen, joten treenin kannalta ei myöskään vaikuttanut valintaan kumpi malli laitetaan tai miten sijoitetaan lihaksiin nähden.

Anatominen Sebbin 470cc lihaksen alle, dual plane. Lähtötilanne alikehittyneet ja lievästi tubulaariset AA-A kuppi /ei imetyksiä.
164cm/80kg

Lisää
2 viikkoa 3 päivää sitten #49525 : pörrö
Mulle myös tulee pyöreä implantti, samat perustelut oli kuin Masukalle, eli implantti voi ns. pyörähtää ympäri. Mulla aiempien leikkauksien ansiosta rinnan alaosan kudos on venyttynyt, niin varmaan siksikin pyöreä on parempi vaihtoehto myös. Kävin konsultaatiossa viime viikolla, ja leikkaus olisi edessä toukokuun puolivälissä, ei kyllä malttaisi odottaa sinne asti! :laugh: Implanteiksi on nyt suunnitteilla 400 cc isompaan rintaan, ja 350 cc pienempään rintaan, joka on alunperin ollut tubulaarisempi, eikä siinä ollut muuta kuin iso nänni. Nyt tosiaan suunnitteilla operoida nänneistä normaalin näköiset pullottavien tilalle ja nostaa ne ylemmäs + vaihtaa implantit lihaksen päälle ja toki saada kokoa lisää.

Aiemmin oli puhetta, kuinka saitte tietää rintojen tubulaarisuudesta. Itse muistan aina vihanneeni rintojani, etenkin tuota tubulaarisempaa yksilöä, ja jotenkin tiesin, että siinä on jotain pielessä. Muistan itkeneeni rumia rintojani, ja jos joskus esim. kaverin rinnat sattui näkemään, niin mietin miksi itsellä ei voi olla tuollaisia vaan nämä hirvitykset. Piilottelin aina itseäni, enkä juuri ikinä esiintynyt alasti yhtään kenenkään edessä. Jotenkin netissä satuin törmäämään määritelmään n. 20 vuotiaana, ja tiesin heti että tämä mulla on, tubulaarisuus on ollut sen verran paha. Työterveyslääkärille sitten menin itkemään asiaa ensimmäisenä, ja hän ei tiennyt asiasta hölkäsen pöläystä, mutta onneksi suostui laittamaan julkisen puolen plastiikkakirurgille lähetteen :lol: Ja lopulta julkisella puolella todettiin, että selvä tapaus on. En tiedä ymmärtääkö äitini vieläkään täysin tätä kehityshäiriö-asiaa, muistan kun hän leikkauksesta kertoessani taivasteli, että kyllä hänenkin rinnat roikkuvat, mutta ei hän silti leikkaukseen mene. Mutta varmastikin kerron hänelle tästä uusintaoperaatiosta, joten asia varmaan tulee siinä taas puheeksi. Alkutilanteesta harmi kyllä ei ole tallessa yhtään kuvaa, mutta ajattelin kysyä saisinko leikkauksen edeltävän tilanteen kuvat sairaalasta itselleni, kun ei ole kauhean terävänä mielessä mistä tosiaan lähdettiinkään.

Mies kysyi, että onko tämä nyt varmasti tämän ajan asia kun toki sen verran rahaa tähän menee, mutta olen päättänyt että haluan vihdoin normaalin näköiset, kauniit rinnat. Ne olen ansainnut :)

-158/60/70E. 2 x julkisella puolella v. -12 ja -14 leikatut tubulaariset rinnat.
-Nyt Mentor Moderate Plus Profile 225 cc & 140 cc, kokonaan lihaksen alla.
-Tulossa Motiva Ergonomix Full 400 & 350 cc lihaksen päälle + mastopeksia 5/19.

Lisää
2 viikkoa 3 päivää sitten #49527 : pörrö
Vielä lisäys edelliseen, eli nyt siis olen 28 vuotias, eli diagnoosi on ollut tiedossa jo melko pitkään. Mulla ei tiedä tästä asiasta kuin muutamia ihmisiä, lähinnä läheisimmät, joista tiedän että heihin voi luottaa ja etteivät he asiaa kerro eteenpäin. :) Arka asia ollut aina koko kehityshäiriö.

-158/60/70E. 2 x julkisella puolella v. -12 ja -14 leikatut tubulaariset rinnat.

Lisää
1 viikko 5 päivää sitten #49617 : Masukka
@pörrö, kirjoitit että haluat vihdoin normaalin näköiset, kauniit rinnat. Ilmeisesti julkisen puolen lopputulos ei ollu niin esteettinen kuin toivoisi? Ite en oo edes viitsinyt ottaa selvää, olisinko tarpeeksi häiriöinen julkiselle puolelle, koska siellä vissiinkin laitetaan lähinnä alle 300 cc:n implantteja, jotka varmasti näyttäis mun leveessä rintakehässä upeilta kainalopalloilta...

Heh, mun tissit kyllä kaipaa täydennystä ihan joka puolelta, eikä haittaa pysyvä push up -efektikään... Eikä se, jos näyttävät silikoneilta, kunhan vaan ovat hyvännäköiset! Ihan sama, jos vaikka salin pukuhuoneessa tuijotellaan, hauskaa vaan yllättää ihmiset koska mä en ulkonäöltäni tai luonteeltani oo yhtään sen oloinen, että monikaan uskois mun menevän kauneúsleikkaukseen. :cheer:

173 cm/68 kg

Lisää
1 viikko 5 päivää sitten #49619 : pörrö

Masukka kirjoitti: @pörrö, kirjoitit että haluat vihdoin normaalin näköiset, kauniit rinnat. Ilmeisesti julkisen puolen lopputulos ei ollu niin esteettinen kuin toivoisi? Ite en oo edes viitsinyt ottaa selvää, olisinko tarpeeksi häiriöinen julkiselle puolelle, koska siellä vissiinkin laitetaan lähinnä alle 300 cc:n implantteja, jotka varmasti näyttäis mun leveessä rintakehässä upeilta kainalopalloilta...

Heh, mun tissit kyllä kaipaa täydennystä ihan joka puolelta, eikä haittaa pysyvä push up -efektikään... Eikä se, jos näyttävät silikoneilta, kunhan vaan ovat hyvännäköiset! Ihan sama, jos vaikka salin pukuhuoneessa tuijotellaan, hauskaa vaan yllättää ihmiset koska mä en ulkonäöltäni tai luonteeltani oo yhtään sen oloinen, että monikaan uskois mun menevän kauneúsleikkaukseen. :cheer:

No juurikin näin.. Toisaalta itse mietin, että ehkä oma tyytymättömyys on hieman vuosien varrella kasvanut myös kun alkuperäinen tilanne on enää muisto vaan. Toki julkisella puolella tavoitteena on varmasti saadakin vain rinnoista kutakuinkin normaalin näköiset ja ihan ok:t nämä ovatkin olleet. Silloin aluksi oli etenkin äärimmäisen tyytyväinen jo siitä, että rintojen muoto alkoi muistuttaa normaalia entisen putkilon sijaan kun rinnan alapuolista kudosta auottiin ja implantti alkoi asettumaan. Mutta edelleen mulla on isot ns. puffy nipplet, jotka mua itseä häiritsee, ja lisäksi olen aina haaveillut isommasta koosta, rinnat kun on nyt tosi maltillisen kokoiset :) Mietin että ehkä sitten joskus voisi laittaa jotain ennen-jälkeen kuvaa vähäksi aikaa näytille kun leikkaus on takana :laugh:

Lisää
1 viikko 4 päivää sitten #49621 : Soffinen
Noniin leikkauksesta selvitty
Leikkaus oli siis perjantaina helsinki clinicillä. Pahoittelut jo etukäteen sekavasta tekstistä lääketokkura+lukihäiriö.. :D
Torstai illan ja yön laatointinkin urakalla itseni kuivuksiin jännityksestä.. heikolla voinnilla perjantaina sain raahauduttua operaatioon kuitenkin. Minua jännitti tooodella paljon sain onneksi rauhoittavan ja ilmeisesti kipulääkkeen heti klinikalla. Hoitajan kanssa käytiin siinä asiat läpi ensin ja sitten janne tuli piirtämään mut..muistan että tossa vaiheessa se rauhottava alko heittää oikeen kunnolla ja olikin vähän työlästä se piirtäminen kun piti istahdella vähän väliä :D

Leikkaussaliin meno sun muu jännitti etukäteen paljon että mille se tuntuu jne. Mun mielestä tuntui miellyttävälle kun ne tilat oli niin pienet ja se sali oli siinä vieressä. Itse nukutus tuntu hassulle muistan että mulle laitettiin peittoa jne jalkojen päälle ja että anestesia lääkäri sanoi että nyt vähän pistää. Sen jälkeen muistan vain että leikkaussalin katto pyöri ylhäältä alas uudestaan ja uudestaan sitten en muistakkaan mitään. Herääminen oli sama asia kun olisi unilta herännyt.. ekana kysyinkin hoitajalta et onko mut leikattu :D tuntuu tosi hassulle että mitä kaikkea on tehty kun ei tiedä itse siitä mitään
Leikkauksen jälkeen voin yllätävän hyvin ja pääsin kahden aikaan lähtemään kotiin.
Kiristävä tunne on edelleen ja mulla tosiaan operoitiin nännitkin. Oli uskomaton tunne ja itku pääsi kun eilen kävin suihkussa ja näin rintani. Edelleen vähän uskomaton fiilis että onko nää oikeasti mun. Muistin onneksi ottaa ennen kuvat ja ajattelin näiden vähän enemmän parannuttua lisätä ennen jälkeen kuvat

Seuraavat käyttäjät sanoivat kiitos: Mailuo, Jetta, pörrö

Lisää
1 viikko 3 päivää sitten #49623 : Jetta
@Soffinen Ihana kuulla, että kaikki meni noin hyvin!!! Ja toi sun kuvailema tunne kun näit suihkun jälkeen sen tuloksen, mä voin vaan kuvitella! <3
Se kun on eläny aina näiden kehityshäiriöisten rintojen kanssa, ei sitä kukaa muu voi täysin ymmärtää miltä se tuntuu. Sen takia uskon kanssa, et itellä varmaan itku tulee myös, kun on niiiiin kauan odottanu vaa olevansa ”normaali” :dry:
Meilläki muute sun kanssa hyvin samankaltanen toimenpide!
Ens viikolla mun leikkaus, tää aika tuntuu nyt menevän nopeesti onneks!

Tulossa 22.2.2019 Motiva Ergonomix Full 450cc, lisärintarauhasten rasvaimu kainaloista sekä benelli.
Seuraavat käyttäjät sanoivat kiitos: Mailuo, Soffinen

Lisää
1 viikko 4 tuntia sitten #49665 : Soffinen
Tässä omat lähtökohtani ja tilanne tässävaiheessa. Täysin parantuneista myöhemmin myös kuvat.. mutta siinä kestää tovi. Vaikka nännit operoitiin eivät ne olleet niin rujon näköiset kun odotin ja tästä kokoajan vaan paranee
Itse olen uskomattoman tyytyväinen vaikkei lopullinen tulos edes näy vielä

Tässä viestissä on kuvia liitetiedostona.
Kirjaudu sisään tai rekisteröidy nähdäksesi ne.

Seuraavat käyttäjät sanoivat kiitos: Kissanainen, Mailuo, Susanne, Jetta, Masukka, Suvinen-85, pörrö

Lisää
1 viikko 2 tuntia sitten #49667 : Mailuo
Soffinen, upealta näyttää, kiitos kuvista! :) Sit vaan malttia toipumiseen.. Mulla tulee huomenna 3 viikkoa leikkauksesta, vieläkin on pieniä jomotuksia välillä mutta huomenna pitäisi lähteä töihin kokeilemaan eka kertaa tuleeko siitä mitään :D Täytyy vaan koittaa muistaa tehdä maltilla vaikka kipuja ei juuri ole, ettei mitään mene rikki..

164cm/80kg

Lisää
6 päivää 7 tuntia sitten #49673 : Jetta
@Soffinen vau!!! Siis ihan mielettömän näkönen muutos jo viikon jälkeen leikkauksesta! Ja tosta se vaan paranee! <3 Onpas kiva nähdä nyt ihan kuvina miten hienon lopputuloksen voi saada vaikka lähtötilanne on tubulaarisuus! (Jos on taitava kirurgi siis :laugh:)

Mulla alko nyt tiistaina joku aivan hirvee flunssa, kuumetta oli 38.8, nuha ja kauhee limanen yskä... Nyt onneks kuume on kokonaan poissa, nuhaa vielä vähän ja vähän yskää :side:
Toivottavasti tää nyt menee kokonaan ohi kun leikkaukseen enää se viikko :(
Tuli jo kauheita ajatuksia, etten pääse koko leikkaukseen....
Miten on ees mahollista, etten oo ikinä kipeä ja nyt sitte just viikkoa ennen leikkausta joku kuoleman tauti iski :D ...
Ei auta muu kun juoda teetä ja syödä sinkkiä ja c vitamiinia :’D

Lisää
3 päivää 17 tuntia sitten #49691 : Soffinen
Toivottavasti paranet.. toi on kyllä ikävä tilanne.
Muakin pelotti et suostuukohan ne leikkaa kun just ja just jalat kantoi paikan päälle.

Lisää
3 päivää 12 tuntia sitten - 3 päivää 12 tuntia sitten #49695 : Jetta
@soffinen Niimpä! :( Yritin just soittaa sinne, mut eivät vastanneet, toivottavasti kohta soittaa takas!
Mitä sä tarkotat, et sulla just ja just kanto jalat? :o
Ehkä tää mun pieni köhä ei enää haittaa sit myöskään :blink:

EDIT. Aivan, olit laatannu koko edellisen yön, niinhän sä kerroitkin! Onneks lopulta kaikki suju hyvin, vaikka aika rankka koitos kyllä :D

Viimeksi muokattu: 3 päivää 12 tuntia sitten : Jetta. Syy: Lisäys

Sivu luotiin ajassa: 0.499 sekuntia