Rintojen suurennus Tallinnassa

Lisää
1 kuukausi 3 viikkoa sitten - 1 kuukausi 3 viikkoa sitten #45628 : mirandael
Pahoittelen jo valmiiksi tätä uutta ketjua, mutta tuntuu että kaikki aiheesta olevat keskustelut ovat vuosia vanhempia, ja haluaisin tuorempaa tietoa, ja mahdollisesti vastauksia asioihin! :)

Muokataanko rintojen suurennusleikkauksen yhteydessä automaattisesti suuria nännipihoja pienemmäksi omasta pyynnöstä? Tuleeko siitä lidähintaa, vai sisältyykö valmiiseen hintaan? Tiedän että nämä asiat selviävät viimeistään konsultaatiossa, mutta sinne on vielä hetken aikaa, ja haluaisin mielellän i kuulla tietoa jo nyt.

En ole siis vielä käynyt itse konsultaatiossa, mutta kiinnostaisi kuulla miten muilla asia on mennyt. :) Itsellä suuret nännipihat, ja haluaisin niitä siis pienennettävän leikkauksen yhteydessä.

Entä missä olette käyneet ottamassa tarvittavat verikokeet, paljonko nämä kustansivat? tai uä ja mammografia? otettiinko ne vasta paikan päälle saapuessasi?

Olen menossa ensi vuoden puolella Tallinaan suurennuttamaan, ja mahdollisesti kohottamaan rintani tarpeen vaatiessa, ja paikoiksi olen miettinyt Laatukirurgiaa, Fin-Estiä ja Christinas Clinic vaikuttaa myös hyvältä vaihtoehdolta. Kiinnostaisi myös kuulla jos jollain on kokemuksia Clinic Estetic -paikasta?

Olisi mukava kuulla näistä paikoista kyseisen kokemuksia :)

Kiitos kaikille vastauksista!
Viimeksi muokattu: 1 kuukausi 3 viikkoa sitten : mirandael.

Kirjaudu tai Rekisteröidy liittyäksesi keskusteluun.

Lisää
1 kuukausi 3 viikkoa sitten #45630 : Havana
Omalla kohdalla kirurgi ehdotti että nännipihat kiristetään/ kohotetaan vasta määrätyn ajan kuluttua leikkauksesta. Liittyy turvotuksen laskemiseen, ja implanttien lopulliseen asettumiseen. Toki kirurgikohtaista, ja varmasti tehtävissä , itse en kuitenkaan haluaisi niinpäin. On myös toinen vaihtoehto joka on se, että nännit operoidaan ennen varsinaista leikkausta.
Maksaa erikseen.
Verikokeet pitää yleensä käydä yksityisissä lääkärikeskuksissa. 100- 200 euron korvalla, laajemmissa näytteissä. Mammografia on muutaman satasen reilu.

09/15 Mentor 330cc anatominen lihaksen päällä. Siluetti
10/17 Sebbin 475cc lihaksen alla. PSC
174/65

Lisää
1 kuukausi 3 viikkoa sitten #45635 : Piiuli
Itse kävin Terveystalolla otattamassa pvk: n leikkausta varten ja se kustansi n. 30e. Finestillä leikkausaamun tutkimukset, itsellä vain ultra, oli 100e lisää leikkauslaskuun.

Leikkaus 4.7.2017
Laitettu Nagor impleo 360cc
Osittain lihaksen alle
Finest / Kullamaa

172cm / 57kg / 31v
4 x imetetty 70A

Toiveissa +500cc kesä 2018

Lisää
1 kuukausi 3 viikkoa sitten #45637 : Maima
Pyysin klinikalta lähetteet verenkuvaan ja ultraan ja sitten varasin ajat ihan tk:seen. Ultra maksoi muistaakseni 70€ ja verikoe ~20€. En tiedä sitten onko nämä kaupunki/kunta kohtaisia vai kaikkialla sama, mutta näin itellä. :)

Karhupuisto 3.10.-17 Siim Simmo
164cm/53kg lähtötilanne lievästi tubulaarinen a-kuppi
Motiva Ergonomix Full 315

Lisää
1 kuukausi 3 viikkoa sitten #45638 : Piiuli
Itselläni tuo hieman korkeampi pvk oli kai siksi kun en saanut lähetettä siihen. On vissiin tavallista, että saa lähetteen, mutta en tiedä miksi mie en saanut sellaista. Mutta edullinen kuitenkin:)

Leikkaus 4.7.2017
Osittain lihaksen alle
Finest / Kullamaa

172cm / 57kg / 31v
4 x imetetty 70A

Lisää
1 kuukausi 3 viikkoa sitten #45650 : mirandael
Kiitos vastauksista. :) Olen menossa parin viikon päästä konsultaatioon, ja toivon saavani sieltä vastauksia kysymyksiini. Onko teillä kokemuksia mainitsemistani klinikoista?

Lisää
1 kuukausi 3 viikkoa sitten #45662 : Piiuli
Mie tosiaan kävin Finestin kautta leikkauksessa. Ei miulla huonoa sanottavaa ole paikasta, itse oon tyytyväinen hein palveluun. Ainoa miinus tuossa on tuo matkustaminen.. oli aika epämukavaa tuo kotiin paluu matka kun kipeä oli.
Ajatuksissa on toteuttaa samassa paikassa uusintaleikkaukseni.

Leikkaus 4.7.2017
Osittain lihaksen alle
Finest / Kullamaa

172cm / 57kg / 31v
4 x imetetty 70A

Lisää
3 viikkoa 4 päivää sitten #45874 : Sarah80
Terveisiä Tallinnasta =)

Maanantaina tosiaan aamusella lähdettiin Helsinkiin ja siitä sitten laivalla Tallinnaan. Meidän kanssa samalla kuljetuksella tuli kaksi muutakin naista saattajineen, rintaleikkaukseen hekin. Vartin verran kesti matka satamasta sairaalalle ja siellä ilmoittautumisen jälkeen pääsimme omaan huoneeseen jossa suoraan vaihdettiin sairaalan aamutakki ylle. Mulla ei ollut Suomen puolella otettu verikokeita, eikä rintatutkimusta, eli ne molemmat tehtiin ihan aluksi. Ultraukseen jouduin melkein puolisen tuntia odotella, mutta sen jälkeen kaikki menikin vauhdilla. Oli muuten ihan jäätävä hetki, kun ultraava lääkäri tutki tosi pitkään toistaa rintaa ja itsekin näin kuvaruudulta jonkunlaisen poikkeaman, jota hän monesta kulmasta zoomaili. Olin jo ihan varma, että tähän tämä nyt sitten tyssää ja mielessä vilisi jo kaikki syöpähoidot ja peruukit. No, ilmeisesti kaikki kuitenkin oli kunnossa, sillä lopuksi sanoi iloisin mielin että "valmista, kaikki ok". Huh!

Seuraavaksi omaan huoneeseen verikoetta ottamaan jonka jälkeen kirurgi tuli pikaisesti merkkaamaan parit tussin viivat ja vielä kokoasiaa siinä pohdimme. Mulle oli konsultaatiossa suunniteltu 460-520. Itse ehdotin vielä yhtä kokoa isompaa, mutta sen Kullamaa torjui heti, olisi kuulemma liian leveä mun ylävartalolle. Ja totesi silmää iskien, että kyllä tuosta tulee jo melko isot =) Päädyimme siis kokoon 520.

Sitten anestesialääkärin juttusille jossa meni noin 15 sek aikaa, sillä mitään allergioita, sairauksia tai kysymyksiä ei ollut. Siitä suoraan leikkaussaliin pöydälle makaamaan. Kolme ystävällistä hoitajaa pyöri ympärillä, laittoivat kanyylia, leikkausmyssyä ja antoivat esilääkityksen. Itse en ole koskaan aiemmin ollut missään leikkauksessa joten oli ihan mielenkiintoista kaikki se hälinä ja tapahtumat. Seuraavaksi toivottettiin kauniita unia, ja sen jälkeen seuraava muistikuva oli heräämöstä. Yllätyin, että nukutuksessa oli laitettu larynx-maski, mitä ilmeisimmin on ihan yleinen käytäntö? Olin noin reilun tunnin leikkauksen jälkeen vielä jatkanut uniani, mutta takana oli todella lyhyet yöunet ja pitkät matkustamiset eli ihmekös tuo. Siinä sitten hetken aikaa vielä jouduin odotella osastolle pääsyä, olo oli yllättävän hyvä, kipulääkkeet kaiketi niin tehokkaat ettei tuntenut kuin pientä kiristystä.

Osastolle päästyäni meni loppupäivä aika lailla lepäillessä. Välilä nousin kävelemään ja vessaan, mutta monta tuntia tuli sen illankin aikana nukuttua. Hoitajat kävivät laittamassa lisää kipulääkettä ja tuomassa ruokaa, joka maistuikin jo siihen aikaan (17.30) kun edellinen ruokailu oli edellisenä päivänä. Pahaa oloa tai pyörrytystä ei ollut ollenkaan, eikä rinnatkaan tuntuneet mahdottomilta, aivan kuin olisivat vain täynnä maitoa.

Yön nukuin sikeäst, kerran nousin vessaan ja jatkoin taas unia. Aamulla hoitaja tuli antamaan vielä nesteet ja lääkkeet ja vaihtoi myös uudet siteet ja putsasi haavat sen jälkeen kun kävin suihkussa. Näin silloin ekaa kertaa rinnat ilman tukiliivejä ja olihan ne kieltämättä isot ja pinkeät, mutta olivat tietenkin vielä hirmu "korkealla" ja turvoksissa. Kullamaakin kävi vielä pikavisiitillä tarkistamassa että kaikki oli ok ja toivotti hyvää kotimatkaa. Vaatetta niskaan ja aamupalan kautta kotimatkalle.

Täytyy kyllä sanoa, että täyden kympin voin antaa koko Fin-Estin toiminnalle! Kaikki hoitajat ja lääkärit puhuivat suomea, eikä huolenpitoa ja ystävällisyyttä olisi voinut olla enempää. Yksi ainoa miinus on se, että leikkauksen jälkeen ei käyty missään vaiheessa tuomassa mehua tai pientä syötävää, ainoastaan iltapala joka oli vasta 17.30.Kun leikkausta ennen pitää kuitenkin olla se 6 tuntia syömättä, niin joku pikku välipala olisi ollut paikallaan. Onneksi mulla oli oma mies mukana joka oli leikkauksen aikana käynyt hakemassa hedelmiä mitkä olivat ihan paras siihen olotilaan.

Voin laittaa illemmalla ilmakylvyn koittaessa kuvat miltä näyttää.

Yhtään ei kaduta, ainoastaan harmittaa, etten ole tehnty tätä jo aiemmin =)

Leikkaus tulossa 11/2017. Lähtötilanne 80B, 168cm 70kg. Suunnitteilla Nagor 460-520cc. Jyri Kullamaa

Lisää
2 viikkoa 3 päivää sitten #45959 : Tintti88
Kävin itse tallinnassa pari viikkoa sitten jaanin luona ottamassa mentor 425 implantit ja tulos on kaunis ja jaan miellyttävä kirurgi
Vastaanotolla kävin laatukirurgiassa kokeilemassa implantteja
Tallinnaan meno oli jännittävää mutta kannatti
Seuraavat käyttäjät sanoivat kiitos: Catya

Sivu luotiin ajassa: 0.571 sekuntia