Paino leikkauksen jälkeen :)

Lisää
1 vuosi 2 kuukautta sitten #43365 : keitlyn
Hei,

onko muilla myös paino noussut leikkauksen jälkeen? Leikkaus oli 09.03.2017, painoa tuli yhteensä pikkasen yli 3kiloa, eikä se millään mene pois (tiedän, että alle kilon siitä ovat uudet tissit :) :) ). Sairaalassa söin vain siellä tarjottua ruokaa ja kotona oon syönyt vain ns. terveellistä + kävellyt ulkona päivittäin (hitaasti kyllä, mutta liikkunut 5-8km).
Saanko koskaan kilot putoamaan :ohmy: ?

Kirjaudu tai Rekisteröidy liittyäksesi keskusteluun.

Lisää
1 vuosi 2 kuukautta sitten #43367 : KLK
Mulla ihan sama homma. Mut leikattiin pe 10.3. Painoa n.4kg ja vatsa ihan järkyn näkönen pömppö. Mulle sanottiin, että koko kroppaan kerääntyy nestettä leikkauksesta ja siitä johtuu turvotus ympäri kehoa. Mullahan oli myös esim. nilkat turvonneet, sukista jäi "kivat" rannut melkeen 5 tunniksi sukkien pois ottamisen jälkeen. Eli ei hätää, eiköhän se siitä. Muista myös lepo ja juoda runsaasti vettä. Ei kannata vielä painoa stressata vaikka tiedän, kuinka vaikeeta se on. Kyllä ne nesteet lähtee liikkeelle, kun paraneminen alkaa olla voiton puolella. :)

Leikattu Virossa 10.03.2017/Jaan Troost
460cc Sebbin full profile+benelli kohotus
Lähtökohta: erittäin pehmeä 70E/75D

Lisää
1 vuosi 2 kuukautta sitten #43368 : Cha
Mulla vatsan turvotus kesti noin kuukauden :)

Imunestekierron takia juurikin vatsa on se mikä pahiten turpoaa ja sitten jalat myös. Ajan kanssa poistuu joka tapauksessa eli ei kannata suotta alkaa kehittämään mitään nesteenpoistokuuria tms.

Rintojen suurennus 17.8.2016
Nagor Impleo HR 360cc
Fin-Est / Kullamaa
Ruumiinrakenne: Pitkä ja hoikka
Lähtökohta: Kiinteä C-kuppi, jossa yläosassa tyhjää

Nenäleikkaus 6.1.2015
The Healt Clinic / Fertilitas / Aet Saarts

Lisää
1 vuosi 2 kuukautta sitten #43375 : Teté
Lymfahierontaahan voisi kokeilla...sillä hoidetaan muitakin leikkauksen jälkeisiä nesteestä johtuvia turvotuksia :)

168cm/58kg
Suunnitteilla Nagor pyöreä 360
Leikkaus 8.6.2017 Jyri Kullamaa (Fin Est)

Lisää
3 kuukautta 2 viikkoa sitten #46773 : Ulveriina
Onpas "kiva" kuulla, että muutkin ovat tunteneet itsensä turvonneiksi valaiksi leikkauksen jälkeen. Mulla maha röllöttää niin että varmaan 5 kg tullut lisää, tosin leikkauksesta on vasta muutama päivä. Aivan jäätävän läski olo. Miten nopeasti teillä muilla tämä turvotus on hävinnyt?

Motiva Ergonomix Round mini 310 cc lihaksen alle 1/2018

Lisää
3 kuukautta 2 viikkoa sitten #46775 : mirandael
Mulla on ensi viikolla kuukausi leikkauksedta. Viimeisen viikon aikana voisin sanoa että leikkauksesta tullut turvotus vasta kadonnut. :laugh:

Mastopexia + Motiva matrix 300cc
Lihaksen päällä
9.1.2018 Siim Simmo
163/68

Sivu luotiin ajassa: 0.566 sekuntia