The look

Lisää
2 vuotta 11 kuukautta sitten #30238 : sssenni
Hellou saisko kuulla kokemuksia The lookista? Näillä näkymin sitä kautta 28.12 tai tammikuussa leikkaus.. Mulla hyvä kuva mutta kokemus olis plussaa!

Kirjaudu tai Rekisteröidy liittyäksesi keskusteluun.

• Olumpia
  • Olumpia hahmo
  • Poissa
  • Senior Boarder
  • Senior Boarder
  • Sebbin 385cc pyöreä lihaksen päällä
Lisää
2 vuotta 11 kuukautta sitten #30240 : Olumpia
Mulla kans sitä kautta tammi-helmikuussa leikkaus. Kreikkaan pitäis mennä ku kuulemma siellä hyvä kirurgi!=) vähän se koko mietityttää ku suositteli 390 mut haluaisin isommat...Saakohan sen itse päättää

Lisää
2 vuotta 11 kuukautta sitten #30256 : Lunan
Täällä kans yks joka menossa alkuvuodesta the lookin kautta tallinnaan!! ;) positiivinen kuva jäi konsultaatiosta ja vastaavat nopeasti sähköposteihin.

Sebbin 350cc rintalihaksen päällä. Pituus 164 ja paino 57.
Seuraavat käyttäjät sanoivat kiitos: sssenni

Lisää
2 vuotta 11 kuukautta sitten #30264 : Kirby
Itse olin juuri Lookin kautta Tallinnassa leikkauksessa! Täällä konsultaatio ja vastaukset sujui loistavasti siihen asti kun oli maksettu... Tallinnassa kaikki oli tosi hyvin hoidettu ja siellä oli aivan loistavaa toimintaa!!! Suosittelen! Jaan Troost oli mun kirurgi! Pitäkää huolta, että täällä saatte tarvittavat tiedot ja myös kunnon palvelua ihan loppuun asti!!!

Lisää
2 vuotta 11 kuukautta sitten #30265 : blondieeee
Moikka! Olin The lookin kautta leikkauksessa vuosi sitten ja olen oikein tyytyväinen lopputulokseen sekä kokemukseen yleensä. Minut leikkasi Jan Troost Viron Viimsissä sijaitsevassa sairaalassa. Mulle ainakin oli selvää heti alusta asti, että menisin Viroon sillä tunsin monia siellä leikkauksessa käyneitä, Suomessa käyneitä en ketään, ja hinta olisi ollut puolet kalliimpi. Viron kirurgit (kuten Troost) ovat jopa kokeneempia kuin moni suomalainen kirurgi. Hyvä valinta siis!
Ainoa miinuspuoli jonka Lookille antaisin oli koskien konsultaatiota, jossa sain erittäin ristiriitaista infoa implanttien koosta ja leikkaustavasta siihen nähden, mitä kirurgi lopulta sanoi. Olin A-kuppinen ja hyvin hoikka, ja konsultoija sanoi maksimikookseni 290c ja että implantit menevät lihaksen alle, koska treenaan paljon. Kirurgi totesi leikkauspäivänä, että saankin 325c ja implantti nimenomaan ei mene lihaksen alle juuri kyseisen treenaamisen takia, vaan lihaksen päälle ja rintarauhasen alle. Nämä muutokset sainkin kuulla vasta leikkauspäivänä kun kirurgi ekan kerran näki minut, mutta toki ne olivat omalla kohdallani vain positiivista infoa, sillä sainkin luultua isommat ja "helpommalla", nopeammin parantuvalla ja nätimmällä tekniikalla. Jos tilanne olisi mennyt toisin päin, olisin ollut pettynyt. Toki tiedossa oli että konsultoija antaa arvion ja kirurgi sanoo lopullisen sanan, mutta en oikein ymmärrä miksi konsultoija oli niin tietävinään, vaikkei kuitenkaan tiennyt.

Muilta osin kaikki meni nappiin. En tiedä kerrottiinko sinulle jo saattaja -paketista, se kannattaa ehdottomasti ottaa :) Vain 150e muistaakseni maksoi että saan ystäväni mukaan ja hänen yöpymisensä sekä ruokansa.
Seuraavat käyttäjät sanoivat kiitos: Olumpia

Lisää
2 vuotta 11 kuukautta sitten #30266 : Kirby
Nyt on saattajan paketti 200€

Lisää
2 vuotta 11 kuukautta sitten #30275 : sssenni
Mulle ainakin puhelimessa Tiina sanoi että 150e olisi saattaja.. Ja Toorst ei leikkaa enää ollenkaan Lookilla. Kiitos kaikille vastauksista! :) mullakin vähän epäselvää mihin implantti laitetaan.. Lähinnä koska itsellä ajatukset niin ristiriitaiset..

Lisää
2 vuotta 11 kuukautta sitten #30277 : Kirby
Apua, eikö Troost enää leikkaa Lookille?? Mä kävin kolme vkoa sitten ja silloin jouduin ainakin saattajapaketista maksamaan 200€. Hitto onkohan mua vedätetty?? Ihmettelin kyllä että Viron päässä puhuttiin 150€ mut mä maksoin 200

Lisää
2 vuotta 11 kuukautta sitten #30281 : sssenni
Mulle sanottiin tossa pari vk sitten, että ei leikkaa heillä enää. Siim Simmo kyllä leikkaa, ja häntä ajattelin, ku suomessakin hän leikkaa... Toisaalta eiköhän ne siellä tiedä kuka erikoistunut juuri munlaisiin leikkauksiin :D miten se saattaja paketti maksetaan? tai missä vaiheessa?

Lisää
2 vuotta 11 kuukautta sitten #30282 : Kirby
Maksoin paikanpäällä.. Kun olimme päässeet sinne

Lisää
2 vuotta 11 kuukautta sitten #30285 : sssenni
Jotenkin oudon kuuloista :D

Lisää
2 vuotta 11 kuukautta sitten #30286 : sssenni
Miten sulla kirby muuten meni leikkaus yms?

Lisää
2 vuotta 11 kuukautta sitten #30287 : Kirby
Niimpä!!! No mutta tossa "konkurssissa" 50€ sinne tänne... Pääasia et saa loistavaa palvelua paikanpäällä!!!

Lisää
2 vuotta 11 kuukautta sitten #30288 : Kirby
Tosi hyvin meni!!! Sinne päästyämme tultiin heti mittaamaan verenpaineet ja tekemään jotain kysymyksiä. Ja heti sen jälkeen jo kirurgi tuli tekemään omat merkintänsä rintoihin ja keskustelemaan... Sit jo pikku odottelun jälkeen tuli mun vuoro leikkaukseen... Se on liukuhihnaa siellä, mutta hyvää sellasta. Mua ei ainakaan unohdettu missään vaiheessa!!! 51min kesti leikkaus ja voin tosi hyvin sen jälkeen... (Mulle laitettiin 390) Lääkettä tultiin antamaan koko ajan pillerinä ja piikkinä takapuoleen... Yöksi tuotiin unilääkkeet ja tarjottiin mun ystävällekin, joka oli mun mukana! Ilmeisesti meillä oli niin hauskaa ja kikattelu kuulu pitkälle, nii ajattelivat "tainnutetaan meijät. Mutta ei tarvinnu kivuista kärsiä!! Ja mukaankin sai Levyllisen pillereitä! Illalla jo laitettiin tukiliivit, mitä mun kokoon ei ollu, nii teipattiin tiukasti kiinni uudelleen ja aamulla suihkun ja kirurgin tarkistuksen jälkeen sain liivit ja sit heti kotimatkalle!!!

Lisää
2 vuotta 11 kuukautta sitten #30294 : mame
Oon itse menossa 9.1 the lookin kautta toiseen implantti leikkaukseeni. Edelliset Mentor-implanttini ovat alkaneet ryppyillä (laihtumisen takia) olen 171cm ja painan 52,, paino alimmillaan oli 48kg. No jokatapauksessa:
kirurgiksi on valittu Kreikkalainen erikoiskirurgi (en muista nimeä) leikkaus suoritetaan virossa.
Haluan ehdottomasti Nagor impleo implantit (onko muila kokemusta? the look ei niitä mainosta, mutta nagorit ovat kaikken kiinteimmät joten säästyisin todennäköisimmin ryppyilyltä)
haluan implantin nyt lihaksen alle osittain (aikaisemmin lihaksen päällä)
nyt koko 450cc ja haluan 500cc lihaksen alle.
Konsultointi on ollu ihan perseestä ja jotenkin "hätiköivää". Olen ollut Suvi Pitkäsen konsultaatiossa Helsingissä.
Hankin rinnat tarjouksella 2990€ ja rahat ovat jo heidän tilillään... mietin vielä teenkö oikean valinnan kun menen The lookin kautta?
Onko kokemusta lihaksen alla olevista implanteista? Kuinka kivuliasta ? ja kuinka pitkän sairasloman vaatii?

• Liina
  • Liina hahmo
  • Poissa
  • Platinum Boarder
  • Platinum Boarder
  • Motiva 510 Dual Plane, 2018 (toinen kierros)
Lisää
2 vuotta 11 kuukautta sitten #30296 : Liina
Mulla on kokonaan lihaksen alla ja kyllä siinä väh. se viikko menee että on aika autettavassa kunnossa (siis mun kohdalla! Jokainen toki paranee omaa tahtia). Jos sulla tulee osittain lihaksen alle, niin ainakin sirppa_ käy tänään sellaset laittamassa! :D (Löytyy tuolta kk ketjusta).
Kyllähän kipuilu ja pitkä paranemisaika on aika arsesta, mutta äkkiä se aika menee. En tiedä millaset ohjeistukset sulle on tiedossa, mutta mä sain ainakin jumppaliikkeet jotka helpottaa oloa ja venyttää sitä lihasta niin se ei oo niin kovin krampissa kaiken aikaa.
Mä nukuin aika pitkään siinä 45asteen kulmassa eli sohvatyyny selän alla (että pääsee sängystä ylös), mutta sekin meni yllättävän hyvin en kokenu sitä niin huonona juttuna miltä se paperilla kuulostaa. Plus meillä on pieniä lapsia jotka tarvii äitiä välillä öisin, kun isi ei millään kelpaa, niin pakko on päästävä ylös
Mä oon tyytyväinen.

28.6. 2018 Nord Esthetic, Liettua, Motivan 510 osittain lihaksen alle.
24.9. 2015? Proforma clinic, Örjan Gribbe, Mentor High Profile 425cc lihaksen alle.
Lähtökohta nuupahtanut imetetty pieni B 160cm/59kg
Seuraavat käyttäjät sanoivat kiitos: Rosakatarina

Lisää
2 vuotta 11 kuukautta sitten #30300 : sssenni
Mullakin on leikkaus aika varattu 9.1! :D ja samalla tarjouksella mennään :D mä oon ainakin ollut tähän asti ihan tyytyväinen. Konsultaatiossa en oo vielä käynyt mut Suville meen kans helsinkiin.

Lisää
2 vuotta 11 kuukautta sitten #30309 : Kirby
Suvilla mäkin kävin konsultatiossa ja en voi kyllä rehellisesti suositella sen konsultaatiota!!! Sillä on vissiin liikaa hommia kun mitkään sen yhteydenotto lupaukset ei pidä!!! Näistä ryhmistä saa parempaa infoa ja nopeemmin!! Mulla laitettiin myös osittain rintalihaksen alle ja viikko meni toipuessa, mut sen jälkeen on kyl ollu tosi hyvä olla!! Ei mitään pahaa kipua kyllä ekallakaan viikolla!!!

Lisää
2 vuotta 11 kuukautta sitten #30314 : blondieeee
Kaikilla The Lookin konsultoijilla ei ole edes perus terveydenhuoltoalan koulutusta. Onneksi heidän vastuualueellaan ei ole kuitenkaan mitään kovin "tärkeää" paperihommien lisäksi. :laugh: Kysymyksiin vastailu kyllä tökkii hieman.

Lisää
2 vuotta 11 kuukautta sitten #30316 : sssenni
Kun sulla on osittain lihaksen alla, miltä se tuntuu jos treenaa tai tekee jotain mikä ottaa rintalihakseen?

Sivu luotiin ajassa: 0.812 sekuntia