Cityklinikka helsinki vai plastic surgery center?

• Jemu
  • Jemu hahmo Aiheen kirjoittaja
  • Poissa
  • Fresh Boarder
  • Fresh Boarder
  • Anatomiset 285cc tai 245cc leikkaus 19.12
Lisää
2 vuotta 11 kuukautta sitten - 2 vuotta 11 kuukautta sitten #30065 : Jemu
Kiva kiitos kaikille vastauksista :) kahdesta hyvästä oli vaikea valita mutta päädyin cityklinikkaan (en todellakaan siksi että PSC olisi huonompi tai että uskoisin tätä ihme postailijaa täällä :D) vaan cityklinikka konsultaation perusteella tuntui enemmän omalta. Leikkausaika varattu 19.12 ja jännittää jo! Mitä luulette leikkauksessa jo käyneet onko turha kuvitella jouluaatoksi kylä reissuja vai meneekö aatto sängynpohjalla? Kipu on tietysti aina ihmiskohtaista mutta miten teillä on paraneminen mennyt?
Viimeksi muokattu: 2 vuotta 11 kuukautta sitten : Jemu.
Seuraavat käyttäjät sanoivat kiitos: Vadelma

Kirjaudu tai Rekisteröidy liittyäksesi keskusteluun.

Lisää
2 vuotta 11 kuukautta sitten #30075 : Irene
Kivut riippuu aika pitkälti siitä laitetaanko implantti lihaksen alle vai päälle ja jos alle, minkäkokoinen. Lihaksen päälle laitettaessa toipuminen on huomattavasti nopeampaa.

Natrelle anatominen 325cc osittain lihaksen alla
168/58-60

Lisää
2 vuotta 11 kuukautta sitten #30088 : Vadelma
Ymmärrän pointin ..mutta mikä on se SYY..miksi valitaan leikkaustavaksi jompi kumpi??
Lääkärin osaaminen/mielipide, potilaan kehon /rintojen rakenne, implantin rakenne/tyyppi..vai haluttu leikkaustulos/ulkonäkö??

Osaako kukaan selventää..edes asiantuntija?

167cm/71kg
Luomut 85B, 2 ximettänyt
15.8.2016 , M 375 CC lihaksen päälle

• Jemu
  • Poissa
  • Fresh Boarder
  • Fresh Boarder
Lisää
2 vuotta 11 kuukautta sitten - 2 vuotta 11 kuukautta sitten #30089 : Jemu
Niin tosiaan mulle laitetaan anatomiset mallia 285cc tai 245cc lopullinen päätös tehdään leikkaavan lääkärinkanssa leikkauspäivänä. Implantti laitetaan osittain lihaksen alle mikä kuulemma on se vähän kipeämpi vaihtoehto. Mutta kuinka kipeä? :D töistä otin 1vkon vapaata mikä toivottavasti riittää (työhön ei kuulu fyysisesti mitään raskasta/nostelua). Kauanko muilla ollut saitsua?
Viimeksi muokattu: 2 vuotta 11 kuukautta sitten : Jemu.

Lisää
2 vuotta 11 kuukautta sitten #30091 : Vadelma
Jemu..sut siis leikataan päivää myöhemmin ku mut..
Mulle kyllä laitetaan osittain lihaksen alle..ei kokonaan..
Leikkaava lääkäri Riikka Veltheim ja implantti Sebbin anatominen 330..vähintään..voi olla että vielä isompi.. kun olen niin leveä rintakehästäni ja sanoi että ehdottomasti anatominen implantti..jotta nännit saadaan kauniisti ylöspäin..pyöreä saattaisi kuulema tehdä sen, että nännit " sojottaisivat" maata kohden???

167cm/71kg
Luomut 85B, 2 ximettänyt

• Jemu
  • Poissa
  • Fresh Boarder
  • Fresh Boarder
Lisää
2 vuotta 11 kuukautta sitten #30092 : Jemu
Joo siis mullakin tulee osittain lihaksen alle se "osittain" jäi vaan tosta edellisestä lauseesta puuttumaan :D ja mulla on sama homma ton leveän rintakehän kanssa.. kurjaa.. sä oot siis jo nähnyt tän Riikan? Mä en päässyt hänen konsultaatioon kun ei silloin ollut paikalla. Millainen fiilis sulla hänestä jäi? Mies kuka mut konsultoi oli ainaki tosi mukava ja osaavan oloinen.

Lisää
2 vuotta 11 kuukautta sitten #30093 : Vadelma
No mä kävin sen Pietron ;-DDD tai kuka hemmetti se nyt olikaan..ekassa konsultaatiossa täällä Lahdessa ja sanoi mulle heti, että mulla on "sairaan" leveä rintakehä..mulla jotain 18cm??? ja suositteli mulle about 430..tai yli implantteja?? No halusin erikseen tavata tän Riikan..ja varasin Helsinkiin toissa perjantaille oman konsultaation.. itse kun halusin vain 290 implantit..
Jäi hyvä kuva..siinä mielessä , että osasi juuri kertoa miksi isompi..parempi minun tapauksessa.. eli saadaan tuohon kiitorataan sitä pyörettä ja että implantti olisi riittävän leveä...täyttävä. Anatominen taasen antaa rinnalle sitä kaunista pisaran muotoa ja saadaan nännit oikeaan suuntaan..

Ohjeisti hyvin myös vitamiineista ja tupakasta..ne jätin samantien pois.. kerralla..eikä mitään ongelmaa tupakankaan suhteen kun olen ollut tällainen "fest rökare"..

Joko sua jännittää ;-DD

167cm/71kg
Luomut 85B, 2 ximettänyt

• Jemu
  • Poissa
  • Fresh Boarder
  • Fresh Boarder
Lisää
2 vuotta 11 kuukautta sitten #30095 : Jemu
No jännittää ihan tosi paljon! :D Ja tais olla sama mies mikä mutki konsultoi, hauska tapaus :D mulla oli sama ton tupakankaa että viime ma oon lopettanut. Kumma ku ikinä muuten ei oo toi röökin polton lopettaminen ns. huvittanu mut se oliki nyt tosi helppoa ku en kumminkaa mitää ylimääräsiä riskejä haluu ottaa leikkauksessa. Kauan oot varannut toipumiseen aikaa? Sanoko riikka sulle siitä mitään että kuinka kipee toi tollanen puoliks lihaksen alle tulee olemaan?

Lisää
2 vuotta 11 kuukautta sitten #30096 : Vadelma
Mulla on joululoma tuonne tammikuun 10 pv saakka..eli reilu pari viikkoa.. enkä osannut Riikalta itseasiassa kauheasti kysellä siitä kuinka kipeä olen..se kun taitaa olla niin yksilöllistä...

Sanoi mulle vaan , että tukiliivejä pitää käyttää 6kk...salitreenejä vältellä 2kk ja mikä musta aika ihmeellistä?? haavoja pitäisi teipata se puoli vuotta myös??..että tulisi oikein hyvät ja kauniit arvet??

167cm/71kg
Luomut 85B, 2 ximettänyt

• Jemu
  • Poissa
  • Fresh Boarder
  • Fresh Boarder
Lisää
2 vuotta 11 kuukautta sitten #30098 : Jemu
Oho aika pitkiä aikoja noille tukiliiveille ja teippauksille :blink: salitreenin ymmärrän joo 2kk, mutta ehkä sekin enemmän tarkoitettu yläkropan treenaamiseen. Mulla pari tuttua ketkä puhunut,että aloitti kevyen salitreenin n. 1kk leikkauksesta mutta ei mitään yläkropan liikkeitä.

Lisää
2 vuotta 11 kuukautta sitten #30099 : Vadelma
No niin minustakin kuulosti..mutta haluavat varmaan ottaa varman päälle noissa ohjeistuksissa..ettei kukaan pääse sanomaan, että ohjeet olleet riittämättömät tai huonot.

Itse aion kuunnella ihan omaa kroppaani ja mennä sen mukaan..toki aika varovasti kaikessa sen 2kk..

167cm/71kg
Luomut 85B, 2 ximettänyt

• Jemu
  • Poissa
  • Fresh Boarder
  • Fresh Boarder
Lisää
2 vuotta 11 kuukautta sitten #30101 : Jemu
Jep varmasti ihan maalaisjärjellä ja oman kehon kuuntelulla pärjää aika pitkälle ja tottakai jos vähän niitä ohjeitakin kuuntelee/noudattaa :) jos oot silloin perjantaina kykeneväinen/jaksat/muistat niin tuu kertomaan miten meni ni kerkeen vielä tekemään viime hetken peruutuksen :P ;)

Lisää
2 vuotta 11 kuukautta sitten #30102 : Vadelma
No tietenkin yritän tulla kertomaan..jos vaan olen tolkuissani ;-) Mulla leikkausaika klo 13.30..ja sitten likka tulee hakemaan mut klinikalta..kun on Helsingissä töissä..

Miehelle en oo kertonut mitään..

167cm/71kg
Luomut 85B, 2 ximettänyt

• Jemu
  • Poissa
  • Fresh Boarder
  • Fresh Boarder
Lisää
2 vuotta 11 kuukautta sitten #30103 : Jemu
Ai et :laugh: :laugh: no sille tuleeki sitte melkonen yllätys :lol: meinasitko sille sanookkaan ennen leikkausta mitään? meillä taitaa mies vaan olla onnellinen ku loppuu se ainanen marina ku mitkää vaatteet ei istu ja blaablaa :laugh:

Lisää
2 vuotta 11 kuukautta sitten #30104 : Vadelma
En mä sille mitään kerro..kun ollaan jo niinkuin kohta lusikat jaossa.. mutta mun toyboylle olen kertonut..ja odottaa kyllä innolla kaksosten näkemistä .. on vain ainoastaan huolissaan jos tulee komplikaatioita..
No kukapa ei olisi..siksi noudatan näitä leikkauksen edeltäviä ohjeita orjallisesti..ettei sitten tarvitse myöhemmin jossitella..jos jotain tulee..että mokasiko itse omalla toiminnallaan jotakin..

Kuulostaa karulta..mutta ainahan leikkauksissa on omat riskinsä..

167cm/71kg
Luomut 85B, 2 ximettänyt

• Jemu
  • Poissa
  • Fresh Boarder
  • Fresh Boarder
Lisää
2 vuotta 11 kuukautta sitten #30106 : Jemu
Jep ainahan niissä ikäväkyllä on se mahdollisuus... niinpä se on totta että ei tarvitse ainakaan itseä syyttää jos jotain tulee kun noudattaa niitä ohjeita.

Lisää
2 vuotta 11 kuukautta sitten #30107 : Vadelma
Pidetäänpäs toisiamme ajan tasalla ja vaikka sitten leikkauksien jälkeenkin??

167cm/71kg
Luomut 85B, 2 ximettänyt

• Jemu
  • Poissa
  • Fresh Boarder
  • Fresh Boarder
Lisää
2 vuotta 11 kuukautta sitten #30108 : Jemu
Joo tehdään näin! :)

Lisää
2 vuotta 11 kuukautta sitten #30732 : rigonda
Kyselisin kokeneemmilta mielipidettä mun vaihtoehtojen välillä. :)

Janne Jyränki
Riikka Veltheim

Kumpi ja miksi? Jeesatkaa päätöksessäni. :unsure:

Sivu luotiin ajassa: 0.922 sekuntia