Fin-Estille leikkaukseen

Lisää
5 kuukautta 6 tuntia sitten #47366 : LRR
:woohoo: Noniin elikkäs tänään maksettu 5050€ pankista suoraan fin-estin tilille ja leikkaus olis nyt 30.5.2018 olen odottanut tätä päivää 5-vuotta, kun tosiaan synnytin kolmannnen lapsen. Painoa tiputettu huolella nyt on lihastakin, mutta rinnat tosiaan löysää nahkaa. Käytän tällä hetkellä hm rintsikoita 80c eli kyllä niissä jotain on vielä sisällä

Minulle tehtiin Online konsultaatio, kun en oikein saanut aikasiks aikaa mennä sinne konsultaatioon paikan päälle. Kullamaa suunitteli kuvieni perusteella kohotus ja pyöreän nagor 300cc lihaksen alle ja vielä suunnittelemme paremmin, kun tapaamme leikkauspäivänä vielä koon ja meneekö se lihaksen alle vai ei.

Mä uin melkein päivittäin ja salillakin käyn useaan kertaan viikossa, siispä mietinkin kuinka paha tuo lihaksen alle on pystynköhän uimaan ihan normaalisti ja jos lihaksen päälle niin alkavatko roikkumaan jälleen.? Sitä en nimittain halua kun nääki pussit roikkuu jo navassa. Olen ennen raskauksia ollut isorintainen vaikka olenkin ollut siro. Minun mies tulee saattajaksi kun pelko niin kova

Onko 300cc kuinka iso?
Mitä eroja on lihaksen päällä, lihaskalvon alla, lihaksen alla?
Ketään muuta menossa leikkaukseen nyt kesällä?

165cm. 58kg rasvaprosentti 17% lihaksikas vartalo. Tällähetkelle roikkuvat pussit 80c hm rintaliivien mukaan.

Kirjaudu tai Rekisteröidy liittyäksesi keskusteluun.

Lisää
4 kuukautta 4 viikkoa sitten #47367 : Bonxit68
Hei. Kysäise yläosaa lihaskalvon alle, muutoin päälle. Minulla oli aikoinaan kokonaan alla, ja uidessa sekä salilla esim.taljalla vetäessä rinnat kiristyivät selvästi kainaloihinpäin. Kävin tossa itse lähiaikoina Finestin kautta, ja korjautin rintani uudelleen heillä. (Kerron toisessa ketjussa sitten lisää...) Huolenpito ja kiinnostus asiakkaaseen leikkauksen jälkeenkin saa 5/5. Ainoa asia, kun olet ensikertalainen, voi paluumatkan hytti olla tarpeen. Se ei muistaakseni kuulu hintaan, mutta on n.24€.
Seuraavat käyttäjät sanoivat kiitos: LRR

Lisää
2 kuukautta 4 viikkoa sitten #47607 : kissantassu
olen myöskin menossa kyseiseen paikkaan leikkaukseen talvella.
oletko tyytyväinen?
onko koko sinusta ok?
olen 160 60 kiloa lihaksikas alle 15 rasvat ja mulle suositeltiin nagor 360-390 lihaksen alle enkä mä kokoa osaa nyt päättää.
sanoivat että moni ottaa liian pienet jotka sitten harmittaa.

Lisää
2 kuukautta 2 viikkoa sitten #47688 : paep
Tyytyväinen kaikkeen paitsi kokoon joka nyt onkin oma moka pitkälti kun ei ottanut selvää..
Sanoivat mulle samaa, valitsin 360 heidän ohjeiden mukaan (konsultaatioon mennessä en tiennyt tisseissä mitään niin uskoin sokeasti) ja tissit jäivät todellakin liian pieneksi, harmittaa.

Lisää
2 kuukautta 1 viikko sitten #47727 : tealaak
Miten musta tuntuu, että Kullamaa laittaa kaikille sen 330 tai 360. Itsekin kyselin isompaa, mutta sanoi, että tuo 360 on hyvä, jotta nänni tulee oikealle paikalle (minulle kyllä mahtuisi isompi ja toisessa konsussa ehdotettiin jopa 450).

Enköhän ole näihin lopulta tyytyväinen, mutta kyllä se 400 olisi tähän mennyt ihan kivasti. Tilaisivatko tuota 360 kokoa jotenkin niin paljon, että se on helppo heittää jokaiselle. Täältä kun katsoo, niin monella on se, vaikka muuten mitat olisi ihan eri maata pituuden tai painon osalta. Olisin itse kaivannut hiukan pidempää ja huoellismpaa keskustelua kirurgin kanssa, jossa olisi mietitty tai mitattu vielä nämä kokoasiat. Tapaaminen oli 5 min ja siitä vaan leikkuriin.

Lisää
2 kuukautta 1 viikko sitten #47778 : kissantassu
Mullekkin konsultaatiossa suositeltiin enempi 390 mutta kullanmaa sanoi kuvien perusteella 360 .
Onkohan niillä oikeesti tukkupakkaus 360 kokoa kun ne niin suosivat sitä kokoa.
paep nimimerkillä, kehtaatko kuvaa laittaa`?
mulle on nyt jolukuuhun aika laitettu ja kovasti toi koko politiikka arveluttaa.

Lisää
1 kuukausi 2 päivää sitten #48125 : Jenska
Haluisin kysyä teiltä, jotka olette jo käyneet leikkauksessa, että miten täytitte sen anesteesia kyselyn? Saiko sen jotenkin sieltä sovelluksen kautta tulostettua?

15.10.18 Finest/Kullamaa
Pyöreä nagor hr 300cc osittain lihaksen alla
156/52

Sivu luotiin ajassa: 0.500 sekuntia