Kohotus ja implantointi tulossa

Lisää
1 vuosi 2 kuukautta sitten #44498 : Emminetti
Olen syksyllä menossa Jaan Troostille sekä kohotus että implantointi mielessä.
Konsultaatiossakaan en ole vielä käynyt mutta kävin keväällä Asko Salmen konsussa joka olisi laittaut rasvaimulla otettus rasvatäyttöä rintoihini.
Nyt olen kuitenkin 15kg hoikempi ja syksyn tavoitteena normaalipaino eli se -20kg.
Näin ollen rasvaimuille ei ole tarvetta ja päätin implantin puolesta.
Haluaisin kuulla miten toiouminen on edennyt kun on tehty kohotuksen kanssa implantointi.
Olen jo 47-vuotias ja neljästi imettänyt ja etenkin nyt etumuksessa on vain tyhjät nahkapussit.
Leikkaus tulee todella tarpeeseen!!

14/12-17 KT Kliinik, Tallinn
Jaan Troost ja Siim Simmo
Kohotus ja implantointi
Nagor high range pyöreä 360 lihaksen päälle.
163cm, 68kg. 4 imetystä

Kirjaudu tai Rekisteröidy liittyäksesi keskusteluun.

• Mama84
  • Mama84 hahmo
  • Poissa
  • Fresh Boarder
  • Fresh Boarder
  • Kohotus+implantit haaveissa loppuvuodesta, 460cc?
Lisää
1 vuosi 2 kuukautta sitten #44577 : Mama84
Minä myös mielelläni kuulisin kokemuksia. Itsellä 5 lapsen imetyksen sekä painonvaihteluiden jäljiltä myös aivan tyhjät lerpukkeet. Sunnuntaina olen finestin konsuun menossa, tähän asti olen s-postiarvioita saanut eri kirurgeilta ja ankkurikohotus implantteineen luultavastikin tulossa. Kuinkahan paljon rinnan koko pienenee kun nahkaa kuitenkin poistetaan ja ottaako nyt sitten lihaksen alle että säilyisi pidempään, täytyy varmaan luottaa kirurgiin. Imetyksen lopetin toukokuussa ja suunnittelin leikkausta loppuvuodelle mutta kuulin vasta ettei kohotusta voisi tehdä ennen kuin on vuosi imetyksestä mutta pelkät implantit voi laittaa 6 kk päästä. Se kyllä latisti intoa mutta täytyy vielä kysyä lääkäriltä sunnuntaina. Kovasti kyllä ajattelin joululoman parannella rintamusta ja että nyt viimein olisi viimeinen kesä näillä..

Lisää
1 vuosi 2 kuukautta sitten #44584 : shadowcat

Osa viestistä on piilotettu vierailta. Rekisteröidy ja kirjaudu nähdäksesi se.

Lähtökohta imetetyt ceet (tyhjät pussit).

375cc anatominen Natrelle, osittain lihaksen alle 9/2016 (Jyränki).

• Mama84
  • Mama84 hahmo
  • Poissa
  • Fresh Boarder
  • Fresh Boarder
Lisää
1 vuosi 2 kuukautta sitten #44586 : Mama84
Kiitos Shadowcat kokemuksesta. Avoimin mielin menen vaihtoehtoja kuulemaan, tavoitteena tietenkin on että olisi mahdollisimman pitkäikäinen ja kestävä ratkaisu. Kuinka "paha" alkutilanne sinulla oli ja sanottiinko että kohotus olisi myöhemmin mahdollinen? Minulla se taitaa olla väistämättä edessä, ainakin jokainen arvio tähän asti ollut sen puolella ja luulen kyllä että vaikka nämä implanteilla täyttäisi niin pian roikkuisivat taas, oma kudos niin venynyt ja vanunut.

Lisää
1 vuosi 1 kuukausi sitten #44588 : shadowcat

• Mama84
  • Mama84 hahmo
  • Poissa
  • Fresh Boarder
  • Fresh Boarder
Lisää
1 vuosi 1 kuukausi sitten #44590 : Mama84
Aika samoilta lähtökohdilta kuulostaa, nämäkin sais helposti rullalle:D Et kuvia haluaisi laittaa?:) Mulla meinasi Jyränki että jos kovin kahvakuulailua harrastan niin ei suosittele lihaksen päälle ja itse haluaisin alle ehdottomasti edes osittain että olisi tukea. Kun kuulailu ei ole kilpailumielessä vaan harrastus kerran, pari viikossa niin tuntuisi ettei haittaisi kun en muuten huhki salilla tai tee rintaa erikseen. Missä kävit ja kuka leikkasi?

Lisää
1 vuosi 1 kuukausi sitten #44632 : shadowcat

• Mama84
  • Mama84 hahmo
  • Poissa
  • Fresh Boarder
  • Fresh Boarder
Lisää
1 vuosi 1 kuukausi sitten #44636 : Mama84
Ymmärrän, en itsekään osaisi kuvitella kuviani julkisiksi:) Huomasin muuten virheen kirjoituksessani eli Jyränki suunnitteli lihaksen PÄÄLLE, koska harrastan kuulailua. Eilen kävin tosiaan konsussa ja innolla odottelen kirurgin mielipidettä asiaan mitä tehtäisiin ja milloin. Itse toivoisin ajankohdaksi loppuvuotta, paras lepohetki olisi varmaan joululoman tienoilla.

Lisää
1 vuosi 1 viikko sitten #45069 : sdt

Lisää
8 kuukautta 3 viikkoa sitten #45902 : mirandael
Itse menossa Siim Simmolle konsultaatioon ensi kuun alussa. Edessä olisi kohotus ankkuriavilla + implanointi. Implantin koosta en osaa vielä sanoa, vaan odotan mitä kirurgi ehdottaa. Leikkaus on suunniteltu johonkin tammikuun tienoille, ei ole vielä lukkoon lyöty leikkauspäivää. Olisi myös mukava kuulla muiden kokemuksia aiheesta :)

Mastopexia + Motiva matrix 300cc
Lihaksen päällä
9.1.2018 Siim Simmo
163/68
Seuraavat käyttäjät sanoivat kiitos: Emminetti

Sivu luotiin ajassa: 0.563 sekuntia