Cityklinikka

Lisää
8 kuukautta 6 päivää sitten #43094 : annakoo
Hei onko kukaan vaihtanut implantteja cityklinikalla Helsingissä? tai laittanut? kaipaan kokemuksia. Edessä vaihto, vanhat laitettu englannissa yli 10 vuotta sitten ja vaihtoa suositeltiin.

Kirjaudu tai Rekisteröidy liittyäksesi keskusteluun.

Lisää
7 kuukautta 3 viikkoa sitten #43185 : Mihu
Moikka!

Itseäni myös kovasti kiinnostaisi kuulla mielipiteitä ja kokemuksia Cityklinikasta ja plastikkakirurgi Riikka Veltheimistä. Ja eritoten jos kukaan on käynyt kyseisellä kirugilla/klinikalla rintojenkohotus + implantit leikkauksessa.

Itsellä haaveissa leikkaus (todennäköisesti implanttien lisäksi joutuu myös kohotuksen tekemään) ensivuoden alussa ja haluaisin, että leikkaus suoritettaisiin Suomessa. Olen erittäin kiinnostunut uusista B-Lite implanteista ja ainakaan omien tutkailujen perusteella tätä implanttimerkkiä ei Suomessa mikään muu klinikka vielä tällä hetkellä käytä.

Niin, ja jos kellään vielä jakaa mitään kokemusta B-Liten implanteista, olisin erittäin kiitollinen! Houkuttaa kummasti juurikin niiden kevyemmän painon vuoksi, itse kun suhteellisen suurista implanteista haaveilen. Kuinka kovat, millainen pintarakenne yms?

Kaikki kokemukset klinikasta, kyseisestä kirurgista ja B-Lite implanteista tervetulleita! :kiss: :)

Lisää
7 kuukautta 1 päivä sitten #43452 : Mihu
Uppia ! :whistle: :blush:

• Liina
  • Liina hahmo
  • Poissa
  • Platinum Boarder
  • Platinum Boarder
  • Mentor High Profile 425cc Lihaksen alla
Lisää
6 kuukautta 4 viikkoa sitten #43485 : Liina
Mä en muista tosta Riikasta muuta, kun jonkun haastattelun missä lyttäs Viron klinikat täysin :D Ei jääny sillai kauheen positiivinen kuva mimmistä, jos oman paikan mainostaminen perustuu toisen paikan lyttäämiseen.
Mut ammattitaidosta ei mitään hajua!

24.9. Proforma clinic, Örjan Gribbe, Mentor High Profile 425cc lihaksen alle.
Lähtökohta nuupahtanut imetetty pieni B 160cm/59kg
Seuraavat käyttäjät sanoivat kiitos: sagabel

Lisää
5 kuukautta 1 viikko sitten #44105 : Katsku88
Itse oon menossa Cityklinikalle konsultaatioon 23.5. ja juurikin kiinnostunut noista uusista B-Lite-implanteista. Oon lukenut pääasiallisesti positiivisia kokemuksia ko. klinikasta, joten itse menen luottavaisin mielin. Voin tulla päivittämään tänne, sitten konsultaation jälkeen millanen fiilis jäi.

:)
Seuraavat käyttäjät sanoivat kiitos: kukla, Mihu

Lisää
4 kuukautta 3 viikkoa sitten #44230 : Mihu
Katsku88;

Olis ihan mahtavaa jos tulisit päivittelemään!
Niin vähän loppupeleissä noista implanteista ja tuosta klinikasta löytyy kirjoituksia verrattain muihin.

minkälaiset lähtokohdat ja toiveet sulla on? Ja tietty mihin sitten päädyitte?

Lisää
4 kuukautta 3 viikkoa sitten #44232 : Jenski
Itse olen huomenna menossa leikkaukseen cityklinikkaan ja tarkoitus laittaa b lite implantit.Paikallispuudutuksessa laitetaan. Konsultaatio oli hyvä .Kolme d kuvat sain itselleni ,että pääsi vähän vertailemaan.

162cm/57kg
75b,2 x imetetyt
Rintojen suurennus B-lite implanteilla 27.5
Seuraavat käyttäjät sanoivat kiitos: Mihu

Lisää
4 kuukautta 3 viikkoa sitten - 4 kuukautta 3 viikkoa sitten #44235 : Katsku88
Tosiaan kävin siellä konsultaatiossa, ja ehdottomasti haluan nyt ne b-liten implantit. Tuntuivat käteen huomattavasti kevyemmältä ja jotenkin pehmeemmältä, kuin esimerkiksi Mentorin vastaava. Päädyttiin siihen, että koska harrastan paljon lihaskuntoliikuntaa salilla, laitetaan implantti lihaksen päälle, vaikka olenkin aika hoikka ihminen ja rasvaa ei paljoa ole. Mutta hoitaja vakuutteli, että mitään terävää rumaa rajaa siitä ei silti jää, kun laitetaan anatomiset implantit. Pyöreillä olisi voinut tulla enemmän semmoinen irrallinen palloefekti.

Hoitaja oli siis tosi ystävällinen 50-60 v. tienoilla oleva nainen, jolla itsellään myös implantit laitettu. ja sanoi että aikoo uusia seuraavaksi implanttinsa B-Liteen. Vastaanotolla meni vähän enemmän aikaa, mitä olin aluksi varannut, mutta sinänsä hyvä, että hoitaja ei kiirehtinyt vaan käytiin kaikki asiat huolella läpi. Hän otti kuvat ja mitat. Päätin leikkausajaksi 15.9. jotta kesä ei mene sitten toipumisen takia pilalle ja kyllähän kuumalla säällä tulehdusriski on suurempi. Tosi luottavainen mieli jäi ja semmoinen olo että Cityklinikalla olen hyvissä käsissä.

Lähtökohdat: 162cm/52kg/70b Toiveena C-kuppi, anatomiset ja luonnollisen näköiset silikonit. 295cc tai 300cc laitetaan todennäköisesti. Vielä ei päätetty implantin lopullista kokoa, sillä kirurgi Riikka sitten kuulemma arvioi sen leikkauspäivänä.
Viimeksi muokattu: 4 kuukautta 3 viikkoa sitten : Katsku88. Syy: Unohtui laittaa lähtökohdat..

Lisää
4 kuukautta 3 viikkoa sitten #44289 : Mihu
Heippa Jenski;

Tule ihmeessä päivittelemään kokemusta kun/jos jaksat! Kiinnostaa myös miten toimenpide paikallispuudutuksessa sujui, menikö kaikki hyvin ja oliko yhtään epämiellyttävän tuntuista? Itse kaihdan tällä hetkellä ajatusta rintaoperaatiosta paikallispuudutuksessa. :sick: Mitkä lähtökohdat sulla oli ja mihin kokoon ja sijoitustapaan päädyitte? ja miten koko operaatio sujui ja toipuminen lähtenyt käyntiin?

Lisää
4 kuukautta 3 viikkoa sitten #44290 : Mihu
Ja näköjään sulla olikin jo lähtökohdat näkyvillä, ei vaan näkynyt viestin kirjoitusvaiheessa. :)

Lisää
4 kuukautta 3 viikkoa sitten #44291 : Mihu
Katsku 88;

Mielenkiintoista kuulla attä susta tuntuivat pehmeemmiltä. :) Joku maininnut aiemmin, että B-Litet tuntuisivat muita implantteja kovemilta. Voisko johtua sitten, että anatomisessa mallissa taas se ei ole niin kova kuin taas anatomiset normaalisti. Pääsitkö hypistelemään ollenkaan pyöreitä B-Liten implantteja? Jos pääsit niin millainen tuntuma niissä oli?

Ilmeisimmin kokemus kaikinpuolin positiivinen, mikä on kiva kuulla. Kävitkö ennen Cityklinikkaa muissa paikoissa konsultaatioissa?

Eipä auta odotella itse kun sitä, että olisi itsellä rahat kasassa ja saisi ajan varattua, mutta tovi tuohon vielä menee. Kiva kuulla muiden kokemuksia ja kiva kun viitsitte vastailla.

Kiitos !:kiss:

Lisää
4 kuukautta 3 viikkoa sitten #44292 : Katsku88
En kokeillut siis kuin anatomista implanttia käteen. En tiedä musta se tuntui siis jollain tapaa kiinteemmältä mut silti pehmemmältä, vaikea selittää. Eli siis ehkä niin päin, että tässä B-litessä pintamateriaali ei ollut niin kova mut sit ehkä se sisus oli hieman kiinteempää tavaraa. Kun sit taas Mentorilla tuntu se kuori aika kovalta ja sisus sit ehkä on pehmeempää, mutta koska kuori oli kova niin jotenkin sit se yleistuntuma oli kovempi. Tosi vaikee on selittää :D Mutta painoero oli tosiaan ihan täysin huomattava, ja koska mulla tulee implantti lihaksen päälle, niin mitä kevyempi sen parempi, niin ei tuon maan vetovoima sit vaikuta niin paljoa :D

Mä oon joskus vuosia sitten käynyt Fin-Estin konsultaatiossa Turussa. Mut silloin sit peruin leikkauksen koska aloin jännittää ja olin ehkä liian epävarma ja nuori vielä silloin päätöksestä. nyt lähes 30-vuotiaana olen aivan varma tästä päätöksestä ja en enää mieti esimerkiksi sitä mitä muut saattaisivat ajatella minusta jos otan silikonirinnat. :D Tällä kerralla en siis käynyt muualla, koska haluan ehdottomasti leikkayksen tapahtuvan Suomessa Helsingissä ja sitten haluan juurikin sen B-liten, niin ei paljoa vaihtoehtoja ollut. :)

Lisää
4 kuukautta 3 viikkoa sitten #44293 : Jenski
Juu elikkä b liten 365cc päädyttiin ja sen enempää ei puudutuksessa olisi minulle pystynyt laittaa, kun paine olisi ollut liian kova. Hyvät lääkkeet sain ja leikkauksen aikana jouduttiin lisäämään puudutusainetta muutama kerta kun tuntui epämiellyttävälle.implanttia kun laitettiin tuntui hetken ikävälle ,mutta nopeasti toimenpide oli ohi.Leikkauksen jälkeen olo oli hyvä . Nyt toisella puolella viiltävää kipua kun nousee sohvalta /sängyltä ja kun liikuttaa kättä niin viiltävä kipu tuntuu hetken,mutta kuuluu asiaan.
Henkilökunta oli todella mukava.Oli kyllä aluksi hieman pelottava kokemus onneksi helpotti.

162cm/57kg
75b,2 x imetetyt

Lisää
4 kuukautta 3 viikkoa sitten #44295 : Jenski
Vieläkin kyllä valitsisin puudutuksessa leikkauksen :)

162cm/57kg
75b,2 x imetetyt

Lisää
4 kuukautta 19 tuntia sitten #44724 : Mihu
Katsku88;

Itsellekin paljon liikuntaa harrastavana tulee todennäköisimmin implantti lihaksen päälle. Ja suhteellisen isoista implanteista haaveilevana (en ole itsekään mikään sirorakenteisin) nuo implantit kuulostavat aivan mahtavalta mahdollisuudelta. Vaikkakaan en moisen painoeron uskokkaan aivan jäätäviä ihmeitä tekevän, mutta kuitenkin. :P

Taitaa olla jo jokusella klinikalla myös joitain B-Lite implantteja valikoimissaan, mutta niistä ei taideta ihan hirveästi huudella. Joka tapauksessa itse myös Cityklinikkaan olen kallellaan ainakin vielä.

Sitten kun itsellä on rahat valmiina leikkaukseen, en varmaankaan jaksaisi noinkaan pitkään odottaa pääseväni leikkauseen, niin täpinöissäni siinä vaiheessa olisin. :laugh:

Lisää
4 kuukautta 19 tuntia sitten #44725 : Mihu
Kiitos Jenski taas!

Kiva kuulla siitäkin positiivisia kokemuksia. Itseäni pelottaa ajatus mahdollisesta nukutuksen jälkeisestä pahoinvoinnista, jonka seurauksena saattaisin oksentaa. Se olisi varmasti viimeinen asia jota heti operaation jälkeen toivoisi. Ja muutenkin suurimmalta tokkuralta välttyminen tietysti houkuttaa ajatuksena. Noh ehkä sekin vielä on harkitsemisen arvoista peloista huolimatta ... :)

Lisää
2 kuukautta 3 viikkoa sitten #45005 : Katsku88
Hei Jenski! Olisi mukava kuulla nyt sun tuntemuksia kun leikkauksesta 2kk kulunut. Eli mitkä fiilikset, onko paraneminen tapahtunut hyvin ja miltä rinnat tuntuu tai näyttää nyt? :) Laitettiinko sulla lihaksen alle vai päälle? Mä olisin tosiaan halunnut lihaksen päälle, mut kirurgi laittoi mielillä, että valitettavasti mulla on kudosta niin vähän, että suosittelee lihaksen alle. Se kyl mua hirvittää, että lihas rikottaisiin. jaiks.

Lisää
2 kuukautta 3 viikkoa sitten #45022 : Jenski
Moi! Hyvät fiilikset on,hyvä että välillä edes muistaa,että on implantit :) Rinnat laskeutuneet samalle tasolle ja pehmenemistä on tapahtunut.Tunto välillä vasemmassa huonompi sekä välillä huomaan,että vasenta puolta särkee yö unien jälkeen,mutta aika nopeasti särky menee ohi..Mulla laitettiin päälle,treenauksen vuoksi...:)

162cm/57kg
75b,2 x imetetyt

Lisää
2 kuukautta 3 viikkoa sitten #45033 : Katsku88
Mukava kuulla, että sulla mennyt kaikki hyvin! Kiitos vastauksesta! :) Alkaa oma leikkaus jo jännittämään. Mä sovin tapaamiskäynnin myös itse plastiikkakirurgille perjantaiksi, koska oon niin jännittäjätyyppi, että haluan vielä kysellä viimeset kysymykset. Tuliko sulle pyöreä vai anatominen implantti ja mikä koko?

Lisää
2 kuukautta 2 viikkoa sitten #45036 : Jenski
Joo varmasti kiva päästä kunnolla juttelee leikkauksesta kirurgin kanssa! :) mulle tuli pyöreät 365kokoa.

162cm/57kg
75b,2 x imetetyt

Sivu luotiin ajassa: 0.882 sekuntia