Sairaala KL, Asko Salmi

• jennik
  • jennik hahmo Aiheen kirjoittaja
  • Poissa
  • Fresh Boarder
  • Fresh Boarder
  • Motiva Demi Ergonomix 340
Lisää
2 vuotta 3 kuukautta sitten #39803 : jennik
Minulla oli ennen imetyksiä terhakat rinnat 65C, mutta kahden imetyksen jälkeen kaikki tuntui valahtaneen alaspäin. Noin vuosi viimeisestä imetyksestä kävin mammografiassa ja varasin ajan konsultaatioon Asko Salmelle ja Heikki Kupille. Kävin ensin Askolla. Hän kertoi koko tästä hommasta minun mielestä hyvin. Aika vähän heräsi kysymyksiä. Heikin kanssa koko konsultaatio oli jotenkin pikainen. Joku nainen jutteli ensin ja sitten Heikki tuli. Anyway kumpikin ehdotti Motivaa, Asko ergonomix demi 320 ja Heikki ergonomix demi 340 tai full 375. Valitsin Askon, koska konsultaatiosta jäi hyvä kuva.
Leikkausaika muuttui pariin otteeseen, mutta lopulta varmistui päivä heinäkuun lopulle. Ohjeet ja lasku tuli etukäteen postissa. Kävin hammaslääkärissä ja varasin hotellin leikkauksen jälkeiselle yölle kuten ohjeena oli.
Leikkauspäivän aamuna kävin suihkussa ja puin tukisukat. Syömättä piti olla 6 tuntia ennen toimenpidettä. Hiukset laitoin letille ja vaatteeksi leggarit, neuletakki ja mekko jonka voi laittaa alakautta. Saattajan kanssa vähän aikaa odoteltiin ja sitten pääsin vaihtamaan vaatteet ja heräämön sänkyyn odottelemaan. Etukäteen sain jonkun lääkkeen ja olo olikin jo valmiiksi hieman sekava kun astelin leikkauspöydälle. Leikkaus kai meni ihan ok. Kun heräsin niin minulla oli kipuja. Sain kipulääkettä, mutta se ei tietenkään heti auttanut. Hoitaja oli kyllä ihan kiva. Söin vähän omia sipsejä ja join mehua. Muuten ruoka ei oikein maittanut. Sain kipulääkkeitä suun kautta ja olo oli kyllä sekava koko loppu päivän. Johtui varmaan unen puutteestakin. Oloni kuitenkin parani huomattavasti ja illalla kävelin saattajani kanssa Jyväskylän keskustan hotelliin. Huonosti nukutun yön jälkeen ei aamupala maittanut vieläkään ja oksensin. Kipuja ei hirveästi ollut, mutta otin säännöllisesti kipulääkkeitä noin 3 päivää. Turvotusta oli alussa paljon.
Nyt kun kirjoitan tätä niin kaikesta tästä on kulunut jo reilu viikko. Oloni on hyvä. Luulin että kipuja olisi enemmän kun laitettiin osittain lihaksen alle. Yritän kuitenkin muistaa ottaa rennosti. Nämä ovat jo vähän pehmentyneet ja toinen hieman laskeutunut. Kivasti sitä pyöreyttä on mitä halusinkin ja koko sopiva kroppaan. Kiitorata on hyvin kapea. Toivon että arvet paranee hyvin ja toinenkin rinta laskeutuu hieman. Liitän kuvat ennen leikkausta ja pari päivää sen jälkeen.
Olen lukenut täällä paljon kommentteja ja halusin kantaan oman korteni kekoon, jos tämä jotakin auttaa.

7/2016 Sairaala KL, Asko Salmi
Motiva Ergonomix demi 340, osittain lihaksen alle,
155cm/46kg, 2ximetetty, 65B

Tässä viestissä on kuvia liitetiedostona.
Kirjaudu sisään tai rekisteröidy nähdäksesi ne.

Seuraavat käyttäjät sanoivat kiitos: Andreea, Haaveenahyväolo, Hanskuliini, Babybird, SiJen, Emmah

Kirjaudu tai Rekisteröidy liittyäksesi keskusteluun.

Sivu luotiin ajassa: 0.369 sekuntia