Rinta implantit Christinas Clinicissä asko salmi, laatukirurgia, fin-est vai the

Lisää
5 kuukautta 2 viikkoa sitten #47290 : Ninajohanna
Hei olen nyt monta viikkoa lukenut erilaisia kokemuksia kyseisistä klinikoista rinta implanttien kannalta Tarkoitukseni siis olisi laitattaa rinta implantit täyttääkseni nämä nahka läpyskät, lähtötilanne siis olis -50kilon painon pudotus ja 2x imetetyt rinnat. Kaipaisin tuoreimpia kokemuksia klinikoista ja kirurgeista ja hinta puoli kans kiinnostaisi.

Kirjaudu tai Rekisteröidy liittyäksesi keskusteluun.

Lisää
4 kuukautta 2 viikkoa sitten #47396 : Tissit 2017
Itse kävin Finestillä ja Kullanmaa leikkasi. Itse tykkäsin ja jälkitarkastus toimiin. Itselle oli vielä helpompaa kun siellä tallinnan päässä sai tehtyä tutkimuksetki :)

Lähtötilanne B-kuppi, 2 x imetetty. Ei kokonaan tyhjät rinnat, mutta maan vetovoiman voittaneet kyllä. Pituus 160cm, 56kg.

Suunniteltu Nagor pyöreä 330-360.

Laitettu Nagor pyöreä 360 lihaskalvon alle ilmeisesti osittain.

Kullamaan käsialaa =)

Lisää
2 viikkoa 6 päivää sitten #48248 : Miimuli
Moikka!

Muakin kiinnostaisi kuulla kokemuksia näiden tekijöiden väliltä; kuka heistä on kokenein rintaleikkausten tekijä (Salmi, Kroonvaldt vai Kullamaa)?

Tissit 2017 kirjoitti: Itse kävin Finestillä ja Kullanmaa leikkasi. Itse tykkäsin ja jälkitarkastus toimiin. Itselle oli vielä helpompaa kun siellä tallinnan päässä sai tehtyä tutkimuksetki :)

Sivu luotiin ajassa: 0.284 sekuntia