Liian suuret implantit?

Lisää
1 vuosi 4 kuukautta sitten #43666 : Ee123
Hei,

Paljon tämän palstan keskusteluja seuranneena olen huomannut, että moni tuppaa harmittelemaan, ettei tullut hankkineeksi suurempia implantteja, mutta entäpä toisinpäin? Itsellä siis lähinnä päinvastainen tilanne, rintojen suuri koko lähinnä kauhistuttaa enkä malta olla miettimättä tuliko sittenkin otettua liian isot implantit omaan kaposeen varteen :dry: ? Kokoa on siis vain 360 cc, mutta alkutilanne oli varsin olematon.
Omasta leikkauksestani on vasta 4 päivää ja turvotus on aikamoinen, joten toivon että nämä tästä vielä kutistuvat turvotuksen laskiessa. Millaisia kokemuksia muilla on turvotuksesta? Asettuvatko rinnat vain paikoilleen turvotuksen vähentyessä vai muuttuuko kokokin huomattavasti?

Toki oma kehonkuva muuttuu implanttien oton myötä ja uuteen ulkomuotoon tottuu pikku hiljaa - se mikä aluksi tuntui valtavalta, on hetken päästä jo liian pieni -liekö se pääsyynä siihen miksi vielä isommat rinnat alkavat kiinnostamaan... Olisi kiva kuulla muiden mietteitä ja kokemuksia :)

Kirjaudu tai Rekisteröidy liittyäksesi keskusteluun.

Lisää
1 vuosi 4 kuukautta sitten - 1 vuosi 4 kuukautta sitten #43672 : Nataha
Heips, mulla on kolmas päivä meneillään ja myöskin sain 360cc implatit! Vieläpä high profilellä!
Tuntuu toooodella isoilta, voisivat olla paaljon pienemmät! Mutta 360cc ja high profile oli mulle pakko ottaa, jotta saadaan mun tubulaarisuus mahdollisimman hyvin pois.

Mutta, vaikka tuntuukin nyt todella hurjalta tämä koko, tiedostan että tässä on paljon turvotusta mukana ja myöhemmin nämä myös asettuvat paremmin ja luonnollisemmin. Eli nöy hätä :)

6.4.2017 Siim Simmo, Finest
360cc pyöreät Nagorit, high profile lihaskalvon alla.
Lähtökohta 75-80A, lievästi tubulaariset rinnat.
170/64, 30v, ei lapsia
Viimeksi muokattu: 1 vuosi 4 kuukautta sitten : Nataha.
Seuraavat käyttäjät sanoivat kiitos: Ee123

Lisää
1 vuosi 4 kuukautta sitten #43675 : Irene
4 pv leikkauksesta musta tuntui että olen tehnyt elämäni virheen: rinnat olivat valtavat, aivan liian isot, kummallisen muotoiset (liian ylhäällä ja sivuilla, ylhäältä pulleat ja alhaalta litteät; tyypillinen muoto jos on laitettu osittain lihaksen alle)... Itkuhan siinä tuli.

Tossa vaiheessa suurimmalla osalla on vielä aika messevät turvotukset, mulla ainakin oli niin että seuraavina viikkoina ne pieneni ja pieneni kuin pyy maailmanlopun edellä:lol: Mulla koko oikesti pieneni ainakin 1/3:lla, ensin nopeammin, sitten hitaaammin. Vielä 2kk leikkauksen jälkeen ostetut liivit jäivät myöhemmin pieniksi.

Lopulta sieltä turvotusten alta jäi jäljelle b-kupin rinnat kun 168/n60 kroppaani (lähtötilanne oli jokseenkin nolla).

Eli tossa vaiheessa ei voi sanoa edes alustavaa millaiset niistä tulee, varsinkaan jos lihasta on rikottu- onko sulla? Ja mitkä sun pituus/paino ovat?

Olen kuullut sanonnan että jos ne tuntuu sopivan kokoisilta heti leikauksen jälkeen, tulee liian pieni koko harmittamaan ja tietty tosinpäin. Päti ainakin mulla. Malttia!

Natrelle anatominen 325cc osittain lihaksen alla
168/58-60
Seuraavat käyttäjät sanoivat kiitos: Hanskuliini

Lisää
1 vuosi 4 kuukautta sitten #43676 : Ee123
Huojentavaa kuulla, kiitos Irene :). Mulla laitettiin lihaksen päälle mutta liekö tiukat kudokset vai imettämättömyys yms. syynä, sillä nämä ovat todella, todella turvonneet, nännit liki kainaloissa ja valtaosa massasta rinnan yläosassa. Liivien lisäksi pidän päivisin tukinauhaa päällä, jonka tarkoituksena on ymmärtääkseni "painaa" implantteja alemmas ja estää tissit kurkussa -efekti.

Kooltani olen about sun mitoissa eli 168/57.

Lisää
1 vuosi 4 kuukautta sitten - 1 vuosi 4 kuukautta sitten #43679 : Irene
Voi kun mulle olisi joku tullut kertomaan kun itse olin samassa tilanteessa.. Tietenkin kudokset on leikkauksesta turvoksissa ja tissit voi olla aivan kauhean näköiset, ja siitä pitäisi varoittaa etukäteen ettei niin moni itkeskelisi turhaan.
Laitanpa sulle tohon kuvam (kuittaa kun olet nähnyt) mistä vähän hahmottuu miten jäätävät melonit näistä mun tuli:laugh: Alkuun oli melonit kurkussa (ja niin myös itku...)!

Vinkki: odota viikko. Sitten kuukausi. Sitten teen pikaisen ensiarvion. 2 kk kohdalla on jo osviittaa mittä tuleman pitää, mutta lopullinen tulos on vasta 5-6kk kuluttua nähtävissä.

Natrelle anatominen 325cc osittain lihaksen alla
168/58-60
Viimeksi muokattu: 1 vuosi 4 kuukautta sitten : Irene.

Lisää
1 vuosi 4 kuukautta sitten #43680 : Ee123
Kuittaus kuvasta :). Helpotit oloani huomattavasti, kiitos siitä. Otan myös vinkin vastaan ja pitäydyn tuomitsemasta lopputulosta vielä.
Seuraavat käyttäjät sanoivat kiitos: Irene

• Liina
  • Liina hahmo
  • Poissa
  • Platinum Boarder
  • Platinum Boarder
  • Motiva 510 Dual Plane, 2018 (toinen kierros)
Lisää
1 vuosi 4 kuukautta sitten #43682 : Liina
Kyl ne on vielä niin tuoreet, ettei ne oo asettunu aloilleen vielä ollenkaan. Nyt ne on vielä vähän kuin irralliset, turvonneet pallot. Sulla on varmaan kipua ja epämiellyttäviä tuntemuksia. Nukkuminen on vaikeeta ja tukiliivit ahistaa. Vituttaa.

Mulla oli leikkauksen jälkeen kuin kaks tiiliskiveä rinnuksilla. Tiesin tän kyllä jo etukäteen, thank god. 6kk kohilla oli rinnat asettuneet uomiinsa (mulla tuli vielä aika paljon muutoksia 5kk jälkeen) ja hiljaksiin ne siitä vielä vähän muutteli muotoaan reiluun vuoteen asti.

Implantit ikäänkuin uppoavat kroppaan kunhan kudokset antaa vähän periksi ja ite implantti lämpenee ja pehmeytyy ja muokkautuu kudoksien mukaan.

Mutta siis on tietysti niitäkin, joilla on tullu omaan makuun liian isot 300+ kokosilla implanteilla. Mutta sanoisin kanssa, että koita painaa rinnat unholaan nyt hetkeksi, keskity johonkin muuhun ja jo parin viikon päästä rupeet huomaamaan muutosta.

28.6. 2018 Nord Esthetic, Liettua, Motivan 510 osittain lihaksen alle.
24.9. 2015? Proforma clinic, Örjan Gribbe, Mentor High Profile 425cc lihaksen alle.
Lähtökohta nuupahtanut imetetty pieni B 160cm/59kg
Seuraavat käyttäjät sanoivat kiitos: Ee123

Lisää
1 vuosi 4 kuukautta sitten #43686 : Ee123
Joo, täytyy myöntää että silmä alkaa pikku hiljaa tottumaan myös näihin palloihin joten epäilen kovasti että koko tuntuisi liian isolta lopun viimein ;).

Tukiliivien ahditusksesta sen verran, että onko normaalia että liivit jättävät syvät painaumat rintoihin? Epäilen että omat liivini olisivat kokoa turhan pienet, tuskin kova puristus ainakaan helpottaa tätä turvotusta ellei jopa päinvastoin? Jouduin lisäksi pitämään tukinauhaa joka on tietysti omiaan lisäämään puristusta, mutta painaumat syntyvät myös silloin kun en tukinauhaa pidä...

• Matilda
  • Matilda hahmo
  • Poissa
  • Fresh Boarder
  • Fresh Boarder
  • B-Lite 365cc lihaskalv.alle 2.2017,J.Troost,164/56
Lisää
1 vuosi 4 kuukautta sitten - 1 vuosi 4 kuukautta sitten #43696 : Matilda
Mulla on lähes 2kk leikkauksesta, turvotus on postunut, mutta valtavat pallot edelleen. Mielestäni turvotuksen poistumisen jälkeen ilmeistyi kuinka isot rinnat oikeasti ovat, verratuna kroppaan. Pehmeyttä on lisäntynyt jonkin verran, mutta oikeasti ne ovat todella kovia.
Luen täältä ja etsin lohtua. Usein kiroitettaan että harmittaa kun lopputulos on odotetusta pienempi, en todellakaan usko, että koossa mitään muutoksia tulee, koska implantin koko on mikä on.
Lisäksi on oikean rinnan ulkopuolella 2 "vakoa" tai "kyhmyä". Miksi, mikä nä ovat?
Sen verran "iloa" :(
Viimeksi muokattu: 1 vuosi 4 kuukautta sitten : Matilda.

Lisää
1 vuosi 4 kuukautta sitten #43698 : Ee123
Matilda, voi hyvin olla että rintasi vielä muoutoutuvat nykyisestä koska sulla on kuitenkin "vasta" se 2 kk takana. Tai siis vaikka varsinainen koko ei tuosta muuttuisi ,niin kuten Liina tuolla ylempänä kirjoitteli, implantit uppoutuvat kudokseen ajan kanssa. Joillakin se voi kestää toisia kauemmin. Ja mitä olen ymmärtänyt, niin varsinkin kun ei ole raskauksia takana kudos on tiukempaa ja näin ollen kropalla kestää kauemmin toipua venymisestä.
Seuraavat käyttäjät sanoivat kiitos: Matilda

Lisää
1 vuosi 4 kuukautta sitten #43699 : Cha
Musta tuntuu, että mä olin täällä syksyllä yks pahimpia jääriä, kun vaan angstasin kuukaudesta toiseen, että liian isot tuli otettua :)

Puoli vuotta meni, että tissit asettui (näyttää muuten tosi erilaiselta kun aluksi ja todella asettuvat mun mielestä vähän edelleen). Nyt oon jo tottunut ja pikkuhiljaa vähän alkanut jo pettyä siihen, että tissien laskeutuessa tissivako pienentynyt :D

Vannoin, etten ikinä totu näihin jättitisseihin ja ajatus masensi jopa hiukan, mutta kyllä ne vaan on hyvät :) En isompia ainakaan vielä menis ottamaan, mutta on mulla nyt keho paljon tasapainoisemman näkönen. Kesti vaan tottua muutokseen. Kukaan ei oo huomannut eroa vaatteet päällä ja ihan oon ylpeä mun rintavarustuksesta.

Rintojen suurennus 17.8.2016
Nagor Impleo HR 360cc
Fin-Est / Kullamaa
Ruumiinrakenne: Pitkä ja hoikka
Lähtökohta: Kiinteä C-kuppi, jossa yläosassa tyhjää

Nenäleikkaus 6.1.2015
The Healt Clinic / Fertilitas / Aet Saarts
Seuraavat käyttäjät sanoivat kiitos: Hanskuliini

Lisää
1 vuosi 4 kuukautta sitten #43725 : ehkatanavuonna
Mulla oli kanssa aluksi fiilis, että ai kamala, ihan liian isot. Kunnes niihin alkoi tottumaan ja turvotus katoamaan. Nyt harmittaa, että mikseivät voineet jäädä sellaisiksi kuin olivat alussa :woohoo:

on kyllä vieläkin fiiliksiä, ett nyyh liian pienet tai vastaavasti nyyh liian isot. Mutta nämä ovat juuri passelit omaan kroppaan. Eniten tuo ''isoisuus'' ärsyttää bikinien ostamisessa, oon tilannut jo parit kappaleet ja yläosat eivät mitenkään istu näihin tisseihin. Mietityttää vaan että löydänkö ollenkaan imartelevia bikineitä vai näyttääkö nämä kaikissa yläosissa silaripalloilta.

Musta on outoa ajatella, että nää tissit voisivat vielä jotenkin muuttu tai laskeutua. Nää on olleet kuitenkin ulkomuodoltaan ihan samanlaiset leikkauksen ekasta päivästä tähän asti. Vaikka koko muuttui, kun turvotus katosi. Sanotaan että implantit laskeutuisi ja nännit siirtyisivät keskemmälle, mutta en vaan osaa kuvitella, että mun nännit voisivat olla rinnan keskellä :silly: mutta kiva kuulla, että puolen vuoden jälkeenkin ovat laskeutuneet. Itsellä tosiaan leikkauksesta aikaa vasta reilu pari kuukautta, mutta tuntuu kuin nää olisivat mukana pomppineet jo pari vuotta :D

Leikkaus 6.helmikuuta.2017. Siim Simmo, laitettu Nagor 390cc lihaskalvon alle. 164/63
Seuraavat käyttäjät sanoivat kiitos: Matilda

Lisää
1 vuosi 3 kuukautta sitten #44050 : Inkura
Heippatirallaa. Kävin pariviikkoa sitten hakemassa kaksoset kotiin,,, nii alkaa tuntua että olen varmaan joukon hurjin ja otin nagorin pyöreät 6.2 desiä :D. Muutamat kaverit ovat sitä katuneet että hitsi kun tuli otettua sittenkin liian pienet... No mieheän aattelin kun kerran sitä mennään ottaa tisulit ni otetaan sitten koko rahan edestä :D. Mut joo oonhan minä jo yli 40-v ja tuo maan vetovoima oli hurjaa... nyt kyllä olen tyytyväinen.. paitsi nyt hiukan on tuo toinen rinta alkanut vähän vuotaa kun tikit otettiin pois mut muuten kaikki ok

Sivu luotiin ajassa: 0.653 sekuntia