Estetiikka Mansurow

Lisää
2 kuukautta 1 viikko sitten #47391 : Emmssh
Mulla olisi tarkoituksena varata konsultaatioaikaa Turkuun Estetiikka Mansurowiin. Onko kenelläkään kokemuksia paikasta, kirurgeista?

Kirjaudu tai Rekisteröidy liittyäksesi keskusteluun.

Lisää
2 kuukautta 2 päivää sitten #47438 : Martsu71
Itse kävin Mansurowilla rintaimplantti operaatiossa syyskuussa-17.Konsultaatiosta loppu tarkastukseen kaikki sujui hienosti. Olin suunnitellut operaatiota useamman vuoden ja halusin että tehdään Suomessa ja lähellä kotia. Furkat itse on asiallinen ja osaa kertoa vastaukset hassuimpiinkin kysymyksiin. Suunnitelma tehdään yhdessä ja asiakasta kuunnellaan. Hoitohenkilökunta on aivan ihanaa. Puhelimitse saa jonkun kiinni 24/7,jos operaation jälkeen jokin mieltä painaa. Suosittelen kyllä lämpimästi ja jos joskus itse vielä alan palveluja tarvitsen, tiedän mihin mennä

Lisää
2 kuukautta 2 päivää sitten #47439 : Johguu
Mansurowilla operaatio tehty juuri pari viikkoa sitten. Kaikki sujui alusta loppuun asti hienosti. Asiantunteva ja loistava kirurgi joka tekee hyvää jälkeä. Rinnat suunniteltiin itselle sopiviksi omien toiveiden mukaan enkä voisi olla tyytyväisempi.

Paikka on todella siisti ja henkilökunta aivan ihanaa, ja kuten toinenkin kirjoitti, neuvoa kysymyksiin on aina saatavilla.
Ehdottomasti suosittelen tätä paikkaa!

Lisää
2 kuukautta 2 päivää sitten #47441 : Emmssh
Kiitos vastauksista! Olen kyllä kuullut pelkkää hyvää, joten varaanpa sitten ajan konsultaatioon! Jaiks, vähän meinaa jännittää vaikka tätä jo tosiaan monia vuosia olenkin miettinyt..

Lisää
2 kuukautta 1 päivä sitten #47444 : Johguu
Itsekkin vuosia asiaa haaveilin ennen kuin uskaltauduin konsultaatioon ja sitä kautta aika nopeasti sitten menin toimenpiteenseenkin. Ja tuolta sai koko matkan tukea Ja tietoa asian suhteen.
Hyvin kaikki menee! Paljon tsemppiä! rohkeasti vaan!

Lisää
1 kuukausi 4 viikkoa sitten #47448 : Vivi
Eilen oli leikkaus ja kyllä on pakko myöntää olo on niin heikko. Laitettiin siis 390cc lihaksen alle. Ei auta muu kuin olla maaten meinaa mulle tuli älyttömän paljon pahaoloa nukutusaineista. Oli aivan parasta henkilökuntaa ja yrittivät jutella mukavia juuri ennen nukutusta ja auttoivat koko ajan, jos oli tarve. Suosittelen lämpimästi.

Lisää
1 kuukausi 4 viikkoa sitten #47450 : Emmssh
Onko teillä kuvia laittaa? Olisi kiva nähdä Mansurowin käsialaa :)
Varasin ensi viikolle konsultaatioajan....

Lisää
1 kuukausi 4 viikkoa sitten #47451 : Johguu
Heidän sivuilla on ainakin paljon kuvia mansurowin tekemistä rinnoista.

Itsekkin olin toimenpiteen jälkeen kolme päivää todella kipeä! Paljon vaan kipulääkettä ja jatkuvaa lepoa niin kyllä se vointi siitä vaan helpotti. Vaikka toisena päivä melkein itku tuli kun piti sängystä nousta. Ollut kyllä kaiken tuon arvoista!

Lisää
1 kuukausi 4 viikkoa sitten #47455 : Vivi
Mitä kipulääkkeitä otit? Must tuntuu mikään panadoli ei helpota mua ja oksennan antibiootit kun, otan....

Lisää
1 kuukausi 4 viikkoa sitten #47459 : Johguu
Panacod auttoi mulla ihan hyvin (ensimmäisten päivien jälkeen) ja lisäksi tulehduskipulääkkeet.
Itse siedän kyllä kaikkia lääkkeitä tosi hyvin enkä saa oikeastaan mistään pahoinvointia.
Oletko kokeillut eri kipulääkkeitä? Vai pelkkää panadolia?

Lisää
1 kuukausi 3 viikkoa sitten #47460 : Vivi
Panadolia oon ottanut jopa neljä kertaa päivässä ja sen lisäks kerran päivässä tulehduskipulääkkeen...

Lisää
1 kuukausi 3 viikkoa sitten #47461 : Johguu
Panadolia vai panacodia? Nämä eri lääkkeitä. Panacod on voimakkaampi kipulääke joka sisältää myös kodeiinia. Pelkkä panadol ei kipua juurikaan pois viekkään ainakaan aluksi.

Sivu luotiin ajassa: 0.673 sekuntia