Mulle laitettiin väärä implantti

Lisää
2 kuukautta 2 viikkoa sitten #47376 : Sannitius
Tilanne on se, että konsultaatiossa sovimme, että minulle laitetaan pyöreä 360cc lihaksen alle (halusin, että mm. rintasyövän tutkinta helpottuisi) . Kun leikkaus päivä tuli, sovimme kirurgin kanssa, että hän katsoo leikkauksessa kumpi asettuu rintaan paremmin 360 vai 330.. tämä oli mulle ok! En ollut tyytyväinen rintojen lopputulokseen, mutta ajattelin, että minulle sitä "volyymia" sitten vain saa millään.

Nyt, kun leikkauksesta on kulunut jo tovi, löysin kyseisen firman ennen ja jälkeen-kuvista omani, jossa teksti "anatominen 320, lihaskalvon alla". En ikinä olisi halunnut anatomista implanttia. Laitoin heille viestiä, muttei vastausta yllätys yllätys kuulu..

Kirjaudu tai Rekisteröidy liittyäksesi keskusteluun.

Lisää
2 kuukautta 2 viikkoa sitten #47377 : Ellen
Oletko varma, että juuri sinun rintasi ovat varmasti kuvissa? Ja olet antanut kuviin luvan (itse ainakin kielsin)? Tai ehkä on tullut jokin sekaannus ja teksti väärä? Ultraamalla selviää (ellei jo tunnustelemalla) missä implantti on ja minkä muotoinen.

-kohotus/pienennys 6/2014 (seurauksena kokoero)
-toisen rinnan uusintaleikkaus 11/2014 (edelleen kokoeroa)
-rintojen symmetrisointi rasvansiirrolla 1/2017

Lisää
2 kuukautta 2 viikkoa sitten #47378 : Sannitius
Olen täysin varma.. omien rintojeni muoto on niin tunnistetta + hiusten väri (ennen ja jälkeen kuvassa eri)

Annoin luvan kuvien käyttöön..

Rinta on tuntunut pisaramaiselta, mutta aikaisemmin ajattelin (kokemattomana ensikertalaisena), että lihas jotenkin painaa implanttia.

Voiko tätä asiaa viedä mihinkään eteenpäin?

Lisää
2 kuukautta 2 viikkoa sitten #47379 : Catya
Aika käsittämätöntä jos näin on toimittu! :o
Mitä sulla lukee leikkaus passeissa, että mitä sulle on laitettu ja mikä sijoitus?
Jos ne on lihaksen alla, sen tuntee kyllä selkeästi kun jännität lihaksia.. sillä jos nettiin olis vaan laitettu väärällä tiedolla.?
Ehkäpä se ultraus on paras keino selvittää asiaa jollain toisella kirurgilla

Rintojen suurennus:
4/2018 Nagor HR 520cc, Lihaksen päälle
12/2017 Nagor 460cc, lihaksen alle
4/2014 Nagor Impleo 330cc, lihaksen alle

158cm/56kg/Alkutilanne 75b

Sivu luotiin ajassa: 0.383 sekuntia