Jaan Troost vai Siim Simmo

Lisää
10 kuukautta 3 viikkoa sitten #45448 : Nettalinnea
Suunnitelmissa silikonit, kumpaa kirurgian suosittelette? Saa kertoa myös kokemuksia!

Kirjaudu tai Rekisteröidy liittyäksesi keskusteluun.

Lisää
10 kuukautta 2 viikkoa sitten #45450 : lehtosa
Simmo ehdottomasti! Mun mielestä troostin leikkaamat rinnat ei oo kauniita, kiitorataa jää monella aika paljonkin ja vastaavasti sideboobsia tulee myöskin. Katopa vaikka amanda harkimon rintoja, ei järin kauniit (tietääkseni troostin leikkaamat). Kertoo mun mielestäni sen ettei kirurgi osaa suositella asiakkaalle oikean kokoista implanttia parhaan lopputuloksen saamiseksi.

53kg/172cm

7.9.2015 pyöreä Natrelle high profile 365cc, lihaksen päällä
Plastic Surgery Center, Jyri Hukki
Lähtötilanne 65A --> 65E

TULOSSA 23.2.2018 Motiva Round Corse 650cc, lihaksen päälle
Helsinki Clinic, Janne Jyränki

Lisää
10 kuukautta 2 viikkoa sitten #45451 : Catya
Kävin molempien luona konsussa ja ehdotukseni oli 460 tai 520 jotta sais rintakehää täytettyä. Molemmat suositteli isompaa mutta Troost suositteli siitä vieläkin leveämpää implanttia 560cc jotta oikeesti sais rintakehän täytettyä. Mulle ainakin on fiilis että että on osaava :)

Rintojen suurennus:
4/2018 Nagor HR 520cc, Lihaksen päälle
12/2017 Nagor 460cc, lihaksen alle
4/2014 Nagor Impleo 330cc, lihaksen alle

158cm/56kg/Alkutilanne 75b

Lisää
7 kuukautta 4 viikkoa sitten #46191 : Emminetti
Mun rinnat on tehty molempien herrojen läsnäollessa. Molemmat olivat kaikesta yhtä mieltä. Tai siis me kaikki olimme kaikesta loppujen lopuksi yhtä mieltä ja ainakin nyt tuntuu että lopputuloksesta tulee upea, aika sen sitten näyttää.
Molemmat herrat osaavat asiansa. Troostista jäi erityisen miellyttävä kuva. Hän on ihmisenä älyttömän mukava ja sympaattinen sekä huumorintajuinen mies.

14/12-17 KT Kliinik, Tallinn
Jaan Troost ja Siim Simmo
Kohotus ja implantointi
Nagor high range pyöreä 360 lihaksen päälle.
163cm, 68kg. 4 imetystä

Sivu luotiin ajassa: 0.547 sekuntia