KL sairaala Asko Salmi

Lisää
10 kuukautta 3 viikkoa sitten #45944 : anucristina
Heips
Laittakaas kuvia Askon töistä, olisi kiva nähdä. Itselleni hän taikoi juuri toiveiden mukaiset taideteokset ja puitteet Helsingissä olivat erittäin miellyttävät. Lähtötilanteeni oli implanteilla imetetty DD. Laitettiin Motiva Corse 925cc . Pituuteni 173cm, 59kg ja rintakehä 75cm. Uutta kuppikokoani en vielä tiedä, käytössä on nämä panssariliivit kun vasta 2vkoa kulunut mutta ehkä 75F, kerron kun tiedän

Tässä viestissä on kuvia liitetiedostona.
Kirjaudu sisään tai rekisteröidy nähdäksesi ne.

Seuraavat käyttäjät sanoivat kiitos: Loo, pulla, Piiuli, monsterosa, Minsku73

Kirjaudu tai Rekisteröidy liittyäksesi keskusteluun.

Lisää
10 kuukautta 3 viikkoa sitten #45947 : anucristina
Hienot, onko ne lihaksen päällä? Mun ekaa leikkausta Asko ei tehnyt vaan siirryin Askon sairaalaan muualta korjattavaksi ja nämä on nyt Askon luomukset. Oon myös erittäin tyytyväinen.

Lisää
10 kuukautta 3 viikkoa sitten - 10 kuukautta 3 viikkoa sitten #45952 : pulla
Osittain alla on mullakin. Kuvat nyt poistettu.

Motiva Ergonomix Full 550 2/2016,
Natrelle anat FF 375g 6/2015 ja 475g 9/2015
Viimeksi muokattu: 10 kuukautta 3 viikkoa sitten : pulla.

Lisää
6 kuukautta 2 viikkoa sitten #47191 : Manuli
Olisiko lisää kokemuksia Salmesta? :)

Lisää
4 kuukautta 2 viikkoa sitten #47417 : Loo
Hei, tämä oli siis kolmas operaatiosi? Minkä vuoksi muutoksia?

Augmentaatio 5/13
Natrelle anat. 410. --> rikkoutunut 2018--> korjaus 6/18 MOTIVA DEMI ERGONOMIX ROUND 380

Lisää
4 kuukautta 1 viikko sitten #47426 : Moonam

Manuli kirjoitti: Olisiko lisää kokemuksia Salmesta? :)

Olen käynyt Askolla konsultaatiossa ja 20.6. menossa leikkaukseen. Jyväskylään sairaala kl:n. Voin kertoa sitten miten meni :) konsultaatiosta ei ainakaan mitään pahaa sanottavaa, todella rento ja asiansa osaava meininki.

Lisää
1 kuukausi 8 tuntia sitten #48141 : Minsku73
Minut leikattiin 28.6.18 ja laitettiin Motivan 380cc. En voisi olla tyytyväisempi; kaikki on sujunut hyvin ja peilikuva näyttää upealta. Nyt olen kokonainen ja sinut kehoni kanssa. Asko teki loistavaa jälkeä ja henkilökunta klinikalla oli ystävällistä ja osasi asiansa. Suosittelen lämpimästi!

28.6.18 Motiva Demi Ergonomix Round 380cc / Asko Salmi

Lisää
1 kuukausi 8 tuntia sitten #48142 : Onneli
Millainen lähtökohta sulla Minsku oli? Entä ylävartalon leveys? Itsellä vielä mietinnässä tuo koko, siksi kiva kuulla lähtökohdista muilla.

Lähtötilanne AA75. Toiveissa n. 350cc full lihaksen alle.
Eiran sairaala
166/54

Lisää
1 kuukausi 7 tuntia sitten #48143 : Minsku73
Mun koko on 164cm/60kg, lähtökohtana tyhjiksi imetyt, olemattomat rinnat. En osaa sanoa rinnan leveyttä, mutta pienihän minä olen. Aiemmin käytin liivejä, joissa ympärysmitta oli 75, mutta olen käyttänyt ilmeisen väärää kokoa, koska nyt Changen liivit kokoa 65F, näyttää minusta C-kupilta. Implantit laitettu osittain lihaksen alle, jotta eivät erotu rasvattomassa rintakehässä. Jos Onneli olet kovin vähärasvainen, miettisin vielä full-mallia. Ainakin itselleni se olisi ollu liian luonnoton. Tämä demi näyttää luonnollisemmalta, tosi kauniilta. Itse en halunnut, että jokainen uimahallin saunassa vastaan tuleva toteaisi mielessään, että tuolla on taatusti silikonit. Mutta nämä on niin kiinni siitä millaista lopputulosta haluaa.

Lisää
1 kuukausi 7 tuntia sitten #48144 : Onneli
Kiitos kommentistasi :). Itse kun olen katsonut demiä kuvista, niin ovat näyttäneet lituskoilta. En ole livenä nähnyt. Toinen konsultaatio vielä edessä samassa paikassa, joten siinä voisin kysyä vielä tarkemmin kirurgin mielipidettä. Tykkäisin itse myös tuosta ergonomixista, mutta sitä ei valitettavasti saa ilman mikrosirua, joten päätynen siihen perus round-malliin.

Ja kiva kuulla että oot tyytyväinen kaikinpuolin!

Eiran sairaala
166/54

Lisää
1 kuukausi 6 tuntia sitten #48145 : Minsku73
Nämä minun ei ainakaan ole lituskat, päinvastoin oikein terhakkaat! Mutta varmasti riippuu tämäkin siitä mikä on lähtötilanne. Asko näytti mulle kuvia, joissa lähtötilanne oli hyvin samanlainen kuin mulla, joten tiesin millaista on tulossa. Ja sitä tuli mitä tilasinkin.

Seuraavat käyttäjät sanoivat kiitos: Onneli

Lisää
1 kuukausi 6 tuntia sitten - 4 viikkoa 1 päivä sitten #48146 : Minsku73
Tässä pikaisesti otettu kuva huonossa valaistuksessa. Kuva poistettu.

Viimeksi muokattu: 4 viikkoa 1 päivä sitten : Minsku73.
Seuraavat käyttäjät sanoivat kiitos: Onneli

Lisää
1 kuukausi 5 tuntia sitten #48147 : Onneli
Kiitos kuvasta! Asko on tehnyt kaunista jälkeä. Isoille näyttävät tosiaan demitkin! Hassua miten eri kuvatkin hämäävät niiden suhteen. Lopputuloksesi näyttää luonnolliselta.

Itselleni ei luonnollista lopputulosta kirurgin mukaan saa (ellen sitten ottaisi 100cc ja vähän päälle, koon implantteja), sillä olen ylävartalosta kovin vähärasvainen. Mutta toki jonkinlaista luonnollisuutta mittasuhteiden osalta toivon siltikin.

Eiran sairaala
166/54

Sivu luotiin ajassa: 0.605 sekuntia