Silikoni-implantin repeämä ja uusintaoperaatio

Lisää
2 kuukautta 3 viikkoa sitten #47495 : Loo
Minulle laitettiin 5 vuotta sitten karheapintainen Natrelle 410 anatominen osittain lihaksen alle. Kevään 2018 aikana vasen rinta alkoi säröilemään eli hyvin pientä ns. kipua. Kävin ultrassa ja havaittiin rikki mennyt silikoni-implantti. Viikkoa myöhemmin, eli eilen uusintaoperaatio. Kokonaan rikkoutunut silikoni vasemmalla, mutta yllätyksenä parista kohtaa kapseloitunut ja irronnut implantti oikealla.
Vielä salin luona olin osin sitä mieltä, että mennään minimillä: vain vasemman uusiminen. No, voinko nyt sanoa, että onneksi myös oikea vaihdettiin kun löydös oli tuo.
En ole tähän mennessä oikeastaan kipua tuntenut. Vain vähäistä haavakipua, koska kirurgi otti muutaman sentin venynyttä ihoa pois ja halusin vähän pienemmän implantin edellisen tilalle. Niinpä nyt Motiva pyöreä demi 380 samassa taskussa.
Tämä ei kuulema kiinnitykään. Katsellaan...

Augmentaatio 5/13
Natrelle anat. 410. --> rikkoutunut 2018--> korjaus 6/18 MOTIVA DEMI ERGONOMIX ROUND 380

Kirjaudu tai Rekisteröidy liittyäksesi keskusteluun.

Lisää
2 kuukautta 2 viikkoa sitten #47525 : Loo
Siinäpä alku ja löytö.

Augmentaatio 5/13
Natrelle anat. 410. --> rikkoutunut 2018--> korjaus 6/18 MOTIVA DEMI ERGONOMIX ROUND 380

Tässä viestissä on kuvia liitetiedostona.
Kirjaudu sisään tai rekisteröidy nähdäksesi ne.

• Liina
  • Liina hahmo
  • Poissa
  • Platinum Boarder
  • Platinum Boarder
  • Motiva 510 Dual Plane, 2018 (toinen kierros)
Lisää
2 kuukautta 1 viikko sitten #47568 : Liina
Oho!! No onneks vaihdoit molemmat! Aika hurjaa. Onko mitään arvioita siitä minkätakia implantti oli menny rikki? 5-vuotta ei kuulosta kovin pitkältä ajalta kuitenkaan.

28.6. 2018 Nord Esthetic, Liettua, Motivan 510 osittain lihaksen alle.
24.9. 2015? Proforma clinic, Örjan Gribbe, Mentor High Profile 425cc lihaksen alle.
Lähtökohta nuupahtanut imetetty pieni B 160cm/59kg

Lisää
2 kuukautta 4 päivää sitten #47575 : Loo
Ei osannut sanoa muuta kuin että liikkeessä varmaan jäänyt hankaamaan ja siitä se sitten läht vuotamaan...

Augmentaatio 5/13

Lisää
1 kuukausi 1 viikko sitten #47729 : Marianna
Jaanpa omankin tarinan tänne. Mullakin oli implantti rikkoutunut. Mutta ilmeisesti oli ollut koko sen 3 vuotta rikki, mitä se tuolla rinnassa oli. Sillä implantissa oli tarkka, suora viilto. Oireili yhtäkkisellä rinnan turpoomisella, eli keräsi nestettä rintaan. Sai jo hetken pelätä, että onko se alcl-syöpä.

Mulla tosiaan oli nagorin impleot ja nagorin impleot otin tilallekkin. Koska rikkoutuminen ilmeisesti johtunut leikkausvirheestä, eikä itse implantista. Ja tuota rikkoutumista mulla ei näkynyt ultrassa, vaan vasta magneettikuvissa.

08/2018 Nagor impleo 460 MR, puoliksi lihaksen alle + kohotus.
05/2015 Nagor impleo 520 HR, lihaksen päälle
170cm & 70kg
Seuraavat käyttäjät sanoivat kiitos: Catya, Liina, LiisaTu

Sivu luotiin ajassa: 0.386 sekuntia