Laatukirurgia ja katrin, vai fin-est, ja kuka.. ?

Lisää
3 vuotta 1 kuukausi sitten #28647 : LeikkausEdes

dark_path kirjoitti:

LeikkausEdes kirjoitti: Nagor on USA:ssa kielletty implantti.

Haha lol

nimim. lennot, tapahtumaliput ja majoitus varattu Los Angelesiin, olen menossa tapahtumaan nimeltä BlizzCon ja otin silikonit osittain tämän tapahtuman vuoksi (ja myös muiden vastaavien tapahtumien vuoksi).

Nagorit ihon alla, hyvillä mielin matkaan lähdössä. Lälläslää :P
LähiTapiolan jatkuva matkavakuutus maksettu ja voimassa reissun ajan. LK: n edustajan (leikkausedes) on turha päteä kun olen asioista keskustellut jo vakuutusyhtiön kanssa (jos vaikka blizzconissa joku vyöryy mun päälle ja kaadun lattialle tissit edellä kun messuhallissa ollaan siellä kaikki kuin sillit purkissa)

Asia hoidossa. Menes nyt muualle siitä levittämästä misinformaatiota :)

Niin käyt turistireissulla siellä suomalaisella vakuutuksella. USA:n vakuutus ei korvaa kokeellisia, USA:ssa kiellettyjä implantteja, mitä Nagorit on. Mulle verrattiin Nagorin olevan kuin auto, joka ei ole käynyt läpi asianmukaisia törmäystestejä. Toki monelle sellainenkin auto kelpaa, mutta ei sellaisille, jotka haluaa ottaa turvallisuusasiat varman päälle. Autossa ei edes vietetä koko aikaa, kun taas implantit on meidän sisässä 24 tuntia vuorokaudessa. En halunnut ottaa aikapommia sisääni, kun voi ottaa luotettavasti turvallisuustestatutkin. Enkä edelleenkään edusta mitään yritystä, vaikka kilpailijoitaan mustamaalaavat koittavat näin väittää.

Mentor Round High Profile n. 300cc
Heinäkuu 2015
Laatukirurgian kautta Fertilitas-sairaalaan.

Kirjaudu tai Rekisteröidy liittyäksesi keskusteluun.

• Maria
  • Maria hahmo
  • Poissa
  • Platinum Boarder
  • Platinum Boarder
  • nagor impleo HR 360/ Kullamaa
Lisää
3 vuotta 1 kuukausi sitten #28665 : Maria
aivan pakko puuttuu tähän keskusteluun. Ensinnäkin Nagorin implantit oli mulla kun uusintaleikkaus äskettäin SUOMESSA tehtiin ja nagorit uudet tilalle asenettiin, koska takuu kapseloitumisen korvasi. Ihmettelen myös miksi nagoreita laitettaisiin suomessa, jos olisivat aivan surkeita ja vaarallisia? Suomessa kuitenkin aika tiukat määräykset tuollaisten suhteen. Itse en kyllä mieti että hajoaisivat kaatumisen ym. yhteydessä. Mun ensimmäiset implantit olivat natrellet ja kesti ihan kaiken n.8 vuoden menossa mukana. Hevosen selästä lentelyä rintojen päälle kaatuilua pomppuja kaikkea ... uskon että nagorit kestää ihan samanlailla. NE joilla on vanhat nagorit tallella, sinttii? ootko testaillu mm astua niiden päälle ym?
Seuraavat käyttäjät sanoivat kiitos: sssenni

Lisää
3 vuotta 1 kuukausi sitten #28670 : Irene
Voi jestas, taasko Leikkaus Edes on tullut tänne vetämään tätä omaa LK-mainosohjelmaansa :( Menisit jo pois, mene Suomi24:lle, siellä (kävin kurkkaamassa kun bongasin sut taas täältä) on meneillään ihan sama kampanja. Aihepiireinähän siellä on ollut jo aiemmin Asko Salmen (leikkaa eniten Suomessa)ja Natrellen (ei LK:n implantti) demonisointi sekä tietty paitsi LK:n niin myös Mentorin ja Silimedin erinomaisuus ja parhaus kaikkiin muihin verraten.

Mua lähinnä loukkaa se, että nämä LK_n mainospellet (taisi Viron välittäjäkilpailija aikoinaan osata kyllä myös, mutta nyt ei ole kuulunut) pitää ilmeisesti implantteja harkitsevia naisia oikeasti ns. silikonibimboina, koska ei tartte olla ÄO kummoinen että tajuaa mistä on kyse.

Pidettäiskö tää palsta puhtaana jooko?

Natrelle anatominen 325cc osittain lihaksen alla
168/58-60
Seuraavat käyttäjät sanoivat kiitos: Maria, sssenni

• sinttii
  • sinttii hahmo
  • Poissa
  • Platinum Boarder
  • Platinum Boarder
  • 13.7.15 laitettu 830cc lihaksen päälle
Lisää
3 vuotta 1 kuukausi sitten #28677 : sinttii
Kyllähän nuo nagorit kestää vaikka mitä, ihan niinkuin kaikki muutkin implantit joita markkinoillla on. Mä en ole huolissani mistään fda hyväksynnöistä yms. Nykyiset implantit (polytech) olivat minulle täysin tuntemattomat ensin mutta en sen koommin nädenkään nettisivuja tutkiskellut. Näitä ei suomessa taideta käyttää juurikaan, ulkomailla kyllä. Ovat saksalaista tekoa joka minulle on aika yhdentekevää. Tarjolla olisi ollut myös natrelle/mentor mutta näistä löytyi sopivin koko minulle joten thats it. Ei paljoa hyväksynnät painaneet siinä kohtaa.. leikkausedes voit painua pitämään puheitasi muualle. Voisi ottaa laatukirurgiaan yhteyttä ja kertoa tästä vauhkoamisestasi täällä että annat huonon kuvan yrityksestä jonka palveluksessa et edes ole omien sanojesi mukaan.

Virossa 2014 laitettu 420cc nagor impleo lihaksen päälle. 2015 Laitettu liettuassa polytech extra high profile 830cc.
2016 laaja rasvaimu liettua.
Tulossa 1200cc Implantit 2017 kesä/syksy
Seuraavat käyttäjät sanoivat kiitos: Moona

• sinttii
  • sinttii hahmo
  • Poissa
  • Platinum Boarder
  • Platinum Boarder
  • 13.7.15 laitettu 830cc lihaksen päälle
Lisää
3 vuotta 1 kuukausi sitten #28678 : sinttii
Anna kun arvaan leikkausedes.. nämä minunkin implanttini ovat varmaan sinun mukaasi vaaralliset ja mätänevät sisääni ajan saatossa. :laugh: tiedätkös, ei kiinnosta saarnasi täällä ketään.

Virossa 2014 laitettu 420cc nagor impleo lihaksen päälle. 2015 Laitettu liettuassa polytech extra high profile 830cc.
2016 laaja rasvaimu liettua.
Tulossa 1200cc Implantit 2017 kesä/syksy

• Moona
  • Moona hahmo
  • Poissa
  • Platinum Boarder
  • Platinum Boarder
  • Nagor impleo, pyöreä HR 460g, lihaksen päällä.
Lisää
3 vuotta 1 kuukausi sitten #28680 : Moona

Osa viestistä on piilotettu vierailta. Rekisteröidy ja kirjaudu nähdäksesi se.

Leikattu 21.1.2014 Eestissä, Silimed 390cc, kirurgi Jaan Troost.
Kasvojen kohotus Mesolangoilla marras/joulukuu 2014, Estemekd.
Leikattu 2.3.2015 Eestissä, Nagor 460cc, kirurgi Siim Simmo
Pituus 166,5cm ja paino 56,5kg

Lisää
3 vuotta 1 kuukausi sitten #28682 : sssenni
Heippa! Kerrotko lisää mitä meinaat tolla "ruljanssilla"? :)

• Moona
  • Moona hahmo
  • Poissa
  • Platinum Boarder
  • Platinum Boarder
  • Nagor impleo, pyöreä HR 460g, lihaksen päällä.
Lisää
3 vuotta 1 kuukausi sitten #28685 : Moona

sssenni kirjoitti: Heippa! Kerrotko lisää mitä meinaat tolla "ruljanssilla"? :)

Osa viestistä on piilotettu vierailta. Rekisteröidy ja kirjaudu nähdäksesi se.

Leikattu 21.1.2014 Eestissä, Silimed 390cc, kirurgi Jaan Troost.
Kasvojen kohotus Mesolangoilla marras/joulukuu 2014, Estemekd.
Leikattu 2.3.2015 Eestissä, Nagor 460cc, kirurgi Siim Simmo
Pituus 166,5cm ja paino 56,5kg

• Maria
  • Maria hahmo
  • Poissa
  • Platinum Boarder
  • Platinum Boarder
  • nagor impleo HR 360/ Kullamaa
Lisää
3 vuotta 1 kuukausi sitten #28686 : Maria
mulla taas verenvuoto implanttitaskussa ja rinta turpos ja sanottii aina että normaalia vaik kauheet kivut vaa tooises rinnas... jatku 4 kk kohalle kunnes todettii et kapseloitunut.. tätäkää ei aluks fin-estillä uskottu enkä meinannut päästä ollenkaan näyttämään kirurgille. Vasta 7 kk kohalla pääsin ja todettii 3 asteen kapseloituminen että sellasta...

Lisää
3 vuotta 1 kuukausi sitten #28704 : sirppa_
Muistan lukeneeni jotain ketjua pari kuukautta sitten, missä just oli kova kiista henkilön LeikkausEdes ja muiden välillä. Mun kävi kyseistä henkilöä sillon sääliks, koska ajattelin että toinen iloitsee tisseistään ja muut haukkuu mainostajaksi. Nyt kuitenkin kun päädyin lukemaan tätä ketjua, niin en voi kun nauraa :laugh: Olinpa mä väärässä. Jos LeikkausEdes sulle on niin tärkeä tämä FDA:n hyväksyntä ja USA, niin miksi silti vollotat vaan Mentorin täydellisyydestä ja turvallisuudesta? On niitä muitakin usa:ssa sallittuja ja FDA:n hyväksymiä. Voisit lopettaa tuon Laatukirurgian ja Mentorin hypettämisen, ja kertoa mielummin vähän tarkemmin sun omista kokemuksista (muutenkin kuin vaan että "kaikki meni hyvin ja tissit on täydelliset") ja samalla hyväksyä sen, että toiset tekee eri valintoja. Ei se varmaan ole sulta pois jos kaikki ei tee niinkuin sinä, vai onko? Monet muutkin implantit käyttävät vain ja ainoastaan FDA:n hyväksymiä aineita ja materiaaleja, vaikkei sitä hyväksyntää vielä olekaan. Ja muutenkin, USA on USA ja mä en ainakaan alkais joka asiassa niiden pillin mukaan tanssimaan :D Siellä muutenkin ollaan niin övereitä monenkin asian suhteen. Mentoreita en haluaisi itselleni, koska ne eivät ole kokonaan täytettyjä ja ryppyyntymistä esiintyy huomattavasti enemmän kuin täysin täytetyillä implanteilla.

Anteeks, mun oli pakko ottaa vähän kantaa asiaan koska alkoi oikeesti ärsyttämään.. :P

Jokatapauksessa, Laatukirurgiasta en tiedä mitään, mutta Fin-Estin konsultaatiossa kävin. Tykkäsin heidän tyylistään kertoa komplikaatioista suoraan ja kaunistelematta, mutta jotenkin ei siltikään iskenyt. Kullamaa vaikuttaa erittäin hyvältä kirurgilta, ja luulenpa että jos hän olisi itse konsultaation pitänyt niin olisin varmaan heidät valinnutkin. Rasitti vaan kun siellä konsultaatiossa tyrkytettiin niin paljon sitä nagoria. Kyllä se minustakin tuntui hyvältä ja pehmeältä, mutta kaipaisin enemmän sellaista valinnanvapauden tunnetta :laugh: Sitä sisusgeeliä sai jopa kokeilla purkista (mikä oli aika kivaa mutta miksei muiden implanttien?). Hoitaja myös sanoi, että ei muista koska viimeksi joku olisi valinnut jonkun muun, kuin Nagorin. Harmitti kun itse olin niin kiinnostunut Motivasta, mutta niitä hoitaja ei edes laittanut pöydälle vaan jätti sinne alas, jolloin itse otin sen käteen ja kysyin että mikä implantti tämä on. Silloin kuulin, että Kullamaa ei edes suostu niitä laittamaan, mutta jos sen valitsen, niin silloin laittaa joku muu. Kullamaata kanssa tyrkytettiin ihan huolella. Hänet olisin varmaan valinnutkin, mutta oli outoa kun ei muista edes saanut tietää mitään. Kullamaan ansioluettelo ja kaikki diplomit iskettiin kouraan, mutta muilta ei mitään muita kun nimi. :unsure: Että ei jäänyt ihan niin luottavainen olo konsultaatiosta kuin olisin luullut. Jos en laittaisi rintoja Ruotsissa, niin menisin varmaan palstojen perusteella Jyri Hukille :) Hinnasta huolimatta.

Miten muuten se siis menee tän nagorin ikuisen kapseloitumistakuun kanssa, korvaako ne silloin vaan uudet implantit vaiko koko leikkauksen kustannuksineen?

Anteeksi romaani!!

169cm, 49kg
Lähtötilanne: niukka 70A
Leikkaus: 3.12 Patrik Höijer, Tukholma
Motiva Ergonomix 335cc osittain lihaksen alla

Lisää
3 vuotta 1 kuukausi sitten #28707 : Annikkitahti

sirppa_ kirjoitti:
Miten muuten se siis menee tän nagorin ikuisen kapseloitumistakuun kanssa, korvaako ne silloin vaan uudet implantit vaiko koko leikkauksen kustannuksineen?

Takuu korvaa vain implantin, ei leikkausta.

Leikkaus 3.9 / Jaan Troost
Nagor impleo hr 460cc lihaskalvon alle.
Vasen implantti ei kiinnittynyt.
Korjausleikkaus + kohotus, kevät -16
Lähtökohta 3 kertaa imetetty b/pieni c

Lisää
3 vuotta 1 kuukausi sitten #28708 : LeikkausEdes
Vaikka Nagorit olis laitettu Suomessa, niiltä puuttuu FDA-turvallisuushyväksyntä. Ei suomalainen asentaja tee niistä yhtään parempia tai huonompia.

Sama kun autolta olisi jätetty viranomaisten törmäystestit väliin ja toivotaan parasta. Testaaminen tehdään aidoissa olosuhteissa, jossa sadoille testihenkilöille asennetaan implantit ja jokainen oire useiden vuosien varrella huomioidaan ja tilastoidaan. Implantit voivat aiheuttaa niin paljon erilaisia ongelmia, ettei tietoisesti kannata valita implantteja, jotka eivät ole saaneet FDA-turvallisuushyväksyntää. Sitä ne USA:n sertifioidut plastikkakirurgit painottivat.

Mentor Round High Profile n. 300cc
Heinäkuu 2015
Laatukirurgian kautta Fertilitas-sairaalaan.

Lisää
3 vuotta 1 kuukausi sitten #28712 : äitee85
Mä en nyt oikein ymmärrä että kun ihmiset kysyy neuvoa että kumman firman kautta mennä leikkaukseen niin se kääntyy aina tähän implanttiväittelyyn :unsure: kyllähän ne tietysti vaikuttaa leikkauspaikan valintaan mutta niistä implantti merkkien eroista vois mun mielestä olla oma ketju..ei niistä väittely/ eri merkkien mollaus oikein ketään auta kun mielipiteitä on yhtä monta kuin "omistajia". Omista kokemuksista on aina kiva lukea, mutta voishan sen tehdä vähä positiivisemmalla sävyllä :)

Leikattu 29.6 :-) lähtötilanne 2 x imetetyt a-b kupit. Mentorin anatominen 370cc osittain lihaksen alle.
Seuraavat käyttäjät sanoivat kiitos: jkk

Lisää
2 viikkoa 1 päivä sitten #48559 : Petra
Ei ole kokemuksia kuin Mentoreista ja niillä menty ilman mitään ongelmia. Toivottavasti jatkuu samana. Mentoreista löytyy tietoa maahantuojalta. www.mentorimplants.fi/

Sivu luotiin ajassa: 0.821 sekuntia