Kokemuksia Finestistä??

Lisää
10 kuukautta 6 päivää sitten #46147 : Idamariae
Help me! Mulla leikkaus 20.12., oon kuullut paljon hyvää kyseisestä firmasta mutta nyt tutultani kuulin jotain kauhutarinoita.. kertokaa onko omia kokemuksia?

Kirjaudu tai Rekisteröidy liittyäksesi keskusteluun.

Lisää
10 kuukautta 6 päivää sitten #46152 : Piiuli
Itse kävin finestin kautta ja mielestäni palvelu on pelannut hyvin. Miulla ei ainakaan kauhutarinoita kyseisestä firmasta ole. Uskoisin, että ihan luottavaisin mielin voit matkaan lähteä! :)

Leikkaus 4.7.2017
Laitettu Nagor impleo 360cc
Osittain lihaksen alle
Finest / Kullamaa

172cm / 57kg / 31v
4 x imetetty 70A

Toiveissa +500cc

Lisää
10 kuukautta 3 päivää sitten #46181 : Tissit 2017
Moikka !!! Itse kävin kans finestillä eikä ollut mitään normaalista poikkeavaa/vakavaa sanottavaa =). Suosittelen.

Lähtötilanne B-kuppi, 2 x imetetty. Ei kokonaan tyhjät rinnat, mutta maan vetovoiman voittaneet kyllä. Pituus 160cm, 56kg.

Suunniteltu Nagor pyöreä 330-360.

Laitettu Nagor pyöreä 360 lihaskalvon alle ilmeisesti osittain.

Kullamaan käsialaa =)

Lisää
10 kuukautta 1 päivä sitten #46193 : Emmasiren
Kotiuduin tänään Tallinnasta Finestin kautta tehdystä leikkauksesta, eikä minullakaan ole moitittavaa! Kun pääsin perille oli heti kuljettaja vastassa ja hänen kanssa menin parin muun leikattavan kanssa sairaalaan. Siellä vaihdoin heti vaatteet ja sitten ultraan. Ultran jälkeen Kullamaa kävi piirtämässä minua ja sanoi että ihan kohta leikataan! Minä rupesin heti jännittämään Kun en ehtinyt edes saada esilääkitystä. Hetken meni niin makasin leikkaus pödällä ja sitten heräsin uusilla rinnoilla :D hoitajatat olivat tosi mukavia ja osasivat suomea. Ainuat miinus oli että kilulääkkeet olisi voinut olla jotain vahvempaa kun vaan buranaa ja paracetamolia :P

Leikkaus 18.12.2017 Fin-Est, 168/90kg, oma rinta 85b/c, Nagor 520cc, Jyri Kullamaa

Lisää
10 kuukautta 1 päivä sitten #46200 : LiisaTu
Mulla 2 pop Fin-Estilla tehdystä leikkauksesta myös.

EmmaSiren - onkohan meillä ollu eri anestesialääkäri? - - koska minä sain kyllä halutessani iv.sti Dolmedia sairaalassa ja kotiin liuskan Diklofenacia (= Voltaren). Olin kyllä itsekin toivonut että sieltä olisi saanut mukaan jotain mietoa opiaattia, esim. Panacodia tai Tramalia, mutta olen kyllä pärjännyt tuolla "Voltarenilla" ja Paraceamolillakin.

Minulla ei siis myöskään mitään moitittavaa ole Fin-Estin toiminnasta. Kotkan sairaalassa oli ystävällisiä hoitajia mutta ehkä minulle sattui ne, joiden suomenkieli ei niin kehuttavaa ollut ;) Tänään soittavat Fin-Est.ltä kontrollisoiton joten voin sitten selvittää pikkuasiat jotka mieltä vaivaavat (esim. lääkärin epikriisi, milloin saan sen).

Motiva Ergonomix Demi 300cc
Osittain lihaksen alle 12/2017/ Siim Simmo
Lähtö 160cm/55kg - 75A/AA kahdesti imetetyt
Seuraavat käyttäjät sanoivat kiitos: Emmasiren

Lisää
10 kuukautta 1 päivä sitten #46212 : Emmasiren
LiisaTu - oli varmaan sama anestesia lääkäri ja saatiin samat lääkkeet, en vaa itse kokenut että ne kauheasti levitti kipua. Panacod olisi juuri ollut mukavampi saada! Onneksi minulla on niitä kotona, vaikka tänään on olo jo tosi paljon parempi! :D

Leikkaus 18.12.2017 Fin-Est, 168/90kg, oma rinta 85b/c, Nagor 520cc, Jyri Kullamaa
Seuraavat käyttäjät sanoivat kiitos: LiisaTu

Sivu luotiin ajassa: 0.353 sekuntia