Laatukirurgia ja katrin, vai fin-est, ja kuka.. ?

Lisää
3 vuotta 3 viikkoa sitten #27768 : Mamma83
Eipä tänne kannata näköjään hyvää tulla laatukirurgiasta kertomaan... :blink: Olen siis heidän kauttansa käynyt Katrin Kruunvaldilla, ja olen erittäin tyytyväinen tähänastiseen palveluun ja kohteluun. :kiss: Sairaalana Artia Clinic. Huomenna viikko operaatiosta... Suosittelen!

Rinnat operoitu 24/8/2015
Lähtökohta 2x imetetyt A70/75.
Implanttina anatominen Mentor 375cc medium high, moder.plus prof. lihaksen/kalvon alle. Olen 162cm/50kg. Vaikutelma ehkä luonnollinen c-kuppi. Lopputulosta odotellessa!
Laatukirurgian kautta
Kirurgi Katrin Kruunvald
Sairaala Artia Clinic
Seuraavat käyttäjät sanoivat kiitos: Moona, jkk

Kirjaudu tai Rekisteröidy liittyäksesi keskusteluun.

Lisää
3 vuotta 3 viikkoa sitten - 3 vuotta 3 viikkoa sitten #27769 : dark_path
Voi ei mikä kakkamyrsky täällä foorumilla taas on xD

Sittenkun hankin isommat implantit niin lupaan tulla kertomaan, oliko ihoni alla mulle luvatut Nagorit vai ei (en edes epäile). Sitten kaikki voi saada mielenrauhan Kullamaan kädenjäljestä :'D

Voi tosin mennä muutama vuosi. Ajattelin seuraavat isommat hinkit hankkia vasta kun lapsiluku on täynnä. Nyt ei ole vielä sitä ensimmäistäkään muksua tosin. Raskaus ja imetyshän kapseloittaa tisut joillakin (fifty-fifty). No jos ei kapseloitumista ni sitten riipuiksi menneet tisut. Niitä meen sit korjailemaan muutaman vuoden päästä.

Nagor Impleo HR 330cc lihaskalvon alle
9.6.2015
Fin-Estin kautta, kirurgina Fertilitaksella toimi Jüri Kullamaa

148cm/52kg
Kuppikoko 65G (Changen liiveissä)
Viimeksi muokattu: 3 vuotta 3 viikkoa sitten : dark_path.

• peonie
  • peonie hahmo
  • Poissa
  • Expert Boarder
  • Expert Boarder
  • Nagor HP 330cc 12.6.2015, 158cm/52kg
Lisää
3 vuotta 3 viikkoa sitten #27780 : peonie
Hmm... Mä en ookein tajuu. Konsultaatio tilaa mentorit ja laatukirgugian kirurgi tilaa omat implanrit? Mihin laatukirurgia käyttää omat implantit jos ei potilaille? Mun nyrkkisääntö on, et jos molemmissa on jotain epäilyttävää ni kannattaa pysyy kaukana molemmista eikä vaan toisesta..

Lisää
3 vuotta 3 viikkoa sitten #27784 : LeikkausEdes

peonie kirjoitti: Hmm... Mä en ookein tajuu. Konsultaatio tilaa mentorit ja laatukirgugian kirurgi tilaa omat implanrit? Mihin laatukirurgia käyttää omat implantit jos ei potilaille? Mun nyrkkisääntö on, et jos molemmissa on jotain epäilyttävää ni kannattaa pysyy kaukana molemmista eikä vaan toisesta..

Yrität vain hämmentää selvää asiaa epäselväksi. Laatukirurgia Mentorin maahantuojana käyttää tietenkin Mentoreita. Kirurgi Kullamaa kuitenkin käyttänyt Mentorin sijasta Laatukirurgian potilaille muita kun Mentorin implantteja leikkauksessaan. Kullamaa on tilannut muut kuin Mentorin implantit itse jostain muualta ja huijannut potilaitaan, sekä Laatukirurgiaa laittaneensa Mentorin implantit, vaikka onkin käyttänyt itsensä tilaamia implantteja. Kullamaan huijaus paljastui potilaille itselleen ja Laatukirurgialle vasta silloin, kun potilaat ovat käyneet muualla korjausleikkauksessa. Sekä potilaat että Laatukirurgia ovat tietoisia Jyri Kullamaan toimineen omin päin ja huijauksen uhreja ovat sekä potilaat että Laatukirurgia.

Mentor Round High Profile n. 300cc
Heinäkuu 2015
Laatukirurgian kautta Fertilitas-sairaalaan.

• peonie
  • peonie hahmo
  • Poissa
  • Expert Boarder
  • Expert Boarder
  • Nagor HP 330cc 12.6.2015, 158cm/52kg
Lisää
3 vuotta 3 viikkoa sitten #27793 : peonie
Ja Kullamaa on sit tehnyt mitä niille mentori implanteille, heittäny roskiin kun on laittanu hakvat implanrit tilalle?
Seuraavat käyttäjät sanoivat kiitos: sirppa_

Lisää
3 vuotta 3 viikkoa sitten #27794 : sssenni
Oon nyt alkanut vahvasti kallistumaan finestin ja Jyrin puoleen.. Täällä on pelkkää hyvää jyristä, mutta laatukirurgiasta ei ole tullut oikeastaan mitään vastaan.. Tosin ne muutama mitä olen kuullut, on ollut hyvää. Nyt aloin miettimään myös vaihtoehtoa, että tekisin kaiken Suomessa. Ja ilmeisesti myös Nagor on todella suosittu, ja eniten siihen nyt törmännyt.. Hmm vaikeaa..

• sinttii
  • sinttii hahmo
  • Poissa
  • Platinum Boarder
  • Platinum Boarder
  • 13.7.15 laitettu 830cc lihaksen päälle
Lisää
3 vuotta 3 viikkoa sitten #27801 : sinttii
Mulla oli ihan ne implantit mitä luvattiinkin eli nagor impleo hr 420cc. En edes epäillyt ettei olisi. Nyt vanhat pallerot on kaapissa muistona.

Virossa 2014 laitettu 420cc nagor impleo lihaksen päälle. 2015 Laitettu liettuassa polytech extra high profile 830cc.
2016 laaja rasvaimu liettua.
Tulossa 1200cc Implantit 2017 kesä/syksy

Lisää
3 vuotta 3 viikkoa sitten #27802 : murmeli

peonie kirjoitti: Ja Kullamaa on sit tehnyt mitä niille mentori implanteille, heittäny roskiin kun on laittanu hakvat implanrit tilalle?

samaa mietin mäki :D

08/l2015 lihaksen päälle nagor impleo HR 460cc. kirurgina janne jyränki/helsinki clinic. lähtökohtana kerran imetetty 65c, mitat 159/47.

• sinttii
  • sinttii hahmo
  • Poissa
  • Platinum Boarder
  • Platinum Boarder
  • 13.7.15 laitettu 830cc lihaksen päälle
Lisää
3 vuotta 3 viikkoa sitten #27803 : sinttii
Mamma83 , kysymys ei ollut siitä etteikö tänne saisi kirjoitella laatukirurgiasta hyviä kokemuksia vaan kysymys on siitä että tämä "leikkausedes" henkilö on laatukirurgian mainostaja täällä ja sen huomaa aivan selvästi edellisistä ketjuista. Heti kun tuli uusi ketju koskien laatukirurgiaa niin tottakai hän pomppasi siihen mukaan..

Virossa 2014 laitettu 420cc nagor impleo lihaksen päälle. 2015 Laitettu liettuassa polytech extra high profile 830cc.
2016 laaja rasvaimu liettua.
Tulossa 1200cc Implantit 2017 kesä/syksy

Lisää
3 vuotta 3 viikkoa sitten - 3 vuotta 3 viikkoa sitten #27804 : MillaF

Mamma83 kirjoitti: Eipä tänne kannata näköjään hyvää tulla laatukirurgiasta kertomaan... :blink: Olen siis heidän kauttansa käynyt Katrin Kruunvaldilla, ja olen erittäin tyytyväinen tähänastiseen palveluun ja kohteluun. :kiss: Sairaalana Artia Clinic. Huomenna viikko operaatiosta... Suosittelen!

Tottakai kannattaa jos on oikea asiakas, LK ei taida vaan itse tajua jättää tätä viidakkorumpu-hommaa asiakkaidensa kontolle. Sullahan on mainio lopputulos :kiss:

Edit. jaa viesti tulikin sinttiin kaikuna :) Ja itse haluaisin mieluusti lukea hyviä kokemuksia Lk:sta, sitä se oli myös omallani kohdallani aikoinaan.

2008 laitettu 400cc Mentor Siltex Round High Profile coh1, osittain lihaksen alle Kullamaan toimesta. Pari vuotta sitten alkanut traction rippling jatkoi pahenemistaan. Poistettu 15.8.2015 Helsinki Clinicillä.
Viimeksi muokattu: 3 vuotta 3 viikkoa sitten : MillaF. Syy: lisäys

• Moona
  • Moona hahmo
  • Poissa
  • Platinum Boarder
  • Platinum Boarder
  • Nagor impleo, pyöreä HR 460g, lihaksen päällä.
Lisää
3 vuotta 3 viikkoa sitten #27805 : Moona

Osa viestistä on piilotettu vierailta. Rekisteröidy ja kirjaudu nähdäksesi se.

Leikattu 21.1.2014 Eestissä, Silimed 390cc, kirurgi Jaan Troost.
Kasvojen kohotus Mesolangoilla marras/joulukuu 2014, Estemekd.
Leikattu 2.3.2015 Eestissä, Nagor 460cc, kirurgi Siim Simmo
Pituus 166,5cm ja paino 56,5kg

Lisää
3 vuotta 3 viikkoa sitten - 3 vuotta 3 viikkoa sitten #27807 : Mamma83
Artia Clinicille voi mennä myös ilman Laatukirurgiaa välikätenä... Katrin minut leikkasi ja klinikka ja henkilökunta miellytti :) Tulos olisi varmasti sama ilman välikättäkin... B) Konsultaatio silloin kyllä viron päässä. Hinnassa ei muistaakseni olisi ollut juuri eroa. Kullamaa/finest oli mulla toisena vaihtoehtona, mutta kallistuin nyt Katriniin. Ei tullu liukhihna fiilistä ja koko ja muoto saletisti passaa. Enkä nyt usko että nää Mentorin implantit niin huonot on... :dry: Katotaan nyt, varmaan saan nyt rankuks jonkun seroman tai jotain ku oikeen kehun! :ohmy: sittehän sen näkee kuka tulee vastaan ja miten... no ei vaan, erilaisia kokemuksia kaikilla, mutta musta on tyhmää alkaa mustamaalaamaan ketään tai mitään firmaa ilman omaa kokemusta. Se mikä sopii yhelle ni ei sovi toiselle, mut kannattaa oikeesti ottaa selvää kunnolla asioista ennen omaa päätöstä. Jokaiselle se oma päätös on kuitenki se oikea... Silloin kun kaikki menee hyvin!

Rinnat operoitu 24/8/2015
Lähtökohta 2x imetetyt A70/75.
Implanttina anatominen Mentor 375cc medium high, moder.plus prof. lihaksen/kalvon alle. Olen 162cm/50kg. Vaikutelma ehkä luonnollinen c-kuppi. Lopputulosta odotellessa!
Laatukirurgian kautta
Kirurgi Katrin Kruunvald
Sairaala Artia Clinic
Viimeksi muokattu: 3 vuotta 3 viikkoa sitten : Mamma83.
Seuraavat käyttäjät sanoivat kiitos: MillaF

Lisää
3 vuotta 3 viikkoa sitten #27808 : LeikkausEdes

Mamma83 kirjoitti: Artia Clinicille voi mennä myös ilman Laatukirurgiaa välikätenä... Katrin minut leikkasi ja klinikka ja henkilökunta miellytti :) Tulos olisi varmasti sama ilman välikättäkin...

Tulee satoja euroja edullisemmaksi jos menee Katrinille Laatukirurgian kautta, eikä suoraan. Ja implanteiksi saa silloin Mentorin implantit suoraan suomalaiselta maahantuojalta. Katrinista olen kuullut paljon hyvää, mutta päädyin Jaan Troostiin Fertilitaksen sairaalassa kesätarjouksen takia. Jaan käytti myös Mentorin implantteja.

Mentor Round High Profile n. 300cc
Heinäkuu 2015
Laatukirurgian kautta Fertilitas-sairaalaan.

Lisää
3 vuotta 3 viikkoa sitten #27809 : sssenni
Mentorin implantit ei enää tunnukaan juuri siltä "ainoalta oikealta" vaihtoehdolta, hyvin paljon alkanut miettimään tuota nagoria.. Varsinkin kerta Mentorin implanteissa, ja tässä toisessa joku natrelle tms on ollut sitä ryppyyntymistä enemmän.. No ensi viikolla on konsultaatio laatukirurgiassa, ja todennäköisesti samana päivänä myös finestillä.. Eiköhän se selkeytä edes hieman ajatuksia... :)

Lisää
3 vuotta 3 viikkoa sitten #27810 : MillaF
Noniin, tästähän vielä riemu repeää lk:n edustajalla :kiss:

Leikkusedes, ennenkuin jatkat valitsemallasi linjalla, haluaisin että tutustut erääseen keissiin jota aikanaan seurailin eräällä keskustelupalstalla.

Pakko pitää kohta breikkiä täältä, on niin paljon hienoja vastaleivottuja että kohta varmaan jo selailen taas implanttikatalogeja :blush:

2008 laitettu 400cc Mentor Siltex Round High Profile coh1, osittain lihaksen alle Kullamaan toimesta. Pari vuotta sitten alkanut traction rippling jatkoi pahenemistaan. Poistettu 15.8.2015 Helsinki Clinicillä.

Lisää
3 vuotta 3 viikkoa sitten #27811 : MillaF

sssenni kirjoitti: Mentorin implantit ei enää tunnukaan juuri siltä "ainoalta oikealta" vaihtoehdolta, hyvin paljon alkanut miettimään tuota nagoria.. Varsinkin kerta Mentorin implanteissa, ja tässä toisessa joku natrelle tms on ollut sitä ryppyyntymistä enemmän.. No ensi viikolla on konsultaatio laatukirurgiassa, ja todennäköisesti samana päivänä myös finestillä.. Eiköhän se selkeytä edes hieman ajatuksia... :)

Tsemppiä konsuihin! Ja muista ihan rohkeasti puristella niitä esittelyimplantteja, ja roikottaa reunasta niin näet ehkä eroja. Mun mentorit kyllä 'teki tehtävänsä', ja olivat prätkällä lippaamisesta huolimatta poistettaessa täysin ehjät ja vailla suurempaa kapselinmuodostusta. Mutta esim. fda-puheista ei kannata juuri hämääntyä, SE EI tarkoita että ne olisivat turvallisempia kuin muutkaan implantit. Fda-prosessista laitoin joskus linkin mutta en nyt muista mihin ketjuun.

Lisää
3 vuotta 3 viikkoa sitten #27859 : sssenni
Mites, lapsia haluan, ja meillä 'suunnitelmissa' olisikin tässä parin vuoden sisällä yrittää lasta, varsinkin jos tilanne siis tämmöisenä pysyy. Vaikuttaako itse raskaus implantteihin vai vasta imettäminen? Ja onko se niin että aina imettämisen jälkeen täytyy käydä uudessa leikkauksessa, vai onko mahdollisuus että imettäminen ei aiheuta mitään "ongelmia" implantteihin?

Lisää
3 vuotta 2 viikkoa sitten #27914 : dark_path

sssenni kirjoitti: Mites, lapsia haluan, ja meillä 'suunnitelmissa' olisikin tässä parin vuoden sisällä yrittää lasta, varsinkin jos tilanne siis tämmöisenä pysyy. Vaikuttaako itse raskaus implantteihin vai vasta imettäminen? Ja onko se niin että aina imettämisen jälkeen täytyy käydä uudessa leikkauksessa, vai onko mahdollisuus että imettäminen ei aiheuta mitään "ongelmia" implantteihin?

Itse otin implantit tietäen, että haluan esikoiseni seuraavan 6 vuoden aikana... Se on 50/50 kenellä kapseloituu raskaudesta ja imetyksestä. luultavasti kapseloituminen liittyy maidoneritykseen, sitä ei oikeasti tiedetä eikä ole tutkittu. En itsekään uskalla sanoa aiheuttaako itse raskaus (ja sen tuomat hormonit) vai yksinkertaisesti "ihmismaito" rintakudoksessa. Jos loogisesti mietitään nii perus lehmänmaitoahan säilytetään jääkaapissa niin mieti kun äidiksi tulleen henkilön "ihmismaito" on siellä ihon sisällä 36-37 asteen lämmössä...
Kapseloituminenhan siis johtuu siitä, että bakteeri on päässyt implanttitaskun kans kosketuksiin.

Jokatapauksessa ajattelin nauttia implanteistani niin kauan kun ei ole muksuja. Ja jos tulen raskaaksi ja jos tissi(t) kapseloituu niin vaihdatan sitten vaan isommiksi.

Toivottavasti tästä oli jotain apua. On meitä synnyttämättömiä implanttien omistajiakin täällä :D

Nagor Impleo HR 330cc lihaskalvon alle
9.6.2015
Fin-Estin kautta, kirurgina Fertilitaksella toimi Jüri Kullamaa

148cm/52kg
Kuppikoko 65G (Changen liiveissä)

• Moona
  • Moona hahmo
  • Poissa
  • Platinum Boarder
  • Platinum Boarder
  • Nagor impleo, pyöreä HR 460g, lihaksen päällä.
Lisää
3 vuotta 2 viikkoa sitten #27920 : Moona

Osa viestistä on piilotettu vierailta. Rekisteröidy ja kirjaudu nähdäksesi se.

Leikattu 21.1.2014 Eestissä, Silimed 390cc, kirurgi Jaan Troost.
Kasvojen kohotus Mesolangoilla marras/joulukuu 2014, Estemekd.
Leikattu 2.3.2015 Eestissä, Nagor 460cc, kirurgi Siim Simmo
Pituus 166,5cm ja paino 56,5kg

Lisää
3 vuotta 2 viikkoa sitten #27922 : sssenni
Oikeasti! Mistä tämän tiedon löytää? :) olisi kiva noista takuista vielä tietää muutenkin, mitä takuita tolla nagorilla on? :)

Sivu luotiin ajassa: 0.790 sekuntia