KT Kliinik Tallinna. Happy!!

Lisää
6 kuukautta 12 tuntia sitten #46172 : Emminetti
Kävin torstaina Tallinnassa leikattavana. Minulle tehtiin iso leikkaus johon osallistui kaksi kirurgia ja siltä päivältä oli sihteeri siirtänyt kaikki muut leikkaukset pois jotta kirurgeilla olisi työrauha. Menin klinikalle noin 10:30. Sain sairaalan vaatteet ja Troost tuli heti tervehtimään minua.
Hän halusi nähdä rintani ja totesi että kyllä, leikkaus on iso ja suunnitellaan kunnolla.
Hetkisen kuluttua molemmat kirurgit tulivat tussien ja mittanauhojen kanssa. He piirtelivät ja suunnittelivat puolisen tuntia, ottivat kuvia ja sanoivat että pitävät vielä palaveria ennen leikkausta. Koko oli suunnilleen selvillä ja implantin muoto. Olimme yhtä mieltä asioists ja minulta kysyttiin myös mitä haluaisin. Toiveeni oli lihaksen päälle ja näin myös päätettiin tehdä.
Välillä hieman pelotti, halusin että se olisi äkkiä vain nyt ohi. Saliin lähdettiin ennen yhtä, viimeinen muistikuva on kun kysyin nukutuslääkäriltä paljonko kello on johon hän vastasi että yksi.
Seuraavan kerran tiedän kun nukutushoitaja hokee minulle että tuli superhienot, super, super!
Se oli mahtava kuulla.
Heräämössä minusta huolehdittiin hyvin ja sain lääkitystä kipuun. Leikkaus kesti parisen tuntia, pari tuntia heräämössä ja kuuteen mennessä olin mieheni luona omassa huoneessa. Sain kaikkea mitä pyysin. Sama mieshoitaja oli heräämisestäni saakka pitämässä minusta huolta, tuntui että päivystikö hän oven takana koska kun painoin nappia, hän oli heti siinä. Illalla nukkumaan mennessä voin hieman pahoin ja oksensin kerran. Sitten se helpotti.
Kaikki meni loistavasti ja aamulla Troost tuli iloisena käymään ja sanoi ylpeänä että kuule tehtiin sinulle tosi kauniit rinnat!
Olin samaa mieltä.
Ei voi uskoa miten täysin tyhjistä patalapuista todellakin taiottiin parissa tunnissa upeat pyöreät ja kauniit, oikeat rinnat!!
Ja vieläkin olen hämillään siitä minkä kohtelun sain klinikalla!! Ei ketään muita samana päivänä. Vain minä ja minun rintani. Happy!!

14/12-17 KT Kliinik, Tallinn
Jaan Troost ja Siim Simmo
Kohotus ja implantointi
Nagor high range pyöreä 360 lihaksen päälle.
163cm, 68kg. 4 imetystä
Seuraavat käyttäjät sanoivat kiitos: Loo, Liina

Kirjaudu tai Rekisteröidy liittyäksesi keskusteluun.

Lisää
1 viikko 2 tuntia sitten #47427 : Loo
Neljä imetystä. Wau. Implantti päälle. JOs suinkin mahdollista niin haluaisin nähdä kuvan. Noin hinta tuosta operaatiosta, kieliongelmia, olitko TAllinnassa lisäöitä, yksin, laivalla vai koneella?

Augmentaatio 5/13
Natrelle anat. 410.

Kirjaudu tai Rekisteröidy liittyäksesi keskusteluun.

Sivu luotiin ajassa: 0.394 sekuntia