Kokemuksia Eiran sairaalasta?

Lisää
5 kuukautta 3 päivää sitten #46620 : Alexa
Hei! Olen uusi tällä palstalla, aika paljon keskusteluja lukenut ja niiden perusteella mahdollisia kirurgeja valinnut. Paljon hyödyllistä tietoa kirurgeista ja paikoista sekä silikonimerkestä löytyy, ihanaa kun jaatte näitä tietoja!
Olen päätynyt muutamaan paikkaan mutta koska asun 400 km päässä Helsingistä sain järjestettyä konsultaatiokäynnit niin, että pääsen Cityklinikkaan ja Eiraan samana päivänä helmikuun puolessa välissä.
Cityklinikasta ja Riikasta löysin palstalta jonkin verran kertomuksia mutta Eirasta aika vähän. Olisi kivaa kuulla enemmän kyseisestä paikasta (ja miksei myös Minna Rautiosta samalla). :)

Lähtökohta pieni kerran imetty AA, lihaksen alle laitettu Motiva Ergonomix silksurface 320 Demi-profiilillä. Lopputulos kk leikkauksen jälkeen D-kuppi.
175cm/60kg

Kirjaudu tai Rekisteröidy liittyäksesi keskusteluun.

Lisää
4 kuukautta 4 viikkoa sitten #46705 : haave
Heippa alexa!
Olen käynyt eirassa Minna Rautiolla konsultaatiossa joulukuussa. Minna oli oikein mukava ja asiantunteva. Tuntui olevan tarkka ja huolellinen. Vielä en ole päättänyt menenkö eiraan vai tilkkaan. Millaista tulosta toivot? :)
Seuraavat käyttäjät sanoivat kiitos: Alexa

Lisää
4 kuukautta 4 viikkoa sitten #46707 : Alexa
Kiva kuulla, että vaikutti huolelliselta! :) Sain jo juteltua hoitajankin kanssa ja oikein hyvin sai käynnin suunniteltua, vaikuttaa hyvältä paikalta jo nyt. :)
Minullta on kerran imetyt AA-kupit ja ilman e-pillereitä varmaan se AAA.. Ikää on jo melkein 40 (vaikka tuntuu että 20 :laugh:) eli nää eivät tästä enää kasva, joten päätin että nyt saatava ne tissit! :D Ensin ajattelin että pieni B riittäisi mutta kun kuvia selailin niin kyllä se C näyttää hyvältä. Haluan mahdollisimman luonnollisen näköiset (ei palleroita) ja -tuntuiset joten tässä onkin miettimistä. Rasvaakaa ei ole rintakehässä kovin paljon. Katsotaan mitä Minna ehdottaa, ajattelin luottaa hänen ammattitaitoon. Todennäköisesti siis lihaksen alle tai osittain alle. Toisaalta käyn salilla säännöllisesti..
Minäkin yritin saada konsultaatioajan Tilkkaan mutta siellä meni maaliskuun lopulle ajat naiskirurgille ( unohdin nimen). Cityklinikalla käyn Riikan luona, kiinnostaa B-lite -implantit. Tosin sinne en saanut järjestettyä kuin puolen tunnin ajan.
Huhtikuussa haluaisin päästä jo leikkaukseen, jotta ehtisi kesäksi jo parantua jonkin verran. :)

Lähtökohta pieni kerran imetty AA, lihaksen alle laitettu Motiva Ergonomix silksurface 320 Demi-profiilillä. Lopputulos kk leikkauksen jälkeen D-kuppi.
175cm/60kg

Lisää
3 kuukautta 3 viikkoa sitten #46989 : Alexa
Laitan tänne kokemukseni konsultaatiosta Eiran sairaalassa.
Kävin siis Minna Raution luona konsultaatiossa jonka piti kestää 45 minuuttia, mutta koska käynti oli niin perusteellinen niin kestikin tunnin. :) Minna kertoi aika tarkasti riskeistä ja miten niitä voidaan pienentää, kertoi leikkauksen kulusta, kyseli tärkeitä asioita, soviteltiin alustavasti erikokoisia sovitusimplantteja. Sovittiin sijoitustavasta. Oikein hyvä ja luottavainen mieli jäi käynnistä. Sitten olin vielä hoitajan luona puoli tuntia, siinä käytiin läpi käytännön asioita ja sovittelin lisää muita kokoja.
Menen käymään siellä toisen kerran, jotta saisimme valittua varmasti sopivan kokoiset implantit ja huhtukuussa leikkaukseen. :cheer: Minna tuntuu olevan niin huolellinen joka asiassa että olen todella luottavaisella mielellä..

175cm/60kg

Lisää
3 kuukautta 1 viikko sitten #47081 : Mappi
Hei,
Minkä verran tuolla tulee maksamaan? Koetin etsiä Eiran sairaalasta hintoja, kutta en löytänyt kuin konsultaatiohinnan.

Lisää
3 kuukautta 1 viikko sitten #47082 : haave

Mappi kirjoitti: Hei,
Minkä verran tuolla tulee maksamaan? Koetin etsiä Eiran sairaalasta hintoja, kutta en löytänyt kuin konsultaatiohinnan.

4500 motiva, mentor 4900 + alv 24% Jos tilanne on sellainen, että rintoja ei ole ollenkaan, saa ilman alv:tä sillä kyseessä ei ole pelkästään esteettinen leikkaus syy.

Kävin Minna Rautiolla konsultaatiossa, tykkäsin :)
Seuraavat käyttäjät sanoivat kiitos: Mappi

Lisää
3 kuukautta 1 viikko sitten #47087 : Mappi
Kiitos! Minnako arvioi tuon tuleeko alvia vai ei? Mulla ei todellakaan ole rintoja ja se mitä on, on sellainen vaahtokarkkinykerö. Löysitkö tuon Minnan yhteystiedot Eiran sairaalan sivustolta vai onko hänellä yksityinen vastaanotto?

Lisää
3 kuukautta 1 viikko sitten #47090 : haave

Mappi kirjoitti: Kiitos! Minnako arvioi tuon tuleeko alvia vai ei? Mulla ei todellakaan ole rintoja ja se mitä on, on sellainen vaahtokarkkinykerö. Löysitkö tuon Minnan yhteystiedot Eiran sairaalan sivustolta vai onko hänellä yksityinen vastaanotto?

Joo Minna. Mulle tuli ihan yllätyksenä, et saan ilman alvia. Oli kyl huippu juttu!
Löytyy Eiran sivuilta.
Seuraavat käyttäjät sanoivat kiitos: Mappi

Sivu luotiin ajassa: 0.566 sekuntia