The look

Lisää
2 vuotta 10 kuukautta sitten #31108 : mame
Mamaska; siis miten sulla on nyt järkyttävä lopputulos? Onko implantit ryppyiset vai miksi on "ruma" lopputulos? :(

Kirjaudu tai Rekisteröidy liittyäksesi keskusteluun.

Lisää
2 vuotta 8 kuukautta sitten #34329 : ^Salla^
Mitä teille kuuluu saattajan pakettiin?

Lisää
2 vuotta 8 kuukautta sitten #34422 : Helen127
Mua ihmetyttää nyt kovasti se ettei The Lookin kautta tukiliivit kuulu hintaan. Minulle sanottiin, että ota leikkaukseen joku vanha urheilutoppi ja tule seuraavina päivinä ostamaan tukiliivi klinikalta?!

Onko totta ettei sairaalasta saa tukiliivejä ostettua? Tuntuu ihan käsittämätöltä, että maksan kalliit tissit ja sen jälkeen ekat vuorokaudet pidän niitä ilman kunnon tukea. Mistä voin olla edes varma, että leikkauksen jälkeisenä päivänä olen siinä kunnossa, että pystyn matkustamaan lookin toimipisteelle?!

Tuntuu vaan käsittämättömältä. Vai käynkö ostamassa ihan mutu tuntumalla urheiluliivit?? :blink:

29.3 The Look/Jaan Troost, omat mitat 164/52, Nagor 390cc

Lisää
2 vuotta 8 kuukautta sitten #34423 : ^Salla^
Itse tilasin tukiliivi kaupasta 3 eri kokoset joita Mare Malvan kanssa sovitettiin ennen leikkausta. Kotiin lähtö päivänä Mare Malva möi minulle vielä erilaiset tukiliivit jossa remmi koska on lihaksen alle laitetut ja sovitti mitkä ostamistani sopii ja mitkä palautan.

Lisää
2 vuotta 8 kuukautta sitten #34424 : ^Salla^
En tiedä onko niitä heillä varastossa vai toiko Mare Malva ne mukanaan.

Lisää
2 vuotta 8 kuukautta sitten #34426 : Helen127
Okei kiitos...ehkä vaan toivon et pystyn ostamaan sairaalasta jotkut mukaani :blink: mulla leikkaus reilun viikon päästä...

Lisää
2 vuotta 8 kuukautta sitten #34427 : Saippi
Kyllä mulle kuului tukiliivit leikkauksen hintaan ja olin siis myös lookin kautta... ne oli puettu mulle heti jo leikkauksessa päälle.

2.3. The Look, Tallinna
Nagor Impleo, oikea 420cc, vasen 460cc, pyöreät HR
kirurgi Siim Simmo
Mitat 168cm/67kg, alkuperäinen liivikoko B75
rinnan ympärys rinnan alta 85c, rinnan ympärys nännien päältä 93cm

Lisää
2 vuotta 8 kuukautta sitten #34428 : Helen127
Aika jännä... Mulle erikseen vielä korostettiin sitä ettei kuulu hintaan. Luotan siihen, että saan sairaalasta mukaani(toki maksua vastaan), koska sen verran paljon leikkauksia siellä tehdään luulisi yhdet tukiliivit löytyvän:/

• sinttii
  • sinttii hahmo
  • Poissa
  • Platinum Boarder
  • Platinum Boarder
  • 13.7.15 laitettu 830cc lihaksen päälle
Lisää
2 vuotta 8 kuukautta sitten #34429 : sinttii
The lookin kautta mentäessä mun mielestä vaan nagoreihin kuuluu tukiliivit mukaan hintaan mutta muilla merkeillä kait ei..

Virossa 2014 laitettu 420cc nagor impleo lihaksen päälle. 2015 Laitettu liettuassa polytech extra high profile 830cc.
2016 laaja rasvaimu liettua.
Tulossa 1200cc Implantit 2017 kesä/syksy

Lisää
2 vuotta 8 kuukautta sitten #34431 : ^Salla^
Mulla nagorit, huone kaverilla sebbimit ja 50e velotti kummaltakin. Kummallista mitenbsamassa firmassa poikee asiat

Lisää
2 vuotta 8 kuukautta sitten #34432 : Helen127
Mulle suunnitteilla nagorit...

Mutta ei ne voi mua sieltä sairaalasta ilman tukiliivejä päästää :blink:

Lisää
2 vuotta 8 kuukautta sitten #34433 : ^Salla^
Kuka sut leikkaa? Tilaa tukiliivi kaupasta muutamat eri kokoiset mukaan. Palautat sit jos ei tarvii

Lisää
2 vuotta 8 kuukautta sitten #34435 : Helen127
Näillä näkymin Jan Troost leikkaa. Mut ei MITÄÄN hajua mitä kokoa tilaisin edes. Mun mitat on 164/52, kuppikoko pieni b-kuppi, suunnitteilla maksimikoko mikä on minulle arvioitu 390cc

Ehkä kyselen vielä maanantaina lookilta jos saan sairaalasta ostettua. Leikkaus sen verran kallis että just nyt ei ole varaa ostaa mitään ylimääräistä...kun kai siinäkin menee hetki ennen kun saa rahoja takaisin

Lisää
2 vuotta 8 kuukautta sitten #34438 : ^Salla^
Ite tilasin S, M ja L koon liivit. M oli sopivat ennen leikkausta ja 420cc jälkeen L hyvät

Lisää
2 vuotta 8 kuukautta sitten #34439 : Helen127
Salla tilasitko tuolta avorikselta ne liivit? Mä tilasin nyt useamman koon ja mietin kerkeääkö ne tulla tässä viikossa... Tilasin vain M ja L koon, normaalisti S on sopiva mulle.

Lisää
2 vuotta 8 kuukautta sitten #34442 : ^Salla^
Joo tilasin. Tuli parissa päivässä.
Seuraavat käyttäjät sanoivat kiitos: Helen127

Lisää
2 vuotta 7 kuukautta sitten #34585 : Omppu1234
Mulle oli jo leikkauksen yhteydessä puettu tukiliivit päälle. The Lookin kautta olin leikkauksessa, Mentorit laitettiin. Eikä kukaan tullut mitään extraa liiveistä kyselemään.

Mentor round high profile 375
271015 lihaksen päälle
The Look / Siim Simmo

Lisää
2 vuotta 7 kuukautta sitten #35664 : Ipi
Mulla leikkasi Malva ja häneltä sain myös heti leikkauksen jälkeen liivit, vaikka mulla oli mukanani kaverin vanhat tukiliivit. Kuulemma Malva velottaa niistä sen 50e
Kolleegan taas leikkas toinen kirurgi ja oli toisella klinikalla, niin sai sieltä liivit mut oli todella löydät eikä tukenu ollenkaan, niin vaihto omiin the lookin kautta ostettuihin liiveihin..

29 vuotis yhden lapsen imettänyt.
Mitat 155/46/70b
Kirurgina Mare Malva ja leikkaus 9.4.16
Osittain lihaksen alle 330cc Sebbin High profile

Lisää
2 vuotta 2 kuukautta sitten #40504 : jjulii
Mä kävin lookin kautta elokuussa ja aivan järkyttävä kokemus kaikenkaikkiaan. Kirurgi meinasi lähettää mut kotiin tallinnasta ja sanoi ettei mua olisi mitään järkeä leikata, puhelimeen ja viesteihin ei vastattu lookilla yms. Yövyimme yksityissairaalassa jossa meille ei tarjoiltu ruokaa, yöhoitaja nukkui viereisessä huoneessa ja ja meille ei annettu minkäänlaisia hälytyskelloja. En suosittele. Raha ahnetta porukkaa vaan ja yhteyden pito lopetetaan heti kun olet maksanut toimenpiteen.

Alkutilanne: Roikahtanut 80C, kohotus ja implantointi 285mm sebbinin moderate implantilla, lihaksen alle. Nykytilanne 80D..

Kirurgi: Mare Malva

Lisää
2 vuotta 2 kuukautta sitten #40518 : Linneaa
Jjulii, etenikö toi asia mihinkään? Muistan et sait sen yheb ympäripyöreen viestin, mutta entäs seb jälkeen?

08/2016 Nagor Impleo 460cc HR / Jyri Kullamaa

Lähtökohta lievästi tubulaariset rinnat.

Sivu luotiin ajassa: 0.644 sekuntia