Isojen rintojen kohotus ilman implantteja

Lisää
6 kuukautta 6 päivää sitten #46833 : Jenni222
Kaipaisin kokemuksia rintojen kohotusleikkauksesta nimenomaan ilman silikoneja. Itselläni on kuppikoko 80H ja en haluaisi yhtään suurempia, ehkä jopa vähän pienemmät olisi hyvät. Olen nähnyt monia hyviä ennen ja jälkeen-kuvia kohotuksista jossa ei olla käytetty implanttia, mutta myös monia huonoja. Kaikenlaiset kokemukset olisivat nyt hyödyllisiä nyt, hyvät sekä huonot. Jotkut kirurgit sanovat että nimenomaan isorintaisille rintojen kohotuksen tulos on usein hyvä, kun taas jotkut sanovat että tarvitsisin ehdottomasti implanttia. Itselläni ei ole raskauksia/imetyksiä takana mutta painoa olen pudottanut noin 20 kiloa, ja olen nyt normaalipainossa mutta rinnat roikkuvat rumasti :( onko kohotusleikkaus yhtään kannattava vai ovatko implantit välttämättömät?

Kirjaudu tai Rekisteröidy liittyäksesi keskusteluun.

Lisää
6 kuukautta 6 päivää sitten #46836 : Ellen
Itse ainakin olen erittäin tyytyväinen, etten ottanut implantteja. Itsellä vaan meni koko homma päin mäntyä kokoeron vuoksi, jota ei korjattukaan, kuten oli sovittu. Pidän loppuiän rintaliivejä yötäpäivää enkä jojoile painossa, joten nämä todennäköisesti pysyvätkin pitkään hyvinä. Ei pysy kynä edelleenkään rintojen alla. Sain tikeistä reaktion (sisäistä arpikudosta) joten luulen, että kroppa olisi reagoinut implantteihinkin. Eli mun tuurilla olisivat varmaan kapseloituneet pahasti.

Mä en näe järkeä pienentää vain ihan vähän. Mitä pienemmät, sen vähemmän maan vetovoima kutsuu. Yksi sukulainen pienennytti vain vähän ja sen rinnat riippuvat nyt iän myötä yhtä paljon kuin ennenkin. Nykyään on niin hyviä topattuja liivejä, että niillä saa pieniinkin näyttävyyttä. Lisäksi häviää se paino harteilta. Ja pienissä se hyvä puoli, että tarvittaessa niihin saa tulevaisuudessa ne implantitkin, jos ei ole tyytyväinen tai pienemmät rinnat alkavatkin ahdistaa.

Suosittelen etsimään hyvän, osaavan kirurgin ja panostamaan arpien hoitoon. Itse teippasin kauemmin mitä suositeltiin ja käytin arpivoidetta.

-kohotus/pienennys 6/2014 (seurauksena kokoero)
-toisen rinnan uusintaleikkaus 11/2014 (edelleen kokoeroa)
-rintojen symmetrisointi rasvansiirrolla 1/2017

Kirjaudu tai Rekisteröidy liittyäksesi keskusteluun.

Sivu luotiin ajassa: 0.392 sekuntia