Tubulaaristen rintojen korjaus + implantit

Lisää
2 kuukautta 2 viikkoa sitten #49087 : Jetta
Oliks teillä molemmilla joku erityinen syy miks ette halunnu/halua nännien korjausta samalla?
Mua tää ”vaahtokarkki” efekti ihan melkeen oksettaa ja haluun ehdottomasti että ne operoidaan, haluun vaan niistä eroon :laugh: !!
Mä jotenkin inhoon niitä niin paljon, ettei edes kiinnosta vaikka lähtis tunto niistä, mut kunhan niille tehdään jotain :’D
Vaikka tiedostan, että se efekti saattaa sieltä silti puskea esiin vielä myöhemmin...

Lähtötilanne selkeä tubulaarinen kehityshäiriö 80A.

22.2.2019 Motiva Ergonomix Full 450cc, lisärintarauhasten rasvaimu kainaloista sekä benelli.
Helsinki Clinic/Janne Jyränki

Kirjaudu tai Rekisteröidy liittyäksesi keskusteluun.

Lisää
2 kuukautta 2 viikkoa sitten #49089 : pörrö

Jetta kirjoitti: Oliks teillä molemmilla joku erityinen syy miks ette halunnu/halua nännien korjausta samalla?
Mua tää ”vaahtokarkki” efekti ihan melkeen oksettaa ja haluun ehdottomasti että ne operoidaan, haluun vaan niistä eroon :laugh: !!
Mä jotenkin inhoon niitä niin paljon, ettei edes kiinnosta vaikka lähtis tunto niistä, mut kunhan niille tehdään jotain :’D
Vaikka tiedostan, että se efekti saattaa sieltä silti puskea esiin vielä myöhemmin...

Itsellä myös sama juttu, haluan ehdottomasti että nännit operoidaan. Tulevaisuuden mahdollisesta imetyksestä huolimatta, eihän näillä välttämättä nytkään voisi imettää, eikä asia ole muutenkaan erityisen tärkeä itselleni. Olen aina tätä vaahtokarkkiefektiä inhonnut, mulla on tosi laajat nännipihat muutenkin että pienentää saa kunnolla. Jyrängille on nyt varattuna konsultaatio kuun loppuun, ajattelin että muualle en edes mene käymään :)

-158/60/70E. 2 x julkisella puolella v. -12 ja -14 leikatut tubulaariset rinnat.
-Nyt Mentor Moderate Plus Profile 225 cc & 140 cc, osittain lihaksen alla.
-Tulossa Motiva Ergonomix Full 400 & 350 cc osittain lihaksen alle + mastopeksia 5/19.

Lisää
2 kuukautta 2 viikkoa sitten #49091 : Masukka
Ehkä nännien korjauksessa epäilyttää se, että onhan se kuitenkin isompi toimenpide kuin pelkkä implanttien laitto (toipuminen rankempaa?) ja sit kun tulee nännien ympärille arvet?
Ite haluun kaiken kyllä kerralla kuntoon, ja arvasin konsultaatioon mennessä että luultavasti nänneille tarvii tehä jotain, ja kyllä sitä sitten suositeltiinkin. Oon nähny kuvia joissa tubulaarisiin on laitettu pelkät implantit ja nänni on jäänyt hieman omituisen näköiseksi, ja veikkaan että mullakin jäis, koska kun kättä ojentaa pään yläpuolelle ja rinta kiristyy niin kyllä se aika tyhmältä näyttää. Varsinkin kun mulle on tulossa sen verran isot implantit että voi olla aika pinkeet tissit alussa! :laugh:

Tulossa 28.6.2019 @ Helsinki Clinic: Motiva Round, sovittu Demi 475 cc mutta vaihdan mitä luultavimmin Full 550 cc:hen (implantin leveys 13,5 cm), lihaksen päälle, nännien korjaus samalla.
Lähtökohta lievästi tubulaarinen 80-85A, ihan hiton leveät hartiat ja rintakehä!
173 cm/68 kg

Lisää
2 kuukautta 2 viikkoa sitten - 2 kuukautta 2 viikkoa sitten #49093 : ehkäjoskus

Katsotaan onnistuinko lisäämään kuvia.

Tässä siis mun ennen-tilanne ja kohta 4 vkoa vanhat rinnat. :) Oli vähän hankala ottaa itse kuvaa, mut näistä saa osviittaa.

Oikea puoli laskeutunut jo vähän paremmin, ja kuulemma kudokset muotoutuu vielä tulevien kuukausin aikana paremmaksi.

Nännit on edelleen koholla muusta rinnasta kyllä ja ns. "puffy nipplet', mutta itse pelkäsin vielä enemmän häiritseviä/ehkä huonosti paranevia arpia nännien leikkauksesta. Ainakin toistaiseksi luulen etten lähde korjauttamaan nännejä, mut katsotaan tulevien kuukausien aikana.

170 cm / 66 kg.
Ennen leikkausta käytössä koko 75B > jälkeen 70G/65H.
Lievää tubulaarisuutta, ei imetyksiä.
Laitettu Motiva Ergonomix Full 425cc osittain lihaksen alle, Helsinki Clinic 12/18.

Tässä viestissä on kuvia liitetiedostona.
Kirjaudu sisään tai rekisteröidy nähdäksesi ne.

Viimeksi muokattu: 2 kuukautta 2 viikkoa sitten : ehkäjoskus.
Seuraavat käyttäjät sanoivat kiitos: Mailuo, Susanne, Masukka, Iilimiili

Lisää
2 kuukautta 2 viikkoa sitten - 2 kuukautta 2 viikkoa sitten #49095 : ehkäjoskus
Lisätään nyt vielä, et se on tietty makukysymys mitä nänneille haluaa tehdä. Implantti ei litistä tai muuta nänniä mut muuttaa kokonaiskuvaa, ja mulle se ehkä riittää toistaiseksi. Toki voi myös olla, että mun tubulaarisuuteen verrattuna paljon pahempiakin tilanteita on, jolloin tää on ehkä tärkeämpi asia. Ja vaahtokarkkinännejähän on olemassa ilman tubuakin, jotkut jopa tykkää niistä :D

Jos saisin nänneistä normaalit ilman arpia, niin ehdottomasti operoisin. Mut pelkäsin itse tosiaan sitä että miltä ne sit näyttää arpineen. Kun en ollut koskaan ees ollut missään leikkauksessa, en osannut arvioida mun arpien paranemistaipumusta. Mulla on myös ollut hyvällä tavalla herkät nännit, ja pelkäsin tunnonmenetystäkin :D

Me sovittiin Jyrängin kanssa erikseen paikallispuudutuksessa tehtävästä leikkauksesta, jos päätänkin nännipihat korjata myöhemmin.

170 cm / 66 kg.
Laitettu Motiva Ergonomix Full 425cc osittain lihaksen alle, Helsinki Clinic 12/18.

Lisää
2 kuukautta 2 viikkoa sitten #49105 : Mailuo
Ohhoh, ihan kuin katsoisi omia rintoja kuvastasi @ehkäjoskus! Siis todella samanmalliset rinnat lähtötilanteessa kuin mulla. Mulla nännit kääntyy ehkä aavistuksen alaspäin, eli rintakudosta ei ole rinnan alapuolella juuri mitään, mutta muuten hyvin samanlaiset. Ja kuvan editoinnista päätellen samassa kohdassa tatskakin kuin mulla :D

Syitä miksi en halua nännien korjausta
a) Maitotiehyeiden vaurioitumisen riski on käsittääkseni melko suuri. Korjaus todennäköisesti ainakin vaikeuttaa, ellei jopa tee imetystä mahdottomaksi. Lapsia ei ole suunnitteilla vielä useampaan vuoteen, mutta jos joskus päädyn lapsia hankkimaan, haluan myös ainakin koittaa imettää. Voihan se olla että syystä tai toisesta se ei onnistu sittenkään, mutta en halua vielä tässä vaiheessa sulkea "vain turhamaisuuttani" imetystä pois.
b) pitempi paranemisaika, haavatulehdusten riski moninkertainen. Tähän tulehduspelkoon vaikuttaa varmasti se, että minulla on ollut aikoinaan nännilävistys, joka ei n. puolentoista vuoden pitämisen aikana oikein parantunut ollenkaan jatkuvasta hoivaamisesta huolimatta. Muut lävistykseni ovat parantuneet ongelmitta, joten koen että ehkä tämä alue on sen verran tulehdusherkempi, etten halua ottaa ylimääräisiä riskejä.
c) mahdolliset arvet ja tietyllä tapaa myös "liian täydelliset" rinnat. Tämä voi kuulostaa implantteja hankkivan suusta kauhean ristiriitaiselta, mutta nyt kun olen katsonut kuvia operoiduista nänneistä niin jotenkin tuollaiset täydellisen pyöreät ja tasaisen (arpi)reunan omaavat nännipihat ovat omaan makuuni jotenkin... liian tehdyn näköiset. Vähän saa luonnon oma muottikin jättää jälkeään mielestäni. Nyt toki puhun vain omistani, jollain muulla tilanne voi olla paljon vakavampi ja häiritsevämpi, jolloin ymmärrän täysin että kirurgin apu on kaivattua ja toivottua. :)
d) Kun kuvittelen tilanteita, joissa nännien muoto voisi aiheuttaa häpeää... en oikeastaan keksi sellaisia. Kaikki "julkiset" tilanteet joissa voisin kuvitella olevani rinnat esillä, sisältävät kuitenkin vähintään rintaliivit/bikinit/tasselit. (pois lukien tyyliin uimahallit mutta uintiharrastuksestani johtuen en osaa nähdä uimahallin pukkaria tms julkisia pesutiloja paikkana jossa tuijotetaan ja arvostellaan toisia) Eli nännejäni ei joka tapauksessa näe lähietäisyydeltä kuin suurin piirtein ne ihmiset keiden kanssa saunon tai harrastan seksiä, ja he ovat tähän kroppaan jo tottuneet muutenkin.

+ ne voi tosiaan korjauttaa sitten myöhemminkin jos asia jää häiritsemään :)

25.01.2019 Helsinki Clinic / Janne Jyränki.
Anatominen Sebbin 470cc lihaksen alle, dual plane. Lähtötilanne alikehittyneet ja lievästi tubulaariset AA-A kuppi /ei imetyksiä.
164cm/80kg

Lisää
2 kuukautta 2 viikkoa sitten - 2 kuukautta 2 viikkoa sitten #49111 : Jetta
Kiitos hyvistä vastauksista!
@ehkäjoskus sulla on kyllä tosi kaunis lopputulos vaikka ei nänneille mitään tehty! Kyllä Jannen kädenjälki vaan on niin hienoa katseltavaa!
Mulla kans kovin samanlainen lähtötilanne, mutta niinkun @Mailuo sanoi, mulla ei myöskään ole tota rasvakudosta OLLENKAAN tossa alapoimussa!
Mulla on siinä vaan ne hirveen kokoset nännit :laugh:

Teillä oli molemmilla hyviä pointteja tosta nännien korjaamisesta.
Mulle on ultrassa sanottu, että imettäminen ei nyt jo katsottuna suurella todennäköisyydellä onnistuisi ollenkaan...
Joten oon tavallaan sen unohtanu jo kokonaan.
Pidempi paranemisaika tosiaan tulee olemaan, mut kai mä selviän! :cheer:
Jotenki mua vaan häiritsee niin kauheesti nää nännit, että koen itelleni parhaaks ottaa kaikki maholliset korjaukset nyt vaan samalla :’D
Pahemmaks tää tilanne nyt ainakaan ei voi enää mennä :laugh: !

22.2.2019 Motiva Ergonomix Full 450cc, lisärintarauhasten rasvaimu kainaloista sekä benelli.
Viimeksi muokattu: 2 kuukautta 2 viikkoa sitten : Jetta. Syy: Kirjoitusvirhe

Lisää
2 kuukautta 2 viikkoa sitten - 2 kuukautta 2 viikkoa sitten #49115 : ehkäjoskus
Mailuo, haha hauska juttu :D Tatuointihan se mulla siellä sotkun alla piileskelee.

Kaikki nuo mainitsemasi tekijät painoi mullakin nännipihojen leikkausta vastaan. Ja mitä sanoit noista liian "täydellisistä" rinnoista on itseasiassa totta.

Elokuussa konsultaatiossa ajattelin vielä, että koko ei niinkään merkitse, vaan haluan normaalin muotoiset rinnat ja erityisesti nännit. Tämän sanoin Jannellekin tyyliin "kunhan pääsen eroon noista vaahtokarkeista", ja sovittiin vähän pienemmistä implanteista ja nännikorjauksesta.

No sitten asiaa pohtiessani ja kuvia katsellessani tajusinkin, että oikeasti toivoinkin runsaampaa kokoa, ja itseasiassa haluaisinkin säilyttää edes jotain "persoonallisuutta" näissä rinnoissa. Löysin jostain ulkomaiselta sivulta kuvia tubulaarisista rinnoista, joissa nännejä ei operoitu. Jotenkin sitten kallistuinkin toiseen suuntaan kuin alussa, ja muutettiin suunnitelmia. :D Hieman isommat olisin vielä halunnut ottaa, mutta tähän vedettiin raja. Mulla oli tosiaan keskivertoa vähän enemmän omaa kudosta, mutta myös tosi tiukka iho.

Jetta, kiitos! Oon kyllä tosi tyytyväinen siihen, että valitsin Jannen kirurgiksi. En itseasiassa käynyt missään muualla edes konsultaatiossa, kun tuli vahva tunne tästä valinnasta.

170 cm / 66 kg.

Lisää
2 kuukautta 1 viikko sitten #49125 : Soffinen
Täällä on edetty siihen että leikkaus tulisi olemaan helmi tai maaliskuussa. Jäi vähän itseä vielä koko mietityttämään 375cc suunnitteilla mutta jotenkin vetää 400cc puolelle kuitenkin.. implantteja ''sovittaessa'' jo tuli ihan uskomaton olo että voisinko näyttää tuolle jonain päivänä :O itsellä suht vaikea tubulaarisuus
Mulla operoidaan nännit samalla itteä ehkä eniten pelottaa se että ne nostetaan jotenkin liian ylös :sick:
Loppujen lopuksi päädyin itsekkin Jannen konsultaatioon ja siitä päätökseen mennä hänelle leikattavaksi

@ehkajoskus hieno lopputulos! kiva kun lisäsit kuvat :)

Lähtötilanne: AA A tubulaarisuus

Laitettu:Helsinki Clinic motiva full 400cc helmikuussa ja nännit operoitu

Lisää
2 kuukautta 5 päivää sitten - 2 kuukautta 4 päivää sitten #49311 : elllie
Hei kaikki :) Halusin tulla tänne jakamaan kokemukseni, koska itse niitä kovasti kaipailin samassa tilanteessa olleena!

Minulla oli tubulaariset rinnat. En muista annettiinko vaikeusastetta mutta sanoisin että ehkä lievästi. Käytin ennen push up-liivejä b70 koossa. Rintakudosta oli siis jonkin verran mutta se oli putkimaisessa muodossa minkä vuoksi rintsikoiden löytäminen oli tuskaa!! Käytin oikeastaan vaan yhtiä liivejä.. selvitin korjausleikkauksen mahdollisuudesta jo varmaan yläasteikäisenä ja aloin haaveilemaan siitä. Häpesin koko ajan rintojani!

Sitten hieman yli 20v päätin että nyt on aika tehdä asialle jotain ja tämän ikäisenä ei ainakaan voida sanoa, että ne kasvaa vielä. Menin yksityiselle plastiikkakirurgille ja sanoin että epäilen rintojen kehityshäiriötä ja olen kuullut julkisella tehtävän korjausleikkauksen mahdollisuudesta. Hän myönsi että tubulaarisuutta on ja voi laittaa lähetteen mutta "katsotaan miten käy" tyyliin. Sain ajan muutaman kuukauden päähän plastiikkakirurgian polille ja olin valmistautunut myös siellä selittelemään kaikki haitat yms. ja miksi toivoisin leikkausta, mutta päätös olikin jo myönnetty ja kohta jo tungettiin sovitusimplanttia mun rintsikkaan :D päätettiin että tulee n. 220cc anatomiset implantit. Murehdin vähän etukäteen tuleeko niin pienillä/kapeilla hyvää lopputulosta mutta toisaalta menin koko leikkaukseen sillä mentaliteetilla että "mikä vaan parempi kuin nykytilanne"

Leikkaus meni tosi hyvin enkä kokenut kipuja tai pahoinvointia missään vaiheessa vaikka implantti laitettiin lihaksen alle, enemmänkin oli vain todella jäykkä olo ja liikkuminen oli rajallista. Toivuin viikon kotona ja sitten palasin arkeen. Tukiliivejä piti käyttää muistaakseni 4 viikkoa ja käsiä ei saanut nostaa ylös 3 viikkoon. Tikkien kanssa oli vähän ongelmia kun piti käydä poistamassa solmuja pariinkin otteeseen mutta haavat parani hyvin eikä mitään tulehduksia tai muuta ongelmaa ollut. Implantti laitettiin siis nännin kautta. Kirurgi oli päättänyt olla pienentämättä nännejä mutta olisin ehkä jälkeenpäin ajateltuna toivonut sitä. "pullea" tubulaarinen nänni on nyt ikään kuin venynyt rinnan päälle ja nännit on jopa isommat kuin ennen mutta oikeastaan tollaisella yksityiskohdalla ei ole väliä minulle.

Olen lopputulokseen niin tyytyväinen etten voi sanoin kuvailla. Lähdin leikkaukseen mielessä se, että 1. julkisella kyseessä on korjaava eikä esteettinen leikkaus ja mikä tahansa kuin nykytilanne käy ja 2. tubulaarisista rinnoista ei aina saada nättejä edes yksityisellä. Nyt mulla on kuitenkin juuri kroppaani sopivan kokoiset, kauniin muotoiset ja luonnolliset rinnat. Myös tuntuma on pehmeämpi kuin odotin. Rinnat ovat liikkuvat ja laskeutuvat nätisti rintakehälle. Kerta kaikkiaan koen ne osaksi mua, en ajattele että mulla on silikonit vaan että vihdoinkin sain rinnat!! Uskon että niille, joilla on rintojen kehityshäiriö, leikkaus on jopa vielä isompi asia koska ei ole koskaan ollut kokemusta siitä että on normaalin näköiset oikeat rinnat!

Laitan ennen ja jälkeen kuvat liitteisiin (hetkeksi). Ekassa jälkeen kuvassa nännit "lepotilassa" ja tokassa nöpöllä :D Jos joku ei ehdi nähdä ja haluaa nähdä sanokaa. Tsemppiä kaikille leikkauksiin! <3

Tubulaariset rinnat korjattu julkisella 4/2018
215cc Natrelle anatominen osittain lihaksen alla
Mitat 167/53

Viimeksi muokattu: 2 kuukautta 4 päivää sitten : elllie.
Seuraavat käyttäjät sanoivat kiitos: Miki, Mailuo, Susanne, ehkäjoskus, Jetta, Masukka

Lisää
2 kuukautta 5 päivää sitten #49313 : Mailuo
Wau, kiitos kun tulit jakamaan tarinasi ja vieläpä kuvien kera @elllie! Lopputulos on oikein sopusuhtainen ja kaunis. :) Ja nännit sopii koko pakettiin hyvin, itse en noiden kuvien perusteella näkisi tarvetta enää muokata.

Olen pohtinut kehtaanko kirjoittaa blogiini (jossa on noin 8 lukijaa mutta silti :D ) tubulaarisista rinnoista. Leikkauksesta ja sen syistä olen kyllä muuten kirjoitellut, mutta jotenkin en ole osannut tarttua tubulaarisuuteen. Ehkä syynä on se häpeä, "viallisen naisen" leima tai joku muu alitajuinen blokki. Olen myös miettinyt että vaikka aihe ei ole mikään järkyttävä tabu, siitä on silti hyvin vähän juuri blogeissa yms. "siviilien" kirjoituksissa asiaa tai kokemuksia. Siksi on ihan mahtavaa kuulla edes täällä foorumilla teidän tarinoita, ja myös huomata ettei ole maailman ainut tubujen kanssa kärsivä nainen :D

Anatominen Sebbin 470cc lihaksen alle, dual plane. Lähtötilanne alikehittyneet ja lievästi tubulaariset AA-A kuppi /ei imetyksiä.
164cm/80kg
Seuraavat käyttäjät sanoivat kiitos: elllie

Lisää
1 kuukausi 3 viikkoa sitten #49401 : Mailuo
No niin, nyt olisi aika kirjoitella sitten omasta leikkauskokemuksesta.
Lähtökohtana siis AA-A-kupin tubulaariset rinnat, joissa rinnan alapuolella ei rintakudosta ollut juuri ollenkaan ja nännit olivat vaahtokarkkimaiset. Eli rinnat ikään kuin "osoittivat alaspäin". Halusin ensisijaisesti korjauttaa rinnan muodon, koon puolesta minulla ei ollut erityistoiveita mutta muistaakseni puhuimme kirurgin kanssa sellaisesta luonnollisesta B-C-kupista.

Kävin Helsinki Clinicillä ja kirurgina toimi Janne Jyränki. Saavuin klinikalle noin klo 10, jossa hoitaja otti minut vastaan, kävimme esitietolomakkeen läpi ja vaihdoin vaatteet. Samalla otin myös ensimmäiset lääkkeet. Pääsin aika suoraan Jannen juttusille, jossa hän piirsi rintakehääni leikkauskartan ja puhuimme vielä viimeisistä päätöksistä ennen leikkausta; implantin koosta ja nännien operoinnista.

Minulle oli kokovaihtoehtoina 415cc ja 470cc, joista sitten sanoin että jos vain saadaan isompi minun olemattomiin rintoihin mahtumaan niin mieluummin ottaisin sen, koska olin sovittanut 450cc mallikappaleita, ja ne näyttivät mielestäni sopusuhtaisilta. Ja koska osa implantin koosta kuitenkin "katoaa" kehoon, etenkin anatomisessa, niin arvelin että se 415 jäisi liian pieneksi. Sanoin kuitenkin että viimeinen päätös on kirurgilla, kumpi koko sopiikaan sitten paremmin minun kroppaan niin sillä mennään. Lisäksi ilmaisin huoleni nännien benelli-operaatiosta, eli siitä että nännejä muotoillaan. Janne sanoi että vaikka operaatio tehtäisiin, se ei poissulje imetyken mahdollisuutta ( eihän sitä tiedä nytkään pystyisinkö joka tapauksessa edes imettämään vaikka ei mitään operaatioita tehtäisikään). Itselläni huolenaiheena oli se että jos nännit jäisivät liian alas, tai muutoin hassuun paikkaan. Itse nännien koko ei niinkään huolestuttanut, kunhan vain saisi rinnan alle täytettä tasapainottamaan nännien kokoa. Annoin kuitenkin suostumukseni operaatiolle, jos näyttäisi siltä että nännit eivät asetu kauniisti implanttien kanssa tai jos muuten tarvitsisi muokata että saadaan mahdollisimman kaunis lopputulos.

10.30 kävin leikkauspöydälle, anestesialääkäri esitteli itsensä ja sanoi että hän laittaa käsivarteeni tipan + kipulääkkeet, kohta voi päässä tuntua hassulta. Ja ei mennyt kauaa kun rupesi päässä heittämään, olo oli vähän samanlainen kuin jos yrittää mennä humalassa nukkumaan ja maailma pyörii ympärillä.. :D Sanoin muistaakseni jotain leikkaussalin loisteputkista, että ne vilisee silmissä, ja sitten vintti pimeni. Minut herätettiin noin klo 12, hoitaja sanoi että leikkaus oli sujunut hyvin. Kysyin ensimmäisenä nänneistä - niitä ei ollut tarvinnut leikata. Tässä vaiheessa minulla oli pelkät tukisidokset ja teippaukset rintojen ympärillä, mutta kohoumat näyttivät silti mielestäni epäilyttävän pieniltä. Seuraavat tunnit torkuttelin / sometin heräämössä, kävin vessassa hoitajan saattelemana (yksi ehto kotiuttamiselle että potilas selviää vessareissusta itse) ja minulle puettiin tukiliivit teippauksien päälle. Noin klo 16 Janne tuli kotiuttamaan minua ja kertoi tarkemmin leikkauksen kulusta. Minulle oli laitettu 470cc, eli toivomani mukaisesti isompi koko, mutta kuulemma yhtään isompaa ei olisi mahtunutkaan. Nännien kudoksia oli avattu (tai vapautettu) rinnan sisäpuolelta hieman, ja tällä oli saatu ne kauniimmin asettumaan. Lisäksi minulle oli tehty pieni extratoimenpide, jota ei oltu alunperin suunniteltu leikkauksen yhteyteen. Kainaloista / kyljistä oli pienen rasvaimun avulla muotoiltu rintojen muotoa paremmin kroppaan istuvaksi. Olihan se aluksi hämmentävää kuulla että oli tehty muutakin mitä suunniteltu, mutta en ollut pahoillani. Olin kuitenkin antanut suostumukseni kirurgille että tarvittaessa esim. juuri niitä nännejä voi muokata jos näyttää siltä että hyvän lopputuloksen saamiseksi sitä tarvitaan. Minulla on niin vahva luotto Jyrängin silmään ja ammattitaitoon että uskon että hän pyrkii parhaaseen mahdolliseen lopputulokseen, vaikka se vaatisi häneltä vähän enemmän vaivaa ja potilaalta vähän enemmän mustelmia. Sain mukaani implanttipassin ja epikriisin ja lähdimme puolison kanssa hotellille toipumaan. Sovimme seuraavaksi päiväksi vielä jälkitarkastuksen, koska edessä oli pitkä junamatka ja toipuminen toisessa kaupungissa. Yleensä klinikka ei ota lauantaisin potilaita vastaan, mutta poikkeuksellisesti tämäkin onnistui.

Haimme lääkkeet apteekista ja ruokaa ja loppuilta menikin hotellilla levätessä. Yöllä en nukkunut juuri ollenkaan vaan heräilin hankalaan asentoon koko ajan. Seuraavan päivänä kävin vielä Jannen juttusilla, hän otti tukisidokset pois ja näin ensimmäistä kertaa uudet rintani. Ja vaikka olin pelännyt että onkohan noiden paksujen teippien alla rintaa ollenkaan niin oli siellä :D Mustelmista ja turvotuksesta huolimatta tykkään näistä jo nyt, ja toivon (tai uskon) että parantuessaan muoto vain paranee. Kauheita kipuja ei missään vaiheessa ole ollut kun on vaan pitänyt säännöllisestä lääkityksestä huolen. Toki liikkuminen on melko kankeaa ja koko ajan pitää muistuttaa itseään ettei tekisi mitään isoja nostoja tms, mutta perus jääkaappi-postin haku-kokkailu (varovasti) onnistuu. Suurin suru on kun en voi nostella meidän kissoja syliin nyt pariin viikkoon ainakaan.. :pinch:

Nyt on siis 3 päivää leikkauksesta, pitkästä kotimatkasta selvitty ja rintoja ihmetelty puolison kanssa. Tukiliivit on onneksi aika mukavat ja kevyet, ei paina eikä ahdista. Lisäksi nämä on ihan hyvännäköiset, eli pukeutumisen kanssa ei todennäköisesti tule ongelmia kunhan alan liikkua kodin ulkopuolella. Siltikin on vähän hullu olo että nyt se on tosiaan tehty ja peilistä kun katsoo niin vaikeaa ajatella että ne on tosiaan omat rinnat, ei mitkään topatut liivit mitkä saa muodot aikaan. Minulla on luottavainen olo että toipuminen tulee sujumaan hyvin ja tarvittaessa apua ja neuvoja voi kysyä klinikalta. Klinikan henkilökunta oli ystävällistä ja ammattitaitoista, heillä oli hyvin aikaa vastailla kysymyksiin ja huolehtia potilaista ja jäi sellainen olo että työtä ei tehdä liukuhihnaperiaatteella.

Laitelkaa kysymyksiä jos joku asia jäi kertomatta tai haluatte kuulla jostain tarkemmin, ihan ei pysy vielä ajatus kasassa että tulikohan tässä nyt kaikki kerrottua. :)

164cm/80kg
Seuraavat käyttäjät sanoivat kiitos: Masukka, Soffinen

Lisää
1 kuukausi 3 viikkoa sitten #49403 : Soffinen
@Mailuo
Tuliko tuosta rasvaimusta sulle jotain lisäkustannuksia? mulle yksi toinen kirurgi totesi että se pitäisi tehdä juurikin että implantit näyttäisivät hyvälle.

Leikkaus olisi edessä ensiviikolla.. apua :D mutta tätä on kyllä odotettu.

Lähtötilanne: AA A tubulaarisuus

Laitettu:Helsinki Clinic motiva full 400cc helmikuussa ja nännit operoitu

Lisää
1 kuukausi 3 viikkoa sitten #49405 : Mailuo

Soffinen kirjoitti: @Mailuo
Tuliko tuosta rasvaimusta sulle jotain lisäkustannuksia? mulle yksi toinen kirurgi totesi että se pitäisi tehdä juurikin että implantit näyttäisivät hyvälle.

Leikkaus olisi edessä ensiviikolla.. apua :D mutta tätä on kyllä odotettu.

Ei tullut lisäkustannuksia koska kirurgi päätti vasta leikkauksessa tehdä sen. Laskun maksoin ennen leikkausta ja siinä oli eritelty kuitenkin augmentaatio + benelli, jota ei loppujen lopuksi tarvittu eli luulisin että kustannukset meni aika lailla päikseen tässä tapauksessa.

164cm/80kg
Seuraavat käyttäjät sanoivat kiitos: kukla

Lisää
1 kuukausi 3 viikkoa sitten #49409 : Jetta
@Mailuo
Oi että!! Olipas kiva lukea tää sun koko tarina nyt!!
Kuulostaa siis siltä, että asiat meni kaiken kaikkiaan oikein hyvin!
Jos oot laittamassa tänne jotain ennen ja toipumisvaihe/jälkeen kuvia niin mä mielellään kattoisin, kun tosiaan oma lähtötilanne kuulostaa TISMALLEEN samalta...

Lisää
1 kuukausi 3 viikkoa sitten #49413 : Masukka
Mä oon muuten kerran katsonut implanttileikkausvideon, jossa kirurgi vähän niinku bonuksena teki tollasen rasvaimun "kainaloläskeihin". Harvaa naista kai haittaa, jos kropasta poistetaan rasvaa... :cheer:

Mailuo, saiko tohon leikkausaikaan ite vaikuttaa mitenkään? Oon ite niin aamuvirkku että olisin mielelläni vaikka heti ekana leikattavana! :laugh: Ja tsemppiä kissojen rajoittuneeseen paijaukseen, ymmärrän täysin ongelmasi, mulla on 3 kissaa... Oon aatellu jo, että täytyy kysyä leikkauksen ohessa että onko vaarallista jos rintojen päällä kävelee 4-6-kiloinen kissa! :P Herään meinaan välillä öisin siihen kun joku käppäilee mun rinnan päällä, eh...

Tulossa 28.6.2019 @ Helsinki Clinic: Motiva Round, sovittu Demi 475 cc mutta vaihdan mitä luultavimmin Full 550 cc:hen (implantin leveys 13,5 cm), lihaksen päälle, nännien korjaus samalla.
Lähtökohta lievästi tubulaarinen 80-85A, ihan hiton leveät hartiat ja rintakehä!
173 cm/68 kg

Lisää
1 kuukausi 3 viikkoa sitten #49417 : Mailuo
@Masukka, voin sanoa että ei tee mieli antaa kissojen tilsiä tissien päällä, sen verran on vielä kipeät. :laugh: Meilläkin nää on just sellasia että aina sylissä ja toinen tykkää hypätä olkapäälle niin nyt on joutunut kaiken lystin kieltämään. Jalkojen päällä saavat olla mutta eihän se riitä.. kun pitäis päästä naamalle :D Pyysin leikkausta mahdollisimman aikaisin ettei tarvitse koko päivää hermoilla, ja sain aamupäivälle ajan, eli ajoissa kun esittää toiveen niin varmaan onnistuu aikataulujen sopiminen :) Ja juu ei tuo parin desin imaisu kyljistä mun mieltä ainakaan pahoittanut, kun kerta on mistä ottaa ja jos näytti että pienellä fiksaamisella saa kauniimman lopputuloksen. Hirveät mustelmat siitä kyllä jäi, Janne sanoikin että älä säikähdä että rasvaimusta jää yleensä aika isot mustelmat. Hyvä että varoitti, koska muuten olisin varmaan ihan tiltissä kun kyljet mustana :laugh:

@Jetta kiva että voi jonkun kanssa päivitellä tätä tubutilannetta, jotenkin ihan yksin tuntunut olevan asian kanssa ennen kuin löysin tieni tänne foorumille! :) Laitan varmaan ainakin sellaisen toppi päällä otetun kuvan missä näkyy se mun tubujen muoto aika hyvin ja näistä sit vertailua myös, katsotaan jos rohkaistun ihan nakkenakin laittamaan kuvat vielä myöhemmin.. :whistle:
Täytyy vaan perehtyä tuohon kuvien lisäys toimintoon, en oo yhtään perillä siitä vielä.

164cm/80kg

Lisää
1 kuukausi 3 viikkoa sitten #49421 : Masukka
@Mailuo, joo, en epäilekään etteikö tissit oo liian kipeät niiden päällä kiipeilyyn, mut kun meillä voi tosiaan käydä niin että vahinko ehtii jo tapahtua ennen kuin ehdin hätistää tyypin pois, niin haluisin tietää onko se vaarallista! :laugh: Ja joo, meillä kans kaksi kolmesta on kovia olkapäälle hyppijöitä...

173 cm/68 kg

Lisää
1 kuukausi 3 viikkoa sitten #49423 : Jetta
Se täytyy kyllä sanoa, että aika yksinhän tän ongelman kanssa on aina ollut...
Mulla on oikeestaan yksi ystävä vaan joka ymmärtää miks mä haluun tän leikkauksen, vaikka hänellä ei oo itellään kehityshäiriötä.
Muutamat muut kenelle on kertonut, nii lähinnä ihmetelly ”miks en hyväksy itteeni sellaisena kun olen” ja ”kyllähän sä noilla pärjäät ihan hyvin” jnejne. Vaikka kyseiset ihmiset ei edes koskaan oo nähny näitä säälittäviä rintoja alasti.
Mutta helppohan se on sellasten ihmetellä, joilla on aina ollu normaalin näköset tissit ja vielä aika kookkaat luonnostaan :D

Onneks sitä alko jossain vaiheessa etsimään enemmän tietoa ja sai lopulta varmistuksen sille omalle epäilylle, että tää on kehityshäiriö!
Edelleen ajattelen, et on tosi surullista, että minä 13-14v oon jo miettiny miks mun rinnat näyttää tältä ja muiden jo kasvaa ja kehittyy... Ja sillon mietin jo ekaa kertaa implantteja, huhhuh niin nuorena... :side:

Onneks tästä puhutaan nykyään enemmän ja ehkä joku muu löytää tietoa tästä paremmin, kun itse aikanaan!

Lisää
1 kuukausi 3 viikkoa sitten #49429 : Mailuo
Jetta, täällä sama homma että monet ihmetelleet että kun muuten olen kuitenkin aika bodypositive ja feministi niin miksi en tätä asiaa itsessäni osaa hyväksyä. Niin... ja suurin osa tällaisten kommenttien lausujista on ollut normaaleilla tai kookkailla rinnoilla varustettuja naisia. Ymmärrän että toisen asemaan on tosi vaikea asettua kun ei itse osaa edes kuvitella moista ongelmaksi, mutta mielestäni bodypositivea on myös se että jos et kaikesta (vuosien tai vuosikymmenten) työstämisestä huolimatta pidä jostain itsessäsi, uskallat muuttaa sen. Jos se muutos auttaa viihtymään itsensä kanssa enemmän, niin se on mielestäni varsin positiivinen asia :D Suurimmalta osalta miehistä olen saanut aika ymmärtäväistä palautetta kunhan on päästy yli siitä "minä en mitään silikoonipalloja naiselleni haluaisi" - jumituksesta. Kun on selittänyt että en ota näitä kellekään miehelle. Ja verrannut siihen että jos miehet voisivat yhtä helposti korjauttaa bokserialueen epäkohtiaan niin olisiko kynnys tuomita pienempi.. ;)

Miesten mielipiteistä puheenollen, sovittelin tänään ensimmäistä kertaa paria paitaa päälle mitä olen ennen pitänyt ainoastaan alustoppien tms peittävien vaatteiden kanssa koska niissä on melko avonainen kaula-aukko, ja mies seurasi sivusta. Hän sanoi että kovasti tykkää miltä näytän, mutta vielä enemmän hän tykkää siitä miten hymyilen itselleni nyt kun katson peiliin.. :blush: <3

164cm/80kg
Seuraavat käyttäjät sanoivat kiitos: Jubilee, 3xMummo

Sivu luotiin ajassa: 0.418 sekuntia