Tubulaaristen rintojen korjaus + implantit

Lisää
5 kuukautta 3 viikkoa sitten #48471 : Suvinen-85
Moikka!

Minulla on tubulaariset A- ja AA-kupin rinnat ja etsin hyvää kirurgia tekemään korjausleikkauksen. Onko suosituksia? Mielellään näkisin myös ennen ja jälkeen kuvia!

167/58, Sebbin 325 anatomiset implantit lihaskalvon alle ja nännien operointi, Kupi 2/2019. Muutos A/AA 75 -> C75.

Kirjaudu tai Rekisteröidy liittyäksesi keskusteluun.

Lisää
5 kuukautta 3 viikkoa sitten #48479 : xx_ida
Moi! Täällä toinen tubutissi. Kokoa löytyy about B-kuppi ja tubulaarisuus on kai melko lievä, mutta häirinnyt minua teini-iästä saakka kovasti. Implantteja olen pohtinut jo kahdeksan vuotta. Olen menossa Hilkka Peltoniemelle konsuun, kävin hänellä jo jokunen vuosi sitten, mutta en vaan uskaltanut varata leikkausta. Ehkä ihan hyvä niin, koska nyt olen täysin varma että haluan leikkauksen ja tiedostan riskit paremmin.
Aikanaan hän ehdotti minulle anatomisia joko päälle tai alle ja kuulemma pelkkä implantti riittäisi korjaamaan tubulaarisuuden, nännileikkausta ei tarvittaisi, enkä sellaista ihan äkkiä haluaisikaan.

Minäkin haluaisin nähdä kuvia leikatuista tubuista, joten laittakaahan tulemaan jos teillä on! Myös kaikki kokemukset tervetulleita. :)

Lisää
5 kuukautta 3 viikkoa sitten - 5 kuukautta 3 viikkoa sitten #48481 : ehkäjoskus
Moikka!

Mullakin lievästi tubulaariset rinnat, noin b-kuppi tätä nykyä.

Mulle laitetaan joulukuussa implantit, ja katsotaan kuinka paljon niillä saadaan korjattua tilannetta. Päätin jättää ensin nännipihat koskematta, vaikka ne ns. vaahtokarkit onkin. Ne korjataan sitten paikallispuudutuksessa myöhemmin, jos koen, että tarve.

Kuvia etenkin lievästi tubulaaristen rintojen korjauksesta haluisin nähdä mäkin!

170 cm / 66 kg.
Ennen leikkausta käytössä koko 75B > jälkeen 70G/65H.
Lievää tubulaarisuutta, ei imetyksiä.
Laitettu Motiva Ergonomix Full 425cc osittain lihaksen alle, Helsinki Clinic 12/18.
Viimeksi muokattu: 5 kuukautta 3 viikkoa sitten : ehkäjoskus.

Lisää
5 kuukautta 3 viikkoa sitten #48486 : Suvinen-85
Mä oon näillä näkymin aatellut mennä KC Clinicille. Konsultaation perusteella olis tulossa Sebbinin anatomiset implantit lihaksen päälle sekä nännien korjausleikkaus. Kaksi imetystä takana.

167/58, Sebbin 325 anatomiset implantit lihaskalvon alle ja nännien operointi, Kupi 2/2019. Muutos A/AA 75 -> C75.

Lisää
4 kuukautta 2 viikkoa sitten #48675 : Soffinen
Mulla on ensin pieni laihdutus projekti ennen leikkausta -10kg jotka tuli raskaudesta.
Kävin viimekuussa konsultaatiossa jossa puhuttiin että laitettaisiin ensin implantit ja myöhemmin nännien korjausleikkaus. Ilmeisesti aika vaikea tubulaarisuus itsellä tai näin ainakin kirurgi totesi
Tavoite on saada tissit kesäksi :)

Lähtötilanne: AA A tubulaarisuus

Laitettu:Helsinki Clinic motiva full 400cc helmikuussa ja nännit operoitu

Lisää
4 kuukautta 5 päivää sitten #48797 : Mailuo
Täällä myös tarkoitus korjata alikehittyneet ja lievästi tubulaariset rinnat, tammikuulle 2019 suunniteltu leikkaus.
Ja on tätä hitto vie odotettu ja asian kanssa olen paininut monia vuosia, vakavasti leikkausta harkinnut viimeiset 3 vuotta. Vuosi sitten kävin ensimmäisessä konsultaatiossa ja silloin vahvistui päätös et tää tehdään. Tarkoitus on korjata myös nännit samoilla unilla, kerrasta koko paketti kuntoon. Lapsia ei ole suunnitteilla ainakaan lähitulevaisuudessa (jos ollenkaan..) ja olen hyväksynyt sen että imetys voi olla vaikeaa tai ei onnistu ollenkaan nännipihan korjauksen myötä.

25.01.2019 Helsinki Clinic / Janne Jyränki.
Anatominen Sebbin 470cc lihaksen alle, dual plane. Lähtötilanne alikehittyneet ja lievästi tubulaariset AA-A kuppi /ei imetyksiä.
164cm/80kg

Lisää
4 kuukautta 4 päivää sitten #48799 : ehkäjoskus
Mun leikkaus on nyt ohi ja oli kyllä tosi miellyttävä kokemus, tosi helppoa kaiken kaikkiaan. Nyt sitten herätessä aikamoiset kivut ylös noustessa, mutta pärjäillään.

Leikkausaamuna muutettiinkin suunnitelmaa niin, että Janne korjaa samalla nännit, jos katsoo niiden leikkauspöydällä jäävän todennäköisesti tosi vahvasti erillisiksi "vaahtokarkeksi" tissin päälle kun implantit on sisällä.

Leikkauksesta herätessä huomasin, että nännipihoihin ei ole koskettu. Ilmeisesti pelkkä implantti litisti niitä jonkin verran, mutta saa nähdä. Nännit voin korjata vielä myöhemmin jos koen tarpeelliseksi.

Muuten vapautettiin tiukkaa tubulaarista kudosta ja tehtiin uusi rinnanaluspoimu omaa vanhaa alemmaksi.

Näillä mennään, mielenkiintoista seurata paranemista :)

170 cm / 66 kg.
Laitettu Motiva Ergonomix Full 425cc osittain lihaksen alle, Helsinki Clinic 12/18.
Seuraavat käyttäjät sanoivat kiitos: Mailuo

Lisää
4 kuukautta 4 päivää sitten #48803 : xx_ida
En nyt tiedä sopiiko minun enää kirjoittaa tähän ketjuun, sillä itse päädyin lopulta siihen, että menen kuukauden kuluttua ensimmäiseen rasvansiirtoon Peltoniemelle. Implantteja en siis ota, en oikein koskaan oppinut hyväksymään ajatusta vierasesineestä kehossani ja lisäksi paljon esillä olleet komplikaatiot ja autoimmuuniongelmat ahdistavat.
Kirurgin mukaan lisäksi rintani ovat erityisen haastavat implanttien suhteen, sillä rintalihakseni ovat todella paksut, rinnat kaukana toisistaan ja rintakehä kuopalla. Tuplarinnan riski olisi suuri, samoin ison kiitoradan tai ryppyilyn. Kokeilen nyt siis muutamaa rasvansiirtoa ja toivon parasta, meni syteen tai saveen!

Lisää
4 kuukautta 4 päivää sitten #48805 : Mailuo
Kiva kuulla @ehkäjoskus että kaikki meni hyvin! Mulla suurin piirtein samaa kokoa suunniteltu implantteihin, HC ja Janne myös leikkaavana klinikkana joten kaikki yksityiskohdat sun kokemuksesta kiinnostaa! :) Kauanko leikkauksessa+heräämisessä meni kaiken kaikkiaan aikaa? Ja mitkä oli ensifiilikset kun heräsit ja näit itsesi?

Anatominen Sebbin 470cc lihaksen alle, dual plane. Lähtötilanne alikehittyneet ja lievästi tubulaariset AA-A kuppi /ei imetyksiä.
164cm/80kg

Lisää
4 kuukautta 3 päivää sitten #48809 : ehkäjoskus

Mailuo kirjoitti: Kiva kuulla @ehkäjoskus että kaikki meni hyvin! Mulla suurin piirtein samaa kokoa suunniteltu implantteihin, HC ja Janne myös leikkaavana klinikkana joten kaikki yksityiskohdat sun kokemuksesta kiinnostaa! :) Kauanko leikkauksessa+heräämisessä meni kaiken kaikkiaan aikaa? Ja mitkä oli ensifiilikset kun heräsit ja näit itsesi?

Kiva, hyvissä käsissä kyllä oot varmasti! :)

En ole ihan varma kuinka kauan leikkauksessa meni, mutta varmaan n. 1.5 h. Leikkaus alkoi klo 9 aikoihin ja heräsin heräämössä 11.30. Ilmeisesti olin nukkunut vähän pidempään kuin yleensä nukutaan, mutta oli rankka työviikko takana :D Heräämisen jälkeen olin aika nopeasti tosi skarppina, mutta kotiin pääsin kuitenkin vasta klo 15. Ei ollut mitään ongelmia heräämisessä tms, mutta sängyssä oli mukava makoilla rauhassa.

Näin itseni ekaa kertaa kun kävin vessassa heräämisen jälkeen. Fiilikset oli hyvät, joskin rinnat näyttivät pieniltä. Ja näyttävät kyllä edelleenkin aika pieniltä omaan silmään kun ovat niin pinkeät ja vatsa turvonnut (näyttää kun olisi raskaana), mutta eiköhän se siitä muutu kun laskeutuvat ja asettuvat tulevien viikkojen/kuukausien aikana.

Kysele ihmeessä jos tulee jotain mieleen :)

170 cm / 66 kg.

Lisää
4 kuukautta 3 päivää sitten #48815 : Mailuo
Toivottavasti olet kuitenkin tyytyväinen kokoon kunhan pahin leikkauspöhötys laskeutuu! :) Mäkin mietin tätä kokoasiaa kun mun mielestä se yli 400 kuulostaa kauhean isolta, mutta sovituskappaleet 450cc kuitenkin näytti sitten just hyvältä ja sopusuhtaiselta. Mulla on kuulemma niin leveä rintakehä että sit jää helposti liian pieneksi, joten pitää varmaan vaan rohkeasti sit valita isompi annetuista vaihtoehdoista :D Miten on ekat yöt nyt menneet, löytyykö mitenkään mukavaa asentoa missä saisi nukuttua? Ja jos olet työelämässä, kuinka pitkät vapaat varasit tätä varten? Mulla on nyt 3-tarvittaessa 4viikkoa sovittuna (teen melko fyysistä työtä missä aika paljon nostoja ja roudaamista joten aika no-no toipumisen kannalta..) ja toivon todellakin että se riittää!

164cm/80kg

Lisää
4 kuukautta 2 päivää sitten #48817 : ehkäjoskus

Mailuo kirjoitti: Toivottavasti olet kuitenkin tyytyväinen kokoon kunhan pahin leikkauspöhötys laskeutuu! :) Mäkin mietin tätä kokoasiaa kun mun mielestä se yli 400 kuulostaa kauhean isolta, mutta sovituskappaleet 450cc kuitenkin näytti sitten just hyvältä ja sopusuhtaiselta. Mulla on kuulemma niin leveä rintakehä että sit jää helposti liian pieneksi, joten pitää varmaan vaan rohkeasti sit valita isompi annetuista vaihtoehdoista :D Miten on ekat yöt nyt menneet, löytyykö mitenkään mukavaa asentoa missä saisi nukuttua? Ja jos olet työelämässä, kuinka pitkät vapaat varasit tätä varten? Mulla on nyt 3-tarvittaessa 4viikkoa sovittuna (teen melko fyysistä työtä missä aika paljon nostoja ja roudaamista joten aika no-no toipumisen kannalta..) ja toivon todellakin että se riittää!

Eilen katselin näitä ensimmäistä kertaa kunnolla ilman rintaliivejä, ja on näissä kyllä kokoa. Sopusuhtaiset ovat ja tällä hetkellä olen tosi tyytyväinen kyllä. Leikkauspöhötys on yllättävän paha :D

Yöt on menneet tosi hyvin. Selälläni oon nukkunut, yläselkä/pää ihan hieman kohotettuna (pari tyynyä). Sängystä ylös nousemiseen tarvitsin kuitenkin vielä tänäänkin apua. Nyt siis leikkauksen jälkeinen 3. päivä menossa, ja kipuja kyllä on.

Olen itse toimistotyössä, ja palaan 27.12. töihin. Saa nähdä mikä on vointi silloin.

170 cm / 66 kg.

Lisää
4 kuukautta 2 päivää sitten #48825 : Smilygirl79
Mulla helpotti kivut selkeästi viidentenä päivänä. Neljä ekaa päivää söin buranan lisäks panacodia. Kävin joka päivä pienellä kävelylenkillä. Saatto sekin helpottaa oloa. Kolmas viikko nyt menossa ja kipuja ei juurikaan. Toinen leikkaushaava vähän ärtsy, mutta pystyn elämään sen kanssa. Toimistotyössä minäkin ja viikon vaan olin kotona. Kukaan ei oo ees huomannut, että on tullut täytettä, vaikka koko kasvoi c-kupista H-kuppiin.

Helsinki Clinic / Janne Jyränki
30.11.2018
Motiva Ergonomix 500ccc osittain yläosasta lihaksen alle
177/84
Lähtötilanne c-kuppi, leikkauksen jälkeen G-H-kuppi

Lisää
3 kuukautta 2 viikkoa sitten #48975 : Masukka
Tämäpä mielenkiintoista, myös minä oon menossa just Helsinki Clinicille tubulaaristen korjaukseen! :) Tosin aikataulullisista syistä vasta kesällä (töissä sen verran pienessä firmassa että en voi oikein olla poissa kahta viikkoa palkattomana, eikä se kaks viikkoa edes oikein riittäis, koska joudun nostelemaan sen verran painavia tavaroita, että en haluu ottaa riskiä vielä kahden viikon jälkeen). Ite en oo julkista puolta edes harkinnut, koska veikkaan ettei mun tapaus olis sinne tarpeeksi vakava, plus oon kropaltani semmonen kaappi että jos julkisella puolella tosiaan laitetaan vain jotain alle 300 cc:n implantteja niin olis varmaan tosi upea lopputulos. :S

Tulossa 28.6.2019 @ Helsinki Clinic: Motiva Round, sovittu Demi 475 cc mutta vaihdan mitä luultavimmin Full 550 cc:hen (implantin leveys 13,5 cm), lihaksen päälle, nännien korjaus samalla.
Lähtökohta lievästi tubulaarinen 80-85A, ihan hiton leveät hartiat ja rintakehä!
173 cm/68 kg

Lisää
3 kuukautta 2 viikkoa sitten #48981 : pörrö
Täällä myös tubulaaristen rintojen uusintakorjaus mielessä ja vieläpä Helsinki Clinicillä :) Vielä en ole konsultaatiossa käynyt, mutta kuukauden sisään olisi suunnitteilla. 2 kertaa on mun rinnat julkisella puolella implantilla korjattu useampi vuosi takaperin, eikä tulos oikein ole sitä, mitä toivon kauniilta rinnoilta. Toki julkisella korjattiin se, että rinnat näyttävät kutakuinkin saman kokoisilta, kun kokoerokin oli melkoinen -> näiden nykyisten implanttien kokoero on 85 cc. Toisessa rinnassa ei alunperin ollut kuin suppilomainen nänni, toisessa oli hieman muutakin kudosta. Kun peilistä katsoo, niin nännit ovat edelleen valtavat kun niitä ei korjattu, ja muotokin on edelleen ns. suippomainen implantista huolimatta. Treenaan kovaa, ja implantit ovat lihaksen alla, joten olen miettinyt onko tälläkin osuutta siihen että implantti ei enää näyttäisi niin hyvältä. Olisin aikoinaan halunnut että sijoitustapa olisi ollut joku muu, mutta lääkäri oli ehdottomasti sitä mieltä että lihaksen alle niin muoto korjautuu parhaiten.. Lisäksi oma kudos tuntuu nykyään jotenkin veltommalta, toki en tiedä onko iälläkin hieman osuutta asiaan, vaikka ei ole kyllä edes 30 vielä ylittynyt.

Sähköpostitse kuvien kera olin jo yhteydessä Helsinki Cliniciin, yllätyksekseni sieltä suositeltiin mahdollisesti myös mastopeksiaa. Kuulemma hankala on kuitenkin kuvien perusteella arvioida mm. nännien tilannetta. Itse en kyllä ole innoissaan jos tulee mastopeksian ns. pystyarvet, eri asia jos onnistuu nännin kautta mastopeksiaa tekemään. Muutenkin nännin pienennys olisi mielessä. Rintojen alla on jo pitkät arvet kun sitä kautta on tubulaarisia kudoksia auottu, niin en haluaisi aivan kokonaan arpisia tissejä :cheer: Mutta pääasia olisi itselle, että saisi pyöreät, "oikean rinnan" näköiset rinnat. Vihaan sitä, kun rintaliiveissä tuntuu että nännit tursuavat ulos, ja bikineidenkin kanssa sai viime kesänä olla tarkkana samasta syystä + suippous aiheuttaa haasteita. Lisäksi ovat nämä nykyiset rinnat omaan vartalooni liian pienet. Olisi kyllä mukava tubulaaristen rintojen ennen-jälkeen kuvia, jos täällä on leikattu uskaltautuu? Jotenkin sitä haluaisi tietää, että itselläkin olisi vielä toivoa näiden rintojen kanssa :dry:

-158/60/70E. 2 x julkisella puolella v. -12 ja -14 leikatut tubulaariset rinnat.
-Nyt Mentor Moderate Plus Profile 225 cc & 140 cc, osittain lihaksen alla.
-Tulossa Motiva Ergonomix Full 400 & 350 cc osittain lihaksen alle + mastopeksia 5/19.

Lisää
3 kuukautta 2 viikkoa sitten #48999 : Masukka
Aika heikosti löytyy kuvia edes tältä foorumilta... Löysin haulla tasan tän: silikonit.info/keskustelu/6-leikkauskoke...aariset-rinnat#43865 Ehkä tää on semmonen asia ettei kehdata laittaa kuvia, kun ne rinnat on monia hävettänyt niin kauan?!

Tässä on kuvia yhen jenkkikirurgin tekemistä tubulaarisuuden korjauksista: naiduplasticsurgery.com/tuberous-breast-...ection-before-after/ Joskin osassa noista on mun makuun liian pientä implanttia käytetty, esim. #3... Tolla kirurgilla on muuten YouTube-kanavallaan ( www.youtube.com/channel/UCoYXJCsGnirKUJDDPXoUHzw/videos ) hyviä videoita rintaimplantteihin liittyen, myös tubulaarisista rinnoista!

Tulossa 28.6.2019 @ Helsinki Clinic: Motiva Round, sovittu Demi 475 cc mutta vaihdan mitä luultavimmin Full 550 cc:hen (implantin leveys 13,5 cm), lihaksen päälle, nännien korjaus samalla.
Lähtökohta lievästi tubulaarinen 80-85A, ihan hiton leveät hartiat ja rintakehä!
173 cm/68 kg

Lisää
3 kuukautta 2 viikkoa sitten #49015 : ehkäjoskus
Mulla tulee huomenna täyteen 3 viikkoa leikkauksesta, ja voisin koittaa pian laittaa jotkut ennen/jälkeen kuvat. Nyt on mustelmistakin suurin osa hälvennyt. Toki muoto vielä tulee muuttumaan tulevien kuukausien aikana, mut oon jo nyt tosi tyytyväinen. Mulla vaan lievä alkutilanne, mutta silti. :)

170 cm / 66 kg.
Seuraavat käyttäjät sanoivat kiitos: Jetta

Lisää
3 kuukautta 1 viikko sitten #49077 : Mailuo

Masukka kirjoitti: Aika heikosti löytyy kuvia edes tältä foorumilta... Löysin haulla tasan tän: silikonit.info/keskustelu/6-leikkauskoke...aariset-rinnat#43865 Ehkä tää on semmonen asia ettei kehdata laittaa kuvia, kun ne rinnat on monia hävettänyt niin kauan?!

Tässä on kuvia yhen jenkkikirurgin tekemistä tubulaarisuuden korjauksista: naiduplasticsurgery.com/tuberous-breast-...ection-before-after/ Joskin osassa noista on mun makuun liian pientä implanttia käytetty, esim. #3... Tolla kirurgilla on muuten YouTube-kanavallaan ( www.youtube.com/channel/UCoYXJCsGnirKUJDDPXoUHzw/videos ) hyviä videoita rintaimplantteihin liittyen, myös tubulaarisista rinnoista!

Joo itsellä ainakin vaikuttaa se kun muoto on mitä sattuu (tuosta linkistä #6 ja #8 vastasi eniten omieni muotoa) ja aina vähän häpeillyt puhua koko asiasta saati nyt harkitakaan mitään tissikuvien ottoa, niin en ihmettele ettei täälläkään keskustelua aiheesta suuresti ole. Samaa mieltä olen että joissain tapauksissa hieman isommat implantit olisi tuoneet potilaiden kroppaan nähden sopusuhtaisemman lopputuloksen, mutta toki täältä ruudun toiselta puolelta on paha huudella :D Ehkä asiakkaat on halunneet pienempää, tai rintataskuun ei ole mahtunut suurempaa tms. Ja kieltämättä myöskin se jännittää että millaiseksi lopputulos muodostuu kun lähtökohta on jotain muuta kun terveen rinnan pyöreä rakenne. En ole vielä päättänyt haluanko nännien korjauksen samalla, tällä hetkellä olen aika vahvasti sitä mieltä että en haluakaan sitä, vaikka aluksi oli kirurgin kanssa puhe että voitaisiin tehdä nännitkin samalla. Nämä on kyllä tällaiset vaahtokarkkimaiset, mutta ei mielestäni mitenkään kohtuuttoman isot (etenkän jos ympärille saisi normaalin rinnan muodon). Ja kylmässä jopa ihan kivat :D

164cm/80kg

Lisää
3 kuukautta 1 viikko sitten - 3 kuukautta 1 viikko sitten #49081 : ehkäjoskus

Mailuo kirjoitti:

Masukka kirjoitti: Aika heikosti löytyy kuvia edes tältä foorumilta... Löysin haulla tasan tän: silikonit.info/keskustelu/6-leikkauskoke...aariset-rinnat#43865 Ehkä tää on semmonen asia ettei kehdata laittaa kuvia, kun ne rinnat on monia hävettänyt niin kauan?!

Joo itsellä ainakin vaikuttaa se kun muoto on mitä sattuu (tuosta linkistä #6 ja #8 vastasi eniten omieni muotoa) ja aina vähän häpeillyt puhua koko asiasta saati nyt harkitakaan mitään tissikuvien ottoa, niin en ihmettele ettei täälläkään keskustelua aiheesta suuresti ole. Samaa mieltä olen että joissain tapauksissa hieman isommat implantit olisi tuoneet potilaiden kroppaan nähden sopusuhtaisemman lopputuloksen, mutta toki täältä ruudun toiselta puolelta on paha huudella :D Ehkä asiakkaat on halunneet pienempää, tai rintataskuun ei ole mahtunut suurempaa tms. Ja kieltämättä myöskin se jännittää että millaiseksi lopputulos muodostuu kun lähtökohta on jotain muuta kun terveen rinnan pyöreä rakenne. En ole vielä päättänyt haluanko nännien korjauksen samalla, tällä hetkellä olen aika vahvasti sitä mieltä että en haluakaan sitä, vaikka aluksi oli kirurgin kanssa puhe että voitaisiin tehdä nännitkin samalla. Nämä on kyllä tällaiset vaahtokarkkimaiset, mutta ei mielestäni mitenkään kohtuuttoman isot (etenkän jos ympärille saisi normaalin rinnan muodon). Ja kylmässä jopa ihan kivat :D

Mailuo, mulla oli nännipihan korjauksen kanssa ihan sama tilanne, ja sama kirurgikin. Oli tosi vaikea päättää haluanko sen, enemmän kallistuin siihen että en (kun voi tehdä jälkeenpäinkin).

Mulla ei oo halkasijaltaan isot nännit, mut vaahtokarkit. Leikkausaamuna sovittiin Jyrängin kanssa et nännipiha korjataan, jos hän implantin asettamisen jälkeen on leikkaussalissa sitä mieltä, et ulkonevuus on "häiritsevää". No hän ei päätynyt leikkaamaan niitä, ja yhdessä puhuttiin jälkitarkastuksessa et tulos on tosi hyvä kun muodon korjaus ja koon lisäys tasapainottaa ulkonäköä niin hyvin. Toki edelleen ne on vaahtokarkkimaiset, mut oon tosi tyytyväinen.

Koitan rohkaistua laittamaan tänään illalla kuvat tähän lankaan! :) Itse toivoin sellasia kun tein päätöstä.

170 cm / 66 kg.
Viimeksi muokattu: 3 kuukautta 1 viikko sitten : ehkäjoskus.

Lisää
3 kuukautta 1 viikko sitten #49085 : Mailuo
[/quote] Leikkausaamuna sovittiin Jyrängin kanssa et nännipiha korjataan, jos hän implantin asettamisen jälkeen on leikkaussalissa sitä mieltä, et ulkonevuus on "häiritsevää". No hän ei päätynyt leikkaamaan niitä, ja yhdessä puhuttiin jälkitarkastuksessa et tulos on tosi hyvä kun muodon korjaus ja koon lisäys tasapainottaa ulkonäköä niin hyvin. Toki edelleen ne on vaahtokarkkimaiset, mut oon tosi tyytyväinen.

Koitan rohkaistua laittamaan tänään illalla kuvat tähän lankaan! :) Itse toivoin sellasia kun tein päätöstä.[/quote]

@ehkäjoskus, kiva kuulla! Tätä ajattelin ehdottaa itsekin klinikalla että jos näyttää ihan mahdottomalta saada niitä asettumaan niin sit saa korjata mut muuten en haluaisi. Katsotaan miten niiden kanssa käy :D Mahtavaa jos voit laittaa kuvat edes hetkeksi tänne, kyllähän se olisi kiva nähdä lopputuloksia vastaavista lähtökohdista tehdyistä operaatioista :)

164cm/80kg

Sivu luotiin ajassa: 0.470 sekuntia