Cityklinikka

Lisää
1 kuukausi 6 päivää sitten #45355 : Katsku88
Haluaisin jakaa oman leikkauskokemukseni. Eilen leikattiin Cityklinikalla. Klinikalla kaikki meni tosi hienosti, ja minua hoitaneet lääkärit ja hoitajat ja kirurgi olivat todella mukavia ja ammattimaisia. Herättyäni ei ollut pahoinvointia, toisin kuin edellisellä kerralla, kun minut on nukutettu.

Minulle tuli siis 300 cc pyöreät Sebbin implantit osittain lihaksen alle. Kipuja on ollut ja en kyllä oikein ole pystynyt juuri mitään tekemään itse. Todella koviakin kipuja välillä vaikka olen ottanut kaikki annetut kipulääkkeet. Eli ei kyllä mitenkään hirveän helppoa ole ollut. Mut toisaalta vasta eilen leikattu ja pari kolme ekaa päivää on kaiketi kamalimmat. Vielä en ole riisunut tukiliivejä, niin en vielä tiedä miltä näyttää mutta liivit päällä ainakin ihan lupaavalta.

Kirjaudu tai Rekisteröidy liittyäksesi keskusteluun.

Lisää
1 viikko 2 päivää sitten #45570 : Isse
Hei! Nyt tulee pitkä teksti, mut jos jotain auttaisi pähkäilyissä kun itsekin koitin tietoa etsiä vähän niukasti kokemuksia löytyi. Eli minut leikattii eilen 13.10 Cityklinikalla. Kävin ensiksi siellä ilmaisessa konsultaatiossa jonka yleensä tekee sh, mutta minulle teki toinen (ei minut leikannut) kirurgi ilmeisesti sairastapauksen vuoksi. Hän oli hyvin ystävällinen, mutta paljon jäi kysymyksiä. Menin mentaliteetilla anatomiset, mahd.pienet ja luonnolliset, osittain lihaksen alle. Sain 3D kuvat (olin aiemmin lähettänyt kuvat tilanteestani joka heidän sivuillaan mahdollista jo ennen konssua, joten saimme yhdessä muokkailla 3D kuvia, implanttimalleja ym.) Kaavailtiin anatomisia b-litejä 270-320cc. Noh, varasin leikkauspäivän jo samana päivänä. Aloin kuitenkin epäröimään kun tätä palstaa luin, lähinnä sitä, haluanko anatomisia sittenkään, osittain alle vai päälle olisko mahdollista tehdä puudutuksessa ym. Sähköposteilla olin yhteydessä Riikkaan ja sovimme että koska olen niin epävarma tulen hänelle vielä konsultaatioon. Riikan kanssa konsultaatio oli kattava, tuli selväksi että ei voi laittaa lihaksen päälle, omaa kudosta niin vähän että riski siihen että implantin reuna vuoden/parin jälkeen erottuisi. Päädyin konsultaatiossa kuitenkin pyöreisiin(onneksi!!)Sebbineihin osittain lihaksen alle, nukutuksessa ja koko 260cc-300cc väliltä mahdollinen. Tilattiin sit 260cc ja 280cc kun en osannut päättää. Leikkauspäivänä leikkaus myöhästyi toisen leikkauksen takia ja olin tosi kiukkuinen kun jännitti ja oli nälkä, mutta oli aivan ihana hoitohenkilökunta, sain huoneen missä odotella ja vaihtaa sairaalanvaatteisiin. Riikan kanssa käytiin piirtään kartta ja tekemässä lopulliset päätökset jolloin päädyin lopullisesti 280cc sebbineihin, hän tarjosi minulle myös samaan hintaan siinä b-litejä kun valmistaja kuulemma laskenut hintoja, mutta ne olivat minusta kovemmat ja kevyempi paino ei minusta näin pienissä ollut huomattava. Tämän jälkeen tapasin vielä anestesialääkärin, sain särky ja pahoinvointilääkkeen ja laitettiin tippa ja kohta oltiinkiin jo matkalla leikkuriin. Nukutus sujui hyvin ja ammattitaitoisesti, oli luottava olo ja jännityskin laukesi siinä kun höpöteltiin ennenkuin nukutettiin. Heräämössä oloni oli heti tosi hyvä, juttelin hoitajan kanssa, sain vettä ja aika pian mehua ja syötävääkin kun ei ollut pahoinvointia. Olin sen minimi 2h heräämössä, kävin köpöttelemässä, pissalla ja söin. Käytiin jälkihoito-ohjeet läpi ja kyselin kaikki mieltäpainavat jutut, sitten pääsinkin saattajan kanssa kottiin (jonkun pitää olla sun kanssa 24h leikkauksen jälkeen) Kipua ei ole ollut juurikaan (vielä ainakaan!) sain kahdeksi ekaksi päiväksi vahvat kipulääkkeet ja reseptit vielä sit lisäksi. Paineen tunne voimakas ja venymisen tunnetta, ylösnouseminen hankalaa ja tällöin vähän särkee. Kaikinpuolin kuitenkin positiivinen kokemus ja voin suositella kyseistä paikkaa. Mulla kriteerinä nimenomaan paikkaa valittaessa oli se, että haluan kaiken tapahtuvan Suomessa, osittain myös käytännön juttujen takia :) Kirjoitan ensimmäistä kertaa palstalle niin en tiedä mitä kaikkia tietoja pitää laittaa näkyviin tuohon.

25v, 159cm, 49kg
Tyhjät, kerran imetetyt 70A
Sebbin pyöreä 280cc, osittain lihaksen alla.
Seuraavat käyttäjät sanoivat kiitos: Bonxit68, maikkukoo

Kirjaudu tai Rekisteröidy liittyäksesi keskusteluun.

Sivu luotiin ajassa: 0.441 sekuntia