C-kuppi

Lisää
4 viikkoa 1 päivä sitten #47268 : Tiutiu
Olen menossa Kesäkuun alussa leikkaukseen. Haluan anatomisen implantin ja C-kupin. Lähtötilanne 75A.
Onko täällä leikkauksessa käyneitä kenellä lopputulos C-kuppi. Minkä kokoisella implantilla se kuppikoko on saavutettu? Mulle kirurgi teki 3D kuvat koista 280 ja 325 (sebbin). Toinen näyttää inan liian pieneltä ja toinen isolta kuvissa eli olisi kiva kuulla minkälaisilla implanteilla muut ovat saavuttaneet C 75 tai C 80 rinnat.

Kirjaudu tai Rekisteröidy liittyäksesi keskusteluun.

Lisää
4 viikkoa 1 päivä sitten #47272 : piketsu
Noi kuppiasiat ei ole noin yksinkertaisia niinku joku varmaan tulee viel kirjoitaa :) mutta, mulle laitettii sebbinin anatomiset 375. rintaliiveissä pitää ottaa koko d ettei nännit vilku, MUTTA todellisuudessa ku niitä katsoo ilman liivejä niin kyllä ne OIKEASTI on vain noin ne c. pieni c tai iso b. juur sopivat käteensopivat mitä halusinkin :) lähtotilanne oli ilman täytettä olevat pienet pussukat..

Lisää
4 viikkoa 23 tuntia sitten #47273 : piketsu
vielä, mitkä sun omat mitat muuten on? seki paljon vaikuttaa miltä ne tulee sulla näyttään. mun mielestä tuo 375 näytti tosi isolta ku näin implantin kädessä mutta valitsin sen ku suositeltiin mun toivoiden perusteella ja se ei todellakaan ole nyt mikään iso. mun mitat on 163,60 ja olen aika harteikas niin nyt on juuri täydellisen sopusuhtainen vartalo :)

Lisää
4 viikkoa 21 tuntia sitten #47274 : Tiutiu
Kiitos vastauksesta! Ihanaa!
Mä olen 159cm ja n 55kg.
Juuri tuo on munkin toive, että ne olis ”käteen sopivat”.
Mä olen taas ylhäältä tosi kapea mutta alhaalta leveä.
Toivottavasti saan vielä lisää kommentteja.

Lisää
4 viikkoa 20 tuntia sitten #47276 : Alexa
Minulle laitettiin 320 Motivan Demit, nyt leikkauksen jälkeen D-kuppi mutta kun asettuvat niin varmaan jää sellaiset C -kupit. Olen 175 pitkä, 60 kg, rinnan alla ylmpärus 80cm.
Mutta kuten täällä jo kirjoitettu, niin on todella vaikeaa arvioida tarkka kuppikoko implantin kook perusteella.
Tärkeintä on valita omaan kroppaan parhaiten sopivat implantit.

Lähtökohta pieni kerran imetty AA, lihaksen alle laitettu Motiva Ergonomix silksurface 320 Demi-profiilillä. Lopputulos kk leikkauksen jälkeen D-kuppi.
175cm/60kg

Lisää
4 viikkoa 16 tuntia sitten #47277 : Tiutiu
Kiitos Alexa vastausesta. <3

Lisää
4 viikkoa 12 tuntia sitten #47278 : Maima
Mulle laitettiin 315cc ja mitat 164/53. Osasta liivejä C yleensä D (joistain jopa F), mut must ulkoinen vaikutelma on kuitenki eniten C. Tosiaan mitä muutkin tossa aiemmin sanoneet, niin omat mitat ja lähtökohta vaikuttaa siihen minkä kokoinen implantti paras. :)

Karhupuisto 3.10.-17 Siim Simmo
164cm/53kg lähtötilanne lievästi tubulaarinen a-kuppi
Motiva Ergonomix Full 315

Lisää
4 viikkoa 11 tuntia sitten #47279 : Tiutiu
Kiitos Maima vastauksesta. <3
Harmi kun 3D kuvat on vaan omasta torsosta niin just ei saa sitä kokonaisvaikutelmaa mittasuhteista.

Sivu luotiin ajassa: 0.606 sekuntia