Laatukirurgia ja katrin, vai fin-est, ja kuka.. ?

Lisää
3 vuotta 3 viikkoa sitten #27725 : dark_path

sssenni kirjoitti:

dark_path kirjoitti: Muuta en osaa sanoa kuin

1. Suomessa uutisotiskoihin nousi LK:n oudot rahasiirrot Dubaissa
2. Samaan aikaan Kullamaan yhteistyö LK: n kanssa loppui. LK syytti Kullamaata halpaimplanttien asentamisesta potilaille
3. Kullamaan omassa vastaviestissään sanoi, ettei hyväksy LK: n tapaa laskuttaa asiakkaita kalliista merkki-implanteista (ja vaarantaa potilaiden henkeä) laittamalla väärät (halpis) implantit.

Tiedä sitten, mutta itse luottaisin tässä asiassa kenties enemmän Kullamaahan kun kerta LK päätyi ihan valtakunnallisiin uutisiin negatiivisessa mielessä. Näistä tapahtumista siis on jo useampi vuosi aikaa.

Joo, oon kyllä lukenut molempien osapuolten "mielipiteitä" asiasta.. Miten sulla meni konsultaatio, matkat yms, mahdollinen saattaja? :)

Mulla tulee mieleen tästä Kullamaa- keissistä, että alkuun hän on kai totellut työnantajaa (jos LK on päättänyt implanttikusetuksesta) mutta sitten onkin kääntänyt kelkkansa ja LK ois kostanu Kullamaalle tästä paljastuksesta. Eli ehkä onkin sillon aikanaan tehnyt näin ilkeästi potilaille, mutta päättänyt lopettaa tuon pelleilyn ja tuoda kusetuksen julki, josta LK ei ilmeisesti ole tykännyt. Muttajuu, tää on mun tuntuma asiasta :D

Mulla meni konsultaatio ja matkat hyvin. Aluksi konsussa sanoin haluavani mentorit, mutta tää fin-estin sairaanhoitaja (joka sen konsun piti mulle) torppasi ideani ja kertoi kyllä mielestäni hyvin selkeästi eri implanttien ominaisuudet (ja sen, minkälaiseen kehoon mikäki implantti sopii). Ihan asiantunteva kuva jäi konsusta.

Matka meni kans hyvin, istuskelin laivan käytävällä kun eihän tuo lahden ylittäminen ole kuin parin tunnin matka.

Saattajaa ei ollut mukana, joten mulla oli huonekaveri. Kun kumpikin oli aamupäivällä sairaalaan saavuttua leikattu nii loppupäivä meniki mukavasti jutustellessa ja vähän lepäillessä ja TV: tä katsellessa (vaikkei kumpikaa viroa ymmärtäny. onneksi käyttävät virossa tekstityksiä nii englanninkielisiä sarjoja jaksoiki seurata vähän). Sairaanhoitaja kävi vähänväliä katsomassa onko kaikki hyvin. Aamulla ennen lähtöä hän tunnusteli rinnat (kai tarkastaakseen ettei äkillistä suurta turvotusta yms. komplikaatiota ole tullut). Kipupiikin tuikkaa pakaraan sillointällöin (huonekaverin kans odoteltiin aina näitä kipupiikkejä, haha)

Paluumatkalle saa oman hytin, jossa on mukava makoilla. Kävin tosin laivan kaupassa, mut ei mitää kovin suuria ostoksia jaksanut (ja vastaleikatuilla rintalihaksilla) saanut kantaa. Sopivasti oli myös huonekaverin kans kummankin hytit vierekkäin, johtuiko siitä että kun saavuttiin satamaan paluumatkalle nii yhessä haettiin ne laivaliput.

Sitä helposti ressaa ennen reissua kaikesta mahdollisesta, vaikka loppupeleissä matka meneekin hyvin. Fin-estin oma kuljettaja on paperilapun kans heti satamassa vastassa. Ei häntä voi olla näkemättä. Pitelee A4 arkkia, jossa (oli meidän tapauksessa) kolmen fin-estin asiakkaan sukunimet.

Oho tulipa romaani.

Nagor Impleo HR 330cc lihaskalvon alle
9.6.2015
Fin-Estin kautta, kirurgina Fertilitaksella toimi Jüri Kullamaa

148cm/52kg
Kuppikoko 65G (Changen liiveissä)

Kirjaudu tai Rekisteröidy liittyäksesi keskusteluun.

Lisää
3 vuotta 3 viikkoa sitten #27727 : jkk
Anatominen vai pyöreä riippuu pitkälti juuri niistä kropan omista ominaisuuksista ja siitä mitä haetaan. Mun mielestä esimerkiksi omat näyttävät aika pyöreiltä vaikka anatomiset laitettiin. :)

Minulla oli oma äiti saattajana ja olen iloinen että otin itselle saattajan mukaan. Saatiin Fertilitaksesta yhteinen huone. :)

30.6.2015 Jüri Kullamaa
Anatominen Nagor 290cc osittain rintalihaksen alle
170cm/54kg
Lähtökohta AA

• Moona
  • Moona hahmo
  • Poissa
  • Platinum Boarder
  • Platinum Boarder
  • Nagor impleo, pyöreä HR 460g, lihaksen päällä.
Lisää
3 vuotta 3 viikkoa sitten #27738 : Moona

Osa viestistä on piilotettu vierailta. Rekisteröidy ja kirjaudu nähdäksesi se.

Leikattu 21.1.2014 Eestissä, Silimed 390cc, kirurgi Jaan Troost.
Kasvojen kohotus Mesolangoilla marras/joulukuu 2014, Estemekd.
Leikattu 2.3.2015 Eestissä, Nagor 460cc, kirurgi Siim Simmo
Pituus 166,5cm ja paino 56,5kg
Seuraavat käyttäjät sanoivat kiitos: Mamma83

Lisää
3 vuotta 3 viikkoa sitten #27743 : LeikkausEdes
Jyri Kullamaahan itse hankki implantit, ennen kuin Laatukirurgiasta tuli Mentorin maahantuonnin omistaja. Kullamaa kirurgina huiputti potilaitaan ja Laatukirurgiaa ja asensi potilaille vääriä implantteja. Tämä on selvä asia jos osaa lukea. Jokaisen väärän implantin oli Kullamaa hankkinut itse, eikä Laatukirurgia. Herää kysymys miksi kirurgi edes hankkii implantteja vastaanotolleen, jotka ovat hänen mielestään vaarallisia? Laatukirurgia on hankkinut vastaanotolleen ainoastaan Turvallisia Mentoreja. Kullamaa vaarallisena pitämiään halpoja implantteja. Ja kirurgi on aina vastuussa että laittaa potililleen sitä mitä on luvannut. Potilaat saivat vasta jälkikäteen tietää Kullamaan asentaneen muuta, kuin mitä sanonut potilaille asentaneensa.

Mentor Round High Profile n. 300cc
Heinäkuu 2015
Laatukirurgian kautta Fertilitas-sairaalaan.

• sinttii
  • sinttii hahmo
  • Poissa
  • Platinum Boarder
  • Platinum Boarder
  • 13.7.15 laitettu 830cc lihaksen päälle
Lisää
3 vuotta 3 viikkoa sitten #27744 : sinttii
Ainakin fertilitakseen pääsee saattaja ihan yöksi mukaan. Yleensä lisämaksusta. :) jos pääsyt menemään artia clinicille lk:n kautta niin siellä en tiedä mikä käytäntö on..

Virossa 2014 laitettu 420cc nagor impleo lihaksen päälle. 2015 Laitettu liettuassa polytech extra high profile 830cc.
2016 laaja rasvaimu liettua.
Tulossa 1200cc Implantit 2017 kesä/syksy

Lisää
3 vuotta 3 viikkoa sitten #27745 : MillaF

LeikkausEdes kirjoitti: Jyri Kullamaahan itse hankki implantit, ennen kuin Laatukirurgiasta tuli Mentorin maahantuonnin omistaja. Kullamaa kirurgina huiputti potilaitaan ja Laatukirurgiaa ja asensi potilaille vääriä implantteja. Tämä on selvä asia jos osaa lukea. Jokaisen väärän implantin oli Kullamaa hankkinut itse, eikä Laatukirurgia. Herää kysymys miksi kirurgi edes hankkii implantteja vastaanotolleen, jotka ovat hänen mielestään vaarallisia? Laatukirurgia on hankkinut vastaanotolleen ainoastaan Turvallisia Mentoreja. Kullamaa vaarallisena pitämiään halpoja implantteja. Ja kirurgi on aina vastuussa että laittaa potililleen sitä mitä on luvannut. Potilaat saivat vasta jälkikäteen tietää Kullamaan asentaneen muuta, kuin mitä sanonut potilaille asentaneensa.

Mee ny jo mäkeen helvetin koomikko :woohoo: Kaikki täällä tietää että olet älkoon lobbari joten rauhoita jo pauhaus kun kukaan ei ota sinua tosissaan, paitsi ehkä uudet kirjoittavat kun eivät tiedä historiaasi täällä. Arvaa mitä rinnoistani löytyi kun implantit poistettiin? Juuri ne mitä siellä pitikin olla.

2008 laitettu 400cc Mentor Siltex Round High Profile coh1, osittain lihaksen alle Kullamaan toimesta. Pari vuotta sitten alkanut traction rippling jatkoi pahenemistaan. Poistettu 15.8.2015 Helsinki Clinicillä.
Seuraavat käyttäjät sanoivat kiitos: Lotaria77

Lisää
3 vuotta 3 viikkoa sitten #27746 : LeikkausEdes
Laatukirurgian asiakkaille Fertilitaksessa sama käytäntö saattajien kanssa. Laatukirurgian Artian asiakkaiden saattajat majoittuvat saman rakennuksen hotelliin. Majoituimme Fertilitakseen ja tykkäsin. Laatukirurgian Fertilitaksen paketissa ja Finestin Fertilitaksen paketissa ei ole eroja, paitsi Laatukirurgialla saa parempaan hintaan paremmat FDA:n turvallisuushyväksymät implantit.

Heinäkuu 2015

Lisää
3 vuotta 3 viikkoa sitten #27747 : jkk
Mun mielestä tuo tilanne on sana sanaa vastaan, tuskin kukaan meistä voi varmuudella sanoa että kenen väitökset pitävät paikkansa ja kenen eivät. Toki se on fakta, että kirurgi itse on vastuussa siitä mitä asiakkaalle laittaa vaikka kuinka painostettaisiin.

30.6.2015 Jüri Kullamaa
170cm/54kg
Lähtökohta AA
Seuraavat käyttäjät sanoivat kiitos: Moona

• Moona
  • Moona hahmo
  • Poissa
  • Platinum Boarder
  • Platinum Boarder
  • Nagor impleo, pyöreä HR 460g, lihaksen päällä.
Lisää
3 vuotta 3 viikkoa sitten #27748 : Moona

Osa viestistä on piilotettu vierailta. Rekisteröidy ja kirjaudu nähdäksesi se.

Leikattu 21.1.2014 Eestissä, Silimed 390cc, kirurgi Jaan Troost.
Kasvojen kohotus Mesolangoilla marras/joulukuu 2014, Estemekd.
Leikattu 2.3.2015 Eestissä, Nagor 460cc, kirurgi Siim Simmo
Pituus 166,5cm ja paino 56,5kg

Lisää
3 vuotta 3 viikkoa sitten #27749 : LeikkausEdes

MillaF kirjoitti:

LeikkausEdes kirjoitti: Jyri Kullamaahan itse hankki implantit, ennen kuin Laatukirurgiasta tuli Mentorin maahantuonnin omistaja. Kullamaa kirurgina huiputti potilaitaan ja Laatukirurgiaa ja asensi potilaille vääriä implantteja. Tämä on selvä asia jos osaa lukea. Jokaisen väärän implantin oli Kullamaa hankkinut itse, eikä Laatukirurgia. Herää kysymys miksi kirurgi edes hankkii implantteja vastaanotolleen, jotka ovat hänen mielestään vaarallisia? Laatukirurgia on hankkinut vastaanotolleen ainoastaan Turvallisia Mentoreja. Kullamaa vaarallisena pitämiään halpoja implantteja. Ja kirurgi on aina vastuussa että laittaa potililleen sitä mitä on luvannut. Potilaat saivat vasta jälkikäteen tietää Kullamaan asentaneen muuta, kuin mitä sanonut potilaille asentaneensa.

Mee ny jo mäkeen helvetin koomikko :woohoo: Kaikki täällä tietää että olet älkoon lobbari joten rauhoita jo pauhaus kun kukaan ei ota sinua tosissaan, paitsi ehkä uudet kirjoittavat kun eivät tiedä historiaasi täällä. Arvaa mitä rinnoistani löytyi kun implantit poistettiin? Juuri ne mitä siellä pitikin olla.

Aloitit mollaamaan, kun kerroin miten on käynyt. Kullamaa hankki itse halpoja implantteja vastaanotolleen ja asensi ne potilaisiinsa potilaiden tietämättä. Laatukirurgia ei ole koskaan kyseisiä implantteja hankkinut, vaan hankkijana toimi ainoastaan Kullamaa. Laatukirurgia Mentorin maahantuojana joutui Kullamaan petkutuksen kohteeksi. Laatukirurgia ei ole pyytänyt Kullamaata hankkimaan mitään muita implantteja, kuin Turvallisia Mentoreja. Hankinnat on tehnyt Kullamaa ja leikkaukset on suorittanut Kullamaa. Kullamaan olisi pitänyt olla rehellinen potilailleen ja Laatukirurgialle, mutta salasi asian ja paljastui, kun potilaat meni korjausleikkaukseen. Tästä ei ole mitään epäselvyyttä, etteikö halpoja implantteja olisi hankkinut Kullamaa ja asentanut Kullamaa. Kullamaa jätti potilailleen kertomatta mitä oli tehnyt.

Heinäkuu 2015

Lisää
3 vuotta 3 viikkoa sitten #27750 : LeikkausEdes

MillaF kirjoitti:

Aloitit mollaamaan, kun kerroin miten on käynyt. Kullamaa hankki itse halpoja implantteja vastaanotolleen ja asensi ne potilaisiinsa potilaiden tietämättä. Laatukirurgia ei ole koskaan kyseisiä implantteja hankkinut, vaan hankkijana toimi ainoastaan Kullamaa. Laatukirurgia Mentorin maahantuojana joutui Kullamaan petkutuksen kohteeksi. Laatukirurgia ei ole pyytänyt Kullamaata hankkimaan mitään muita implantteja, kuin Turvallisia Mentoreja. Hankinnat on tehnyt Kullamaa ja leikkaukset on suorittanut Kullamaa. Kullamaan olisi pitänyt olla rehellinen potilailleen ja Laatukirurgialle, mutta salasi asian ja paljastui, kun potilaat meni korjausleikkaukseen. Tästä ei ole mitään epäselvyyttä, etteikö halpoja implantteja olisi hankkinut Kullamaa ja asentanut Kullamaa. Kullamaa jätti potilailleen kertomatta mitä oli tehnyt.

Heinäkuu 2015

Lisää
3 vuotta 3 viikkoa sitten #27751 : MillaF
Mistä tiedät kaiken tämän? Linkkejä or didn't happen.

2008 laitettu 400cc Mentor Siltex Round High Profile coh1, osittain lihaksen alle Kullamaan toimesta. Pari vuotta sitten alkanut traction rippling jatkoi pahenemistaan. Poistettu 15.8.2015 Helsinki Clinicillä.

Lisää
3 vuotta 3 viikkoa sitten #27752 : LeikkausEdes

jkk kirjoitti: Mun mielestä tuo tilanne on sana sanaa vastaan, tuskin kukaan meistä voi varmuudella sanoa että kenen väitökset pitävät paikkansa ja kenen eivät. Toki se on fakta, että kirurgi itse on vastuussa siitä mitä asiakkaalle laittaa vaikka kuinka painostettaisiin.

Ei se ole sana sanaa vastaan, koska Kullamaa hankki itse implantit ja asensi implantit salaten potilailtaan. Kirurgi on aina vastuussa mitä tekee potilailleen. Laatukirurgialla Mentorin maahantuonnin omistajana ei ole mitään syytä tehdä tuollaista, eikä se ole koskaan hankkinut kuin Mentoria.

Heinäkuu 2015

Lisää
3 vuotta 3 viikkoa sitten #27754 : jkk
LeikkausEdes; oletko ikinä eläessäsi tilannut mitään firmalle? Minä olen lukuisia kertoja ja voin sanoa että tilaajan nimeksi voi sanoa ihan mitä vaan. Joskus yksi tilaa mutta joku muu laitetaan vastaanottajaksi eri syistä. Nämä asiat eivät ole noin mustavalkoisia. Nuo ovat vanhoja juttuja ja meidän ulkopuolisten on oikeasti mahdotonta sanoa että kumpi osapuoli on tehnyt mitäkin.

Jos keskityttäisiin vaan omien kokemusten perusteella keskustelemaan niin ehkä keskustelun aloittajakin saisi niitä kaipaamiaan vastauksia/apuja ja osaisi valita klinikan joka hänestä tuntuu sopivimmalta. :)

30.6.2015 Jüri Kullamaa
170cm/54kg
Lähtökohta AA
Seuraavat käyttäjät sanoivat kiitos: MillaF, Riikinkukko, Lotaria77

Lisää
3 vuotta 3 viikkoa sitten #27755 : MillaF
Et Kaija taida ymmärtää termiä sana sanaa vastaan. Kertoisitko vielä syyn miksi Laatukirurgia on Mentorin maahantuoja?? Varmasti LK:laisena tiedät.

Lisää
3 vuotta 3 viikkoa sitten #27756 : LeikkausEdes

MillaF kirjoitti: Mistä tiedät kaiken tämän? Linkkejä or didn't happen.

Luuletko ettei se ole tapahtunut, koska sinulla ei ole linkkejä? Ne potilaat joille Kullamaa on asentanut vääriä implantteja, on olemassa. Jyri Kullamaa on salannut asian potilailtaan ja hankkinut implanttinsa ihan itse. Laatukirurgia tietenkin hankki Mentorit omistamaltaan yritykseltä. Kullamaa hankki vaaralliseksi väittämänsä implantit jostain muualta. Potilaat syyttävät Kullamaata salailusta ja väärien implanttien asennuksesta.

Heinäkuu 2015

Lisää
3 vuotta 3 viikkoa sitten #27757 : MillaF
Ketkä potilaat? Mistä tiedät? En ole tällä palstalla hehkuttamassa Kullamaata enkä myöskään työskentele kyseisellä alalla, joten voisitko nyt auttaa ihmistä tiedonjanon sammuttamiseen? Aiempi näyttösi tällä palstalla kun ei ole ollut vahvaa niin anna anteeksi kun nyt silmäni ei ole niin siniset suhteesi.

Lisää
3 vuotta 3 viikkoa sitten #27759 : LeikkausEdes
Eräs tuttuni paljastui Kullamaan suorittaman huijauksen uhriksi. Lisäksi medioiden perusteella Kullamaan uhreja on enemmänkin. Olen myös kysynyt asiasta, kun tämä keskustelu alkoi. Kullamaa on tehnyt itse implanttihankinnat ja asentanut ne potilailleen.

Laatukirurgia pystyy todistamaan viranomaisille vanhoista kirjanpidoistaan, ettei moisia implanttihankintoja ole tehty Laatukirurgian toimesta, vaan se on hankkinut aina vain Mentoria. Ilmaiseksi ne Kullamaan tilaamat implantit eivät ole Kullamaalle ilmestyneet, vaan tilaukset on tehty Kullamaan toimesta.

Heinäkuu 2015

Lisää
3 vuotta 3 viikkoa sitten #27760 : MillaF

LeikkausEdes kirjoitti: Lisäksi medioiden perusteella Kullamaan uhreja on enemmänkin.

Minkä? Laita nyt viitettä hyvä ihminen jos kerran puhut medioista, ei varmaan radiossa kuitenkaan tullut asiasta.

Laatukirurgia voisi kyllä palkata sinut kun tiedät jo paljon niiden asioista :ohmy:

:P

Lisää
3 vuotta 3 viikkoa sitten #27766 : Miynae
Eiköhän LeikkausEdes löydy LK:n palkkalistoilta jo. Kyseisen firman maineelle tuskin tekee hyvää kun jo mainostajaksi useemman kerran tunnistettu nimimerkki dissaa täällä kilpailijan kirurgia. Tajushan tuo jo hetken olla hiljaiselossa mutta tää ketju herätti nukkuvan karhun :D

Sivu luotiin ajassa: 0.741 sekuntia