Tubulaariset rinnat

Lisää
1 vuosi 7 kuukautta sitten #43063 : Nepa
Hey! Olen 20 vuotias nuori nainen ja jo pitkään harkinnut lievästi tubulaaristen rintojen korjausleikkausta. Nyt haluaisinkin kuulla muiden samasta asiasta kärsineiden/kärsivien leikkaus kokemuksia. Missä kävit/aijot käydä leikkaamassa, hinta, fiiliksiä asian suhteen ja myös ennen ja jälkeen kuvat olisi mieluisia? :) Luotettava paikka olisi hakusessa. Taitaa tämä korjausleikkaus kumminkin olla astetta hankalempi, kuin perus silikoonien laitto, joten alan ammattilaisen etsiminen on hankalaa.

Kirjaudu tai Rekisteröidy liittyäksesi keskusteluun.

Lisää
1 vuosi 7 kuukautta sitten #43064 : ehkatanavuonna
Kävin juuri tasan viikko sitten leikkauksessa fin-estin kautta. Mulla auttoi pelkät implantit. Aluksi oli tarkoitus toiseen rintaan tehdä benelli, jolla korjattaisiin eri parisuutta, mutta ei tehtykään. Hinta ois ollut 4000e, jos olisi tehty benelli, nyt kun ei tehtykään niin hinnaksi tuli 3700e.
Valitsin kirurgiksi Siim Simmon juuri tuon tubulaarisuuden takia. Kuvia en oo vielä siirtänyt koneelle :) Olen ÄÄRETTÖMÄN tyytyväinen, en osaa edes pukea sanoiksi tätä onnen määrää.

Leikkaus 6.helmikuuta.2017. Siim Simmo, laitettu Nagor 390cc lihaskalvon alle. 164/63

Lisää
1 vuosi 7 kuukautta sitten #43071 : ehkatanavuonna
Laitoin omat kuvat tonne kuvaketjuun!

Leikkaus 6.helmikuuta.2017. Siim Simmo, laitettu Nagor 390cc lihaskalvon alle. 164/63

Lisää
1 vuosi 7 kuukautta sitten #43082 : Linneaa
Mulla oli tubulaariset rinnat. Inhosin mun rintoja aina ja olin päättäny et vielä joskus mä ne leikkautan. Viime kesänä sit tuli se fiilis et nyt ne lähtee kyllä kirurgin veitsen alle. Olin ihan varma että mun tapauksessa joudutaan molemmat nännit korjaamaan. Fin-Estille menin konsultaatioon ja siellä ehdottivat benelliä toiseen nänniin ja Kullamaata kirurgiksi. Kullamaan arvio oli samanlainen. Paikanpäällä Kullamaa sitten olikin sitä mieltä että se on turha, pelkät implantit riittää korjaamaan rinnat.
Aavistuksen on nänni alempana tässä rinnassa mihin sitää benelliä mietittiin, mutta on nää miljoona kertaa vanhoja parempi!

08/2016 Nagor Impleo 460cc HR / Jyri Kullamaa

Lähtökohta lievästi tubulaariset rinnat.

Lisää
1 vuosi 7 kuukautta sitten #43088 : ehkatanavuonna

Linneaa kirjoitti: Mulla oli tubulaariset rinnat. Inhosin mun rintoja aina ja olin päättäny et vielä joskus mä ne leikkautan. Viime kesänä sit tuli se fiilis et nyt ne lähtee kyllä kirurgin veitsen alle. Olin ihan varma että mun tapauksessa joudutaan molemmat nännit korjaamaan. Fin-Estille menin konsultaatioon ja siellä ehdottivat benelliä toiseen nänniin ja Kullamaata kirurgiksi. Kullamaan arvio oli samanlainen. Paikanpäällä Kullamaa sitten olikin sitä mieltä että se on turha, pelkät implantit riittää korjaamaan rinnat.
Aavistuksen on nänni alempana tässä rinnassa mihin sitää benelliä mietittiin, mutta on nää miljoona kertaa vanhoja parempi!

Kuulostaa ihan samalle kuin mun tarina! Paitsi että mulla oli Simmo. EIlen juuri sairaanhoitaja sanoi, että nännit siirtyvät vielä keskemmälle, kun implatti hakee paikkansa, mutta mä oon jo täysin tyytyväinen näihinkin :woohoo:

• Moona
  • Moona hahmo
  • Poissa
  • Platinum Boarder
  • Platinum Boarder
  • Nagor impleo, pyöreä HR 460g, lihaksen päällä.
Lisää
1 vuosi 7 kuukautta sitten #43092 : Moona

Mulla oli myös tubulaariset rinnat, jotka ekassa leikkauksessa Jaan Troost sai korjattua sijoittelulla ja implantti tietysti vaikutti myös asiaan. Olen niin tyytyväinen, koskahäpesin niitä hiton vaahtokarkki nännejä ja sitä suippoutta mikä oli. Ekassa konsussa mietittiin kyllä korjausta nänneihin, mutta Troost sanoi, että korjaantuu ilmankin. Olen todella tyytyväinen ja nykyään nämä ehkä leikkauksista johtuen on liki koko ajan ns. Pitkät päällä eli koko tubulaarisuus on menneisyyttä.

Leikattu 21.1.2014 Eestissä, Silimed 390cc, kirurgi Jaan Troost.
Kasvojen kohotus Mesolangoilla marras/joulukuu 2014, Estemekd.
Leikattu 2.3.2015 Eestissä, Nagor 460cc, kirurgi Siim Simmo
Pituus 166,5cm ja paino 56,5kg

Lisää
1 vuosi 7 kuukautta sitten - 1 vuosi 7 kuukautta sitten #43095 : Linneaa
Mä nyt rohkenen laittamaan ennen ja jälkeen kuvan. En oikeestaan tiedä miksi mun tiedoissa lukee lievästi tubulaariset, ihan kamalathan noi oli, mutta ei vaan vissiin pystynyt myöntämään sitä itelleen. Alakuvan oikea on siis yläkuvan vasen. Tässä jälkeen kuvassa ei näy niin selkeästi et toinen nänni on selkeesti alempana, johtuen osin siitäkin että implantti on ylempänä :/ se vähän harmittaa, mutta huonona hetkenä on hyvä palata tähän vertailuun.

Viimeksi muokattu: 1 vuosi 7 kuukautta sitten : Linneaa.

Lisää
1 vuosi 7 kuukautta sitten #43099 : ehkatanavuonna

Linneaa kirjoitti: Mä nyt rohkenen laittamaan ennen ja jälkeen kuvan. En oikeestaan tiedä miksi mun tiedoissa lukee lievästi tubulaariset, ihan kamalathan noi oli, mutta ei vaan vissiin pystynyt myöntämään sitä itelleen. Alakuvan oikea on siis yläkuvan vasen. Tässä jälkeen kuvassa ei näy niin selkeästi et toinen nänni on selkeesti alempana, johtuen osin siitäkin että implantti on ylempänä :/ se vähän harmittaa, mutta huonona hetkenä on hyvä palata tähän vertailuun.

Tehtiinkö sulle benelliä tai kohotusta? Mun mielestä tosi hyvä lopputulos ainakin tuon kuvan perusteella!

Seuraavat käyttäjät sanoivat kiitos: jendee

Lisää
1 vuosi 7 kuukautta sitten #43101 : Linneaa
Benelliä suunniteltiin toiseen rintaan, mutta sitä ei tarvinnukkaan kirurgin mielestä. Rintojen väli ja suureksi, ja sit tosiaa toinen implantti on korkeammalla kuin toinen, vähän roikkuu sen puoleinen rinta. Mutta mielummin nämä kun edelliset. :)

• Moona
  • Moona hahmo
  • Poissa
  • Platinum Boarder
  • Platinum Boarder
  • Nagor impleo, pyöreä HR 460g, lihaksen päällä.
Lisää
1 vuosi 7 kuukautta sitten #43102 : Moona

Linneaa kirjoitti: Benelliä suunniteltiin toiseen rintaan, mutta sitä ei tarvinnukkaan kirurgin mielestä. Rintojen väli ja suureksi, ja sit tosiaa toinen implantti on korkeammalla kuin toinen, vähän roikkuu sen puoleinen rinta. Mutta mielummin nämä kun edelliset. :)

Linnea, mulla oli sama, että olisi jäänyt toinen korkeammalle, kuin toinen, mutta Troost laski toisen implantin sijoituskohtaa ja nyt on samalla tasolla. Mulla toisessa rinnassa ollut luomi oli rintapoimussa, nyt se on kaksi senttiä rinnan alaosan päällä, siitä tiedän, miten paljon muutettiin sijoitusta.

Leikattu 21.1.2014 Eestissä, Silimed 390cc, kirurgi Jaan Troost.
Kasvojen kohotus Mesolangoilla marras/joulukuu 2014, Estemekd.
Leikattu 2.3.2015 Eestissä, Nagor 460cc, kirurgi Siim Simmo
Pituus 166,5cm ja paino 56,5kg

Lisää
1 vuosi 7 kuukautta sitten - 1 vuosi 7 kuukautta sitten #43103 : Linneaa
Siis tää on niin raivostuttava tää sivu,mikään ei toimi.

Kolmannen kerran, hienoa että Troost osasi tämän etukäteen arvioida ja sai rinnat samalle tasolle.
Ehkä minäkin vielä josus tulevaisuudessa :)

Viimeksi muokattu: 1 vuosi 7 kuukautta sitten : Linneaa.

Lisää
1 vuosi 5 kuukautta sitten #43732 : katie
Mulla tarkoitus mennä kesällä myös suurennuttamaan rintoja. Itse olen ollut sitä mieltä, että minulla on tubulaariset rinnat. Kävin ekan konsultaation finestillä ja siellä ehdotettiin benelliä ja anatomisia implantteja, kirurgi olis ollut Kullamaa.
Jotenkin en oikein innostunut siitä että arvet olisivat tulleet nännien ympärille ja että implantti olisi ollut anatominen... otin sitten vielä yhteyttä karhupuistoon ja nyt olen menossa sinne konsultaatioon ensi viikolla. Simmo olisi siellä leikkaava lääkäri. Hän oli jo alustavasti sanonut että voidaan leikata ihan normaalisti ja ehdottanut implantiksi Motivan ergonomiksia. Se kuulosti jo paremmalta :)
Nyt sitten jäinkin miettimään että olisikohan finestiltä mahdollista saada aika Simmolle?
Onko teillä tietoa saako Simmolle hyvin aikoja finestin kautta?

Minulla on jäänyt nyt sellainen mielikuva että Simmo olisi mahdollisesti parempi vaihtoehto leikkaamaan tubulaarisia rintoja?

Leikkaus 21.7.17
Fin-Est. Kirurgi Siim Simmo.
Nagor impleo , pyöreä 330cc

Lisää
1 vuosi 5 kuukautta sitten #43734 : Nataha
Mua leikkas myös Simmo finestin kautta 1,5 viikkoa sitten. Konsultaatiossa ei sanottu mitään, että mulla ois tubulaariset rinnat. Simmon arvio oli vaan että laitetaan 330-360 pyöreä implantti.

Konsultaation jälkeen, ennen leikkausta googlasin ja tajusin että mulla lievästi tubulaariset rinnat.. mutta aattelin etteivät ne ole niin pahat, etteikö pelkkä implantti korjaisi sitä pois.

Leikkauspäivänä kun Simmo näki mun rinnat, sano et nämä ovat tubulaariset, leikataanko nännit? Kääk! Pyysin ettei nänneihin kosketa. Simmon mielestä se oli ok ja sano et saattaa jäädä hiukan pulleaks nännit mutta pitäisi levittyä implantin ympärille ja poistaisi hiukan sitä puffy nännejä.

Tän hetkinen lopputulos on jo megahieno verrattuna mitä oli, vaikkakin kauhen turvoksissa rinnat.

6.4.2017 Siim Simmo, Finest
360cc pyöreät Nagorit, high profile lihaskalvon alla.
Lähtökohta 75-80A, lievästi tubulaariset rinnat.
170/64, 30v, ei lapsia

Tässä viestissä on kuva liitetiedostona.
Kirjaudu sisään tai rekisteröidy nähdäksesi se.

Seuraavat käyttäjät sanoivat kiitos: pulla, kukla, Cha, Dizzit, Matilda, katie

Lisää
1 vuosi 4 kuukautta sitten #43840 : Ilonpilke
Itsellä alustavasti varattu aika toukokuulle leikkaukseen. Kyseessä siis ensimmäiset implantit, joten pää on täynnä kysymyksiä. Kävin konsultaatiossa, jossa kirurgi ehdotti lievästi/kohtalaisesti tubulaarisiin rintoihini 350cc anatomisia implantteja osittain lihaksen alle sijoitettuna.

Itse olin ennen konsultaatiota miettinyt pyöreitä ja lihaksen päälle, joten tässä on sulattelemista :D mitä te muut olitte itse ajatelleet ja mitä kirurgi suositteli? Minulla toinen rinta on muutamia senttejä alempana, joten kuulemma nännin ympäriltä pitäisi poistaa ylimääräistä ihoa. Anatomisia implantteja hän suositteli paremman muodon saavuttamiseksi, sillä nyt rinnanaluspoimu on kehittymätön ja sinne tarvitsisin enemmän volyymia.

Haluaisin luonnollisen näköiset ja kokoiset rinnat 172/70kg kroppaani. En ole ollut raskaana/imettänyt. Lähtötilanne ehkä 75A/70B. Osaisiko joku antaa mielipiteensä tuosta koosta, anatomisen implantin tuntumasta ja nännin ympäryksen operoimisesta? Olisin kiitollinen!

Lisää
1 vuosi 4 kuukautta sitten #43858 : Kissanainen
Anatominen tosiaan antaa ehkä kauniimman muodon varsinkin jos kyseessä on tubulaarinen rinta, nostaa juuri nänniä ylös ja antaa lisävolyymia alarintaan. Jos toinen rinta on alempana, sitä voi implantin sijoittelulla saada jonkin verran korjattua. Itsellä koko eroa ainakin tasoiteltu nimenomaan sijoittelulla. En lähtisi ensimmäisenä nänninympärystoimenpiteeseen, koska jäähän siitä arpi hiukan eri tavalla. Tekisin ensin normaalin implanttitoimenpiteen ja sitten katsoisin noin puolen vuoden kuluttua mikä on tilanne, tarvitaanko leikata nänninympäriltä vielä ihoa.

Lisää
1 vuosi 4 kuukautta sitten #43864 : Ilonpilke
Kiitos vastauksestasi! Mietityttää, onko tuo nännioperaatio kuinka oleellinen. Olen lukenut kokemuksia puolesta ja vastaan. En mielelläni siihen lähtisi, mutta toisaalta haluan mahdollisimman symmetriset rinnat, joten olen valmis harkitsemaan nostoa. Toinen nänni on tällä hetkellä n. 2-3cm alempana, joten ilmeisesti voisi korjaantua pelkällä sijoittelulla.

Minkälaista eroa sulla oli ja mitkä implantit laitettiin? Oletko tyytyväinen lopputulokseen? :)

Lisää
1 vuosi 4 kuukautta sitten - 1 vuosi 4 kuukautta sitten #43865 : kristin3
tietokone poisti pitkän tekstin jonka kirjoitin! :O Eli pääpiirteittäin, sain julkisellaleikkauksen, nännin kautta pantiin 310cc natrelle anatominen implantti lihaksen alle, nänniä pienennettiin paljon. tubulaarisuuden sisäksi toinen rinta tuotti maitoa toinen ei, eli venyi villasukaksi. kävin terveyskeskuksen kautta kirurgin luona, sillin kokoero oli vielä suurempi, kun vielä imetin.
Lähikuvassa näkyy rikit, joiden ympärillä teipit jotka hämää, kokokuva on suttuinen, anteeksi laatu, on tosiaan tänään laitettu.
Alun perin olisin halunnut pyöreän implantin, mutta kirurgi sanoi että laittaa silloin 4,5dl daisarit, eikä nännejä sillon pienennetä juurikaan, että kudos riittää, joten tämä tosiaan on tosi hyvä ja kaunis, vaikka epäilinkin ensin tuota pisaraisuutta :) :silly:

Tässä viestissä on kuvia liitetiedostona.
Kirjaudu sisään tai rekisteröidy nähdäksesi ne.

Viimeksi muokattu: 1 vuosi 4 kuukautta sitten : kristin3.
Seuraavat käyttäjät sanoivat kiitos: pulla, Linneaa, Ilonpilke, Leppis

Lisää
1 vuosi 4 kuukautta sitten #43866 : Kissanainen
Mulla oli kokoeroa rinnoissa ja tätä kautta toinen nänni hiukan alempana ja hiukan tubulaarisuutta tässä suuremmassa rinnassa. Mulle laitettiin anatominen mentor 375. En ihan täysin tyytyväinen ole, olisin halunnut eri kokoiset implantit jolla koko eroa olisi saatu vielä paremmin pois. Toki kukaan muu ei huomaa koko eroa kuin minä :D Minulla on myöhemmin pienennetty nänniä, ihan siitä nipukan vierestä, ei koko nännipihaa. Sinuna katsoisin ensin ilman nännin leikkausta ja tarvittaessa sitten se siinä puolen vuoden kuluttua kun rinnat ovat parantuneet. Se on niin pieni homma sitten tehdä jälkeen päin :)

Lisää
1 vuosi 4 kuukautta sitten #43867 : pulla
Nyt täytyy sanoa että mä oon ihan yllättyny, kun katon sun lähtökuvaa ja miten noilla lähtökohdilla oot päässy julkisen puolen leikkaukseen.. Ja vieläpä melko "kookkaita " implantteja on sulle ehdotettu. Varmaan monikaan ei tajua julkisen puolen mahdollisuutta ja jos tajuaa niin ainakin mä oon käsittäny, että siellä laitetaan vain pieniä implantteja. Mutta hyvä näin ja lopputulos näyttää hyvältä! Onnea vaan uusista rinnoista!

Motiva Ergonomix Full 550 2/2016,
Natrelle anat FF 375g 6/2015 ja 475g 9/2015

Lisää
1 vuosi 4 kuukautta sitten #43875 : kristin3
joo, mä luulen että oli vähän niinkun suunnitelma tällä lääkärillä, sanoi että jos haluun ne pyöreät, siirtyy leikkaus syyskuulle ja laittaa sillon tollaset valtavat, joten hirvitti ajatus jalkapalloista tennispallon kokosilla nänneillä.
Kyllä toi aatominen sopii tuubitissiin ainakin itellä just passeli
Joo, en tiedä miten pk seudulla, täällä pienemmissä kunnissa on jonot paljon lyhyemmät ja tosiaan ihmisiä kohdellaan edelleen yksilöinä. Imetyksen aikaan tosiaan tuo toinen rinta oli tuplasti isompi kuin tässä kuvassa ja toinen saman kokoinen, joten varmaan oli silloin aluksi myös syynä että pääsin leikkaukseen. Onhan rinnat tubulaariset, joita myös korjataan, mutta epäsymmetriaa korjaavat mielummin ja pienentelevät. :)

Sivu luotiin ajassa: 0.733 sekuntia