Suomessa tehdyt leikkaukset

Lisää
2 vuotta 3 kuukautta sitten #27785 : sssenni
No nyt tuli mieleen sitten sellainen, ketkä on suurentunut rintansa Suomessa, ja mitä on laitettu ja paljonko tuli hintaa! Entä oliko sairaalassa mies/kaveri/tms mukana? Kiitos jo etukäteen!

Kirjaudu tai Rekisteröidy liittyäksesi keskusteluun.

Lisää
2 vuotta 3 kuukautta sitten - 2 vuotta 3 kuukautta sitten #27789 : äitee85
Hei! Mulle laitettiin kesäkuun lopussa kc-clinicillä mentorin anatomiset implantit 370cc, osittain lihaksen alle. Leikkaus tehtiin paikallispuudutuksessa ja hintaa tuli kaikkiaan 6050e (kahdet tuliliivit kuului tohon hintaan). Onhan siinä eroa esim. Tallinnan hintoihin, mutta itselle tämä oli sopivin ratkaisu :-)
Niin ja mulla oli kaveri mukana. Mies oli lasten kanssa kotona. Oltiin yksi yö läheisessä hotellissa ja aamupäivästä lähdettiin ajeleen kotiin. Puolenpäivän aikaan soiteltiin sit klinikalta ja kyseltiin vointia :-)

Leikattu 29.6 :-) lähtötilanne 2 x imetetyt a-b kupit. Mentorin anatominen 370cc osittain lihaksen alle.
Viimeksi muokattu: 2 vuotta 3 kuukautta sitten : äitee85.

• peonie
  • peonie hahmo
  • Poissa
  • Expert Boarder
  • Expert Boarder
  • Nagor HP 330cc 12.6.2015, 158cm/52kg
Lisää
2 vuotta 3 kuukautta sitten #27792 : peonie
Helsinki Clinikillä ja lysti maksoi 4450€. Nukutuksessa, nagorin pyöreet tuli ja yhdet tukiliivit. Kotiin pääsin samanapäivänä, jos olis halunnu jäädä yöksi olis lisähintaa tullu 500€, mutta ei ruo tarpeen ollut:)

Lisää
2 vuotta 3 kuukautta sitten #27795 : sssenni
Jos karkeasti ajattelen, että finestillä kaikki tulisi maksamaan n. 4160€ (sis. Saattajan eli 160€ mukaan luettu), laatukirurgialla hinta olisi n. 3810 (sis saattajan, eli 160€) ja jos finestillä menisin, niin hinta ero ei kyllä olisi suuri.. Täytyy miettiä myös tätä vaihtoehtoa nyt... Kiitos teille! :)

Lisää
2 viikkoa 4 päivää sitten #45948 : anucristina
Moi, Mun eka leikkaus oli vuonna 2010 Jussi Rintämäki Terveystalossa ja maksoi kaikkineen 7300 euroa. Toka oli 2017 elokuussa Antti Koski ja maksoi 7080 euroa tosin sain ne rahat takaisin. Kolmas leikkaus joka oli korjaus nyt marraskuussa 2017 maksoi 5000 euroa koska oli arvonlisäveroton kun terveydelliset syyt, se tehtiin KL. ssa Asko Salmi ja nyt on hyvät eikä tartte mennä enää, En uskalla lähteä ulkomaille itseäni leikkauttamaan ja tykkään päästä nopeasti kotiin toipumaan sairaalasta, siksi yksi kriteeri on sina että se on lähellä kotiani. Paljonko noi leikkaukset Virossa sitten maksaa?

Lisää
2 viikkoa 4 päivää sitten #45951 : Catya
Mun tuleva leikkaus diamond Clintoniin kautta, Virossa maksaa 3600€ + implanttien vaihto 300€ + nännipihojen korjaus 400€.
Tottapuhuen kirurgia en oo tavannu vielä kertaakaan kasvotusten, mutta ensimmäistä kertaa (Viron suunnalta) tuntuu että joku kirurgi näkee minut yksilönä ja haluaa saada hyvän lopputuloksen. Niinkun esim. Jaan itse ehdotti tätä nännioperaatiota jotta tulis pirteempi look rintoihin.
Muiden konsulaatioissa tuli vähän liukuhihna fiilis, että rahat sisään ja potilas ulos. Eikä mietitty yksilönä tekniikkaa ja kokoa mikä on juuri minulle paras. Ymmärrän siis täysin miks Suomessa on luottavaisempi fiilis asioida, tämänkin vuoksi kun kommunikointikin pelaa paremmin.

Rintojen suurennus Nagor Impleo HR 330, 4/2014.

12/2017 Nagor HR 460cc, Jaan Troost

158cm/56kg/Alkutilanne 75b

Lisää
2 päivää 14 tuntia sitten #46143 : Tissit 2017
Finestillä pikkusen vajaa 3900e.. ite olin tyytyväinen. Otin sairaalan kautta siellä mammot ja verikokeet, joka aluksi epäilytti. SIeltä saatiin mammon tulokset cd-levyllä kotiin viemiseksi ja lausuntokin, toki ei ollu suomeksi :D

Lähtötilanne B-kuppi, 2 x imetetty. Ei kokonaan tyhjät rinnat, mutta maan vetovoiman voittaneet kyllä. Pituus 160cm, 56kg.

Suunniteltu Nagor pyöreä 330-360.

Laitettu Nagor pyöreä 360 lihaskalvon alle ilmeisesti osittain.

Kullamaan käsialaa =)

Lisää
1 päivä 16 tuntia sitten #46155 : Viiviis
Moikka! Plastiikkakirurgi Minna Rautio laittoi minulle Eiran sairaalassa Motiva Ergonomix demi 340cc lihaksen alle pari päivää sitten, enkä voisi olla tyytyväisempi jo tässä vaiheessa! Rintojeni lievää tubulaarista ja epäsymmetristä muotoa saatiin korjattua hyvin - tässä vaiheessa rintani ovat kauniin pyöreän malliset, joten en malta odottaa lopputulosta. :)

Eirassa sai kyllä laadukasta palvelua jo alusta asti. Kävin kahdessa konsultaatiossa Minnan luona ennen leikkausta ja plastiikkakirurgisen sairaanhoitajan luona kerran kokeilemassa eri kokoja ilmaiseksi (pähkäilin kauan eri kokojen välillä). Ensimmäisellä käynnillä minua miellytti 420cc, mutta onneksi Minna palautti minut maan pinnalle ja päädyin loppujen lopuksi 340cc - nuo 420cc olisivat olleet aivan liian suuret pienehköön yläkroppaani. Leikkauspäivänä sain ystävällistä ja asiantuntevaa palvelua sairaanhoitajilta, anestasialääkäriltä ja tietenkin Minna Rautiolta. Sain myös oman ihanan huoneen, jossa minusta pidettiin huolta. Sain kotiin mukaani kahdet eri tukiliivit ja hoito-ohjeet, sekä ensi viikolle on varattuna jo kontrolliaika. Kaikki tämä kustansi noin 5300 € + ultra Eirassa 160 €. Koen, että sain laadukasta palvelua vastineeksi rahoilleni varsinkin kun plastiikkakirurginen sh ja Rautio ovat molemmat soittaneet minulle ja kysyneet vointiani - tuli olo, että siellä oikeasti välitetään asiakkaista!

170 cm & 69 kg
Lähtökohta: 70A
Minna Rautio / Eiran sairaala 13.12.2017
Motiva Ergonomix demi 340cc / Lihaksen alle

Sivu luotiin ajassa: 0.497 sekuntia