The look

Lisää
2 vuotta 11 kuukautta sitten #30517 : Omppu1234
Mä sain antibiootit mukaan sieltä, sekä särkylääkkeitä ja samoin liivit sain päälleni tai siis heräsin liiveissä. Kotimatkalla oli hytti. Kaikki meni omalla kohdalla hyvin jälkitarkastuksia myöten.

Mentor round high profile 375
271015 lihaksen päälle
The Look / Siim Simmo
Seuraavat käyttäjät sanoivat kiitos: mame

Kirjaudu tai Rekisteröidy liittyäksesi keskusteluun.

Lisää
2 vuotta 11 kuukautta sitten #30518 : mame
Okei! Kiitos :)
Mulle suunniteltu leikkausta 9.1 mutta kirurgi ei vielä selvä...
Mulla olis vielä paljon kysymyksiä leikkaukseen liittyen mutta Suvi ei vastaa.

Lisää
2 vuotta 11 kuukautta sitten #30532 : mame
Onko jollain tietoa siitä, että The Lookilla on just Nagor IMPLEO-implantti? Konsussa en saanut sitä kokeilla eikä siitä kerrottu mitään, mutta erään ihanan ystäväni takia tiedän että Nagor on minulle parhain mahdollinen implantti ja maksan siitä siis extra 200€ jotta mulle se laitetaan.
Kuitenkaan en päässyt konsussa kokeilemaan implanttia (käin finestillä kokeilemassa jotta tiedän miltä tuntuu)
ja siksi mietityttää että onhan se just IMPELO malli. Onko jollain tietoa?

Lisää
2 vuotta 11 kuukautta sitten #30600 : Fakeboobs
Mulla on 28.12 leikkaus myös the lookin kautta :)

20v, kerran imetetty mittojen mukaan 70aa
Mitat 164/50
Sebbin 320cc
Leikkaus 28.12.2015 Virossa, leikkaava kirurgi Jaan Troost

Lisää
2 vuotta 11 kuukautta sitten #30601 : mame
Okei! Ei reilu 2 vk! Ootko käyny Helsingin konsussa? Miten oot saanu palvelua ja vastattu kysymyksiin?
Mitkä implantit sulle laitetaan ja kuka leikkaa? :)
Ootko saanut jo lähetteen verikokeisiin?
Kerropa sitten kun leikkaus ohi miten meni :)))

Lisää
2 vuotta 11 kuukautta sitten #30607 : sssenni
Mä olisin menossa 9.1.16 :)

Lisää
2 vuotta 11 kuukautta sitten #30636 : Fakeboobs
Kävin Oulussa konsussa joka oli turha, tiesin jo kaiken mitä siellä kerrottiin. Mulla ei ole muuta varmaa tiedossa kuin että anatomiset ja luultavasti 350cc. Leikkuristakaan ei ole mitään puhetta ollut. Torstaina kävin rinta ultrassa ja verikokeissa terveystalolla, tulokset ovat jo valmiit :) palvelu on ollut varsinkin alussa tosi hyvää, itse Tiina on mahtava asiakaspalvelija ja Suvia taas tavoittaa viesteillä huonommin. Sit Oulussa konsussa oli Sini joka on sairaanhoitaja, hänet tavoittaa myös oikein hyvin.

Mikäs tilanne sulla? :)

Mitat 164/50
Sebbin 320cc

Lisää
2 vuotta 11 kuukautta sitten #30656 : Mimmi75
Haluaisin teidän, jotka harkitsette menevänne leikkaukseen The Lookin kautta miettivän oikeesti tarkkaan. Olen muutamiltani tuttaviltani kuullut, että esim.yhteydenpito lakkaa kun leikkaus on tehty. Vaikea saada tikkienpoistoon aikaa varattua sekä Suvia että Tiinaan ei saa yhteyttä. Sähköposteihin ei vastata. Syynä on kuulemma henkilökuntavajaus tai leikkaava lääkäri on lomalla. Miten sitten käy jos tuleekin jokin komplikaatio? Saako tarvittavaa hoitoa/apua ajoissa ja kustantaako The Look kulut jos joudutkin käymään esim.yksityisellä lääkärillä tms.Kannattaa käydä, oikeasti useammalla konsultaatiossa esim. Diamond Clinic, FinEst, Cityklinikka. Voi olla, että ajattelette sillä hetkellä hintaa, mutta äkkiä se "säästö" hupenee jos joutuu muualla käymään, kun The Lookin edustajiin ei saa yhteyttä.
Itse olen tyytyväinen saamaani palveluun ja mietin pitkään miten tämän kirjoitan ja varoitan naisia The Lookin toimintatavoista. Itse en edes harkinnut heidän palvelujaan, vaan ylläolevat klinikat olivat listallani. Ja yksikään heistä ei ole pyytänyt minulta tätä kirjoitusta.
Seuraavat käyttäjät sanoivat kiitos: vihdoinkin88

Lisää
2 vuotta 11 kuukautta sitten #30666 : Fakeboobs
Mulla on ainakin varattu jo jälkitarkastus aika/ tikkien poisto.

Mitat 164/50
Sebbin 320cc

Lisää
2 vuotta 11 kuukautta sitten #30669 : Mimmi75
Fakeboobs, hienoa että sinulle on varattuna jälkitarkastukseen sekä tikkienpoistoon aika. Toivon todellakin, että kaikki kohdallasi sujuu niinkuin on sovittu ja suunniteltu. Näin ei ole käynyt tuttavieni kohdalla ja he käyttivät The Lookin palveluja. Itse mieluummin käytän palveluja, joissa oikeasti tämä toteutuu ja pystyn konsulttiin luottamaan ja nyt yrityksenä The Look ei ole vakuuttanut eikä antanut itselleni luotettavaa kuvaa. Ja itse en menisi kyseisen yrityksen kautta mihinkään leikkaukseen.

Lisää
2 vuotta 11 kuukautta sitten #30678 : mame
Kuka sinut leikkaa? ja laitetaanko lihaksen päälle vai osittain alle ja mikä implantti, (mentor,sebbin jne.)
Minulle tosiaan suunniteltu kreikkalaista erikoiskirurgia, mutta muita vaihtoehtoja: siim Simmo, Mare Malva ja ilmeisesti Jan Troost. Suvi on kovin kiireinen ja joihinkin kysymyksiin on saanut odotella pitkään vastausta..
tällä hetkellä luottavainen mieli valintaani. Onko sinun leikkaukesi sillä tarjous hinnalla?

Lisää
2 vuotta 11 kuukautta sitten #30682 : Fakeboobs
Mun leikkaus on sen 3000e kampanja hinnalla. Mulle ei ole kirurgeista mainittu mitään, enkä tiedä ennenkuin leikkaukseen mennessä mihin laitetaa ja mikä implantti. Mulle on parhaiten vastattu soittihin, silleen ainakin tavoittaa äkkiä.

Mitat 164/50
Sebbin 320cc

Lisää
2 vuotta 11 kuukautta sitten #30683 : Lunan
Mulla ainakin suvi vastannut heti saman päivän aikana s.postiin, ei oo tarvinnut vastauksia odotella. Ihan luottavainen olen the lookkiin..

Sebbin 350cc rintalihaksen päällä. Pituus 164 ja paino 57.

Lisää
2 vuotta 11 kuukautta sitten #30694 : Fakeboobs
Onko kukaan menossa 28.12 viroon the lookin kautta?

Mitat 164/50
Sebbin 320cc

Lisää
2 vuotta 11 kuukautta sitten #30766 : Fakeboobs
Onhan kaikki saaneet oman huoneen ja saattaja saanut jäädä myös varmasti yöksi, keillä on ollut saattaja mukana?

Mitat 164/50
Sebbin 320cc

• Olumpia
  • Olumpia hahmo
  • Poissa
  • Senior Boarder
  • Senior Boarder
  • Sebbin 385cc pyöreä lihaksen päällä
Lisää
2 vuotta 10 kuukautta sitten #30968 : Olumpia
Olen menossa thelookin kautta. Aluksi sovittiin päivä 5.1 sitten muutettiin 6.1 ja tänään se päivä sitten peruttiin koska kyseinen kirurgi ei tulekaan sinne leikkaamaan.. vähän epäilyttää tämä touhu. Eikä viesteihin vastata vaan todella viiveellä

Lisää
2 vuotta 10 kuukautta sitten #30980 : JAAV
Vaihtakaa oikeasti firmaa, kun kyseessä ei ole mikään hiustenleikkuu tai matkalaukun osto, vaan oikeesti iso toimenpide, jossa luottamus suorittavaan tahoon olisi ensisijaisen tärkeää. Toi The Lookin touhu kuulostaa ihan käsittämättömältä ja pelkältä rahat-pois-meiningiltä.

19.1.2015 KC Clinic lihaskalvon alle Mentor anatominen 310/290 cc.

Lisää
2 vuotta 10 kuukautta sitten #30981 : JAAV
Tai siis tarkoitan, että kuulostaa vaan niin härskiltä ja epälyotettavalta meiningiltä, että kannattaako laittaa rahojaan kiinni, kun on olemassa Viroon vieviä vähän luotettavammankin oloisia firmoja.

Mun leikkauksesta tulee johta vuosi ja mun viesteihin vastataan edelleen viimeistään seuraavana päivänä, vaikka tavallaan niihin vastaaminen ei enää ole niille "hyödyllistä" muuta kuin tarkastusrahoja ja uusintaleikkausrahoja ajatellen... Olis kammottavaa, jos ei ennen leikkausta yhteydenpito olis toiminut eikä olisi saanut vastausta. Mulla ei myöskään olis ollut varaa siirrellä leikkauspäiviä sinne tänne, enkä ole juuri muilta tuollaista siirrä-peruttu-veivaamista kuullut.

No, tämä on vaan mun ajatusmaailma...

19.1.2015 KC Clinic lihaskalvon alle Mentor anatominen 310/290 cc.

• Liina
  • Liina hahmo
  • Poissa
  • Platinum Boarder
  • Platinum Boarder
  • Motiva 510 Dual Plane, 2018 (toinen kierros)
Lisää
2 vuotta 10 kuukautta sitten #30993 : Liina
En vois olla enempää samaa mieltä. Toi touhu on niin randomia, etten luottais. Onko oma terveys sen säästetyn summan arvonen? Ja kaikki toi epäluulo ja stressi siitä.

28.6. 2018 Nord Esthetic, Liettua, Motivan 510 osittain lihaksen alle.
24.9. 2015? Proforma clinic, Örjan Gribbe, Mentor High Profile 425cc lihaksen alle.
Lähtökohta nuupahtanut imetetty pieni B 160cm/59kg

Lisää
2 vuotta 10 kuukautta sitten #31011 : Fakeboobs
Tänään tultiin pois virosta the lookin kautta eilen leikattiin ja melko hyvässä kunnossa oon jo. Hyvin meni Troost leikkasi ja tuli osittain lihaksen alle 320cc sebbinit

Mitat 164/50
Sebbin 320cc

Sivu luotiin ajassa: 0.746 sekuntia